Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #152566:
Ak bude nútená správa, tak zabudni na nejaké investičné výdavky, hoc len vo výške 5%. Platiť sa bude môcť len nevyhnutná prevádzka.
Reply on: Solider #152567:
To je pravda napríklad na takej 82 by štandardne stačil osobný automobil.
Reply on: Mike #152566:
Ak by nestihli dostavať starý most v termíne určenom EÚ a nepreplatia ho mesto nebude mať tých 5% keďže bude v nútenej správe.
Reply on: Dezerter #152529:
Ak sa budúci rok kúpi 50 alebo 60 nových kĺbových autobusov, tak v roku 2016, s výnimkou prímestských soriek a low-entry vozov, tu už vysokopodlažné autobusy nebudú žiadne. Všetky Karosy by tak mohli dojazdiť.

Myslím si, že je potrebné vypracovať plán obnovy vozidiel, pretože v roku 2017 sa bude treba zbaviť Tedomov a Solarisy už po životnosti budú totálne rozpadnuté, takže aj tie by mali dojazdiť. Rovnako aj 9,5-metrové Sorky a Sprintery s takmer pol milióna kilometrami. Najlepšie by bolo, ak by už konečne existoval reálny plán dopravnej obslužnosti, kde bude zadefinované, na aké linky sú potrebné konkrétne vozidlá. Kupovať voz za voz nie je vhodné riešenie, keďže sa ukazuje, že na niektorých linkách sa nestretáva požadovaná kapacita s reálnou.
Reply on: Michal111 #152563:
A ostatní: rekonštrukcia má ísť za Eurofondy. Takže jedine že by nútená správa nedovolila ani zaplatiť tých 5%, ktoré bude musieť mesto..
Reply on: mathre #152560:
Mozes mat najspolahlivejsi voz na svete, udrzbu na nom robit musis a hlavne nevies garantovat ze nebude mat nehodu a podobne. Podla mna je taketo riesenie prilis riskantne - aspon kym nebude vymyslene ako sa v pripade potreby budu privazat/odvazat vozidla na ostrovnu trat (napr. na kamione).
Reply on: Michal111 #152563:
Hej hej aj to je reálny scenár
Reply on: Palo1987 #152559:
Alebo v nútenej správe a rekonštrukcie trate sa nedočkáme celé desaťročie. ?
Reply on: Petto #152554:
Samozrejme preklep, sorry ?
Reply on: Max #152552:
Veď tak som to aj myslel. V KV by bol kaliforňan takže tam by sa točili na ňom a v Dúbravke normálne v obratisku.
Reply on: 810zssk #152551:
Nad tým som tiež premýšlal, teoreticky keď vezmeme že sú to nové vozy a mohli by byť spolahlivé tak by to šlo. Plus by tam bola jedna - dve ako záloha a zároveň by sa aj točili aby nemuseli jazdiť každý deň.
Reply on: Petto #152557:
Alebo bude mesto v rozpočtovom provizóriu a nebude sa nič rekonštruovať, každopádne vyriešené.
Reply on: Mike #152556:
Alebo keď už kindera nikto nepotrebuje pošlime ich všetky na NAD do Dúbravky na X5 to by bolo radosti. 25 kinderiek by zabezpečilo celkom pravidelnú dopravu aj z 2-3 minútovým intervalom. ?
Reply on: Palo1987 #152555:
V tom case uz bude pravdepodobna skratena 95 po Farskeho,cize tym sa nieco usetri .
Reply on: Palo1987 #152555:
Chápem. Tak ale potom by stačila prípadná X6 po Molecovu.

Problém dostatok autobusov na NAD sa bude musieť nejako riešiť, uvidíme ako. Verím že sám DPB, mesto alebo Karlova Ves začnú túto otázku medializovať, keď bude aktuálna. Vždy si môže podnik prenajať nejakých 20 kĺbakov od spriaznenej firmy za "výhodnú" cenu..
Reply on: Mike #152548:
Hej len potom môžeme naozaj pomaly odstaviť 33, teda v špičke tam možno ostane jedno poradie na preklad zo 133. Len keď zoberiem do úvahy náhradu kapacity aspoň v nejakom rozumnom rozsahu linke 4, 5, 6 a 9, netuším, kde tie vozy vezmú, ale dobrá správa by bola, že na dlháče nebudú musieť ťahať trolejbusy ten jeden s prídavným dieselom sa hádam nájde. Len sa obávam, že keď budú stahovať kĺbové vozy s bežných liniek tak uvidíme opäť na 93 kinderko. Na 94 ani nehovorím tam ho sem tam vidím celkom bežne.
Reply on: mathre #152550:
31T ? Uz aj take sme objednali ? ?
Reply on: Palo1987 #152547:
No Dlhace maju dnes "vacsiu silu" ako spodok Karlovky tak nevidim dovod viest tam aj X5 aj X9.
Reply on: mathre #152550:
Vsak tu vraj budeme mat nejake obojsmerne vozy, nie?
Keby boli co k comu, tak mohli naplanovat tu vyluku az na dobu po dodani tak 4-5 kusov tych obojsmernych skodoviek.
Reply on: mathre #152550:
*30T
Problem by nastal keby nejaka z nich vyzadovala udrzbu vacsieho rozsahu a nebolo by ju mozne nijak prepravit do dielne. Nocne odstavovanie v Dubravke je skor dobre riesenie pre beznu prevadzku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.