Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mike #152538:
A čo taka spodna Karlovka prip. aj Raca , ti v zivote este ani nemali sancu ist NP vozidlom (elektrickou) , jedine ked chodi NAD a tych starsich ludi je tam tiez kopa ?
Reply on: Dezerter #152535:
V 21. storočí by malo byť nízkopodlažné vozidlo štandrad. Ale žiaľ v DPB sú stále aj vysokopodlažné vozidlá, preto mi príde logické že tie nízkopodlažné sú najprv na celodenkách a vysokopodlažné na delených - špičkových poradiach. Samozrejme že sú aj vyýnimky, občas ide vysokopodlažný voz na celodenke - 78, ale aj 93 či 95. A zasa nízkopodlažný voz môže ísť na špičke.. 21, 84. (kde aj chodí).

Imobilných a invalidov som uviedol preto, že ja ako zdravý človek nemám žiadny problém vybehnúť schodmi do vysokopodlažného autobusu. A ani tí pracujúci v strednom veku, alebo študenti v mladom veku, ktorí tvoria prevažnú väčšinu cestujúcich v 74, 75.. Ale vozíčkar alebo dôchodca o barliach už problém výjsť po schodoch má, takže pre nich je logické že sa bude požadovať NP vozidlo.

To porovnanie dĺžky vozidiel bolo iba ako príklad, že "spravodlivosť" medzi vozovňami nie je argument. Lebo Ty si uvádzal spravodlivosť podľa np vozidiel, ale ja si pre spravodlivosť môžem zvoliť iné kritérium - dĺžku vozidla, alebo dá sa to hodnotiť aj podľa veku a pod.. A tiež je logické podľa mňa že keď na J. Dvore je cng plnička tak všetky CNG vozidlá budú garážovať v J. Dvore.

Teraz zasa hovoríš o spravodlivosti NP podľa liniek. Ani to si nemyslím že je potrebné. Skôr by som povedal že majú byť pokryté NP vozidlami mestské časti, alebo vybrané smery. Lebo potom Tvojim argumentom by sme mohli hodnotiť aj trolejbusové linky, tie na rozdiel od autobusov, ktoré premávajú iba v špičke, tvoria základnú obslužnosť pre viacero území. A tam je aké rozloženie že 201, 202 iba NP vozidlá, ale 208 nič, 205 nič, 204 iba jedno.. .
pokracujeme, 33/4 rano opat nevypravena
Reply on: Mike #152533:
Neviem prečo by som mal byť invalid aby som mal nárok na NP vozidlo. Dokonca mi není jasné prečo "doplnkové" linky na ne tiež nemajú nárok, veď aj tam cestujú rovnakí ľudia ako inde. A ak sa môžem spýtať rátajú sa ako doplnkové aj špičkové poradia celodenných liniek? ? K tej 78 a 63 len poznamenávam, že takmer každý deň sa tam na celodenkách vyskytujú karosy ale o to až tak nejde lebo sa to netýka len ich. Ak sa vozovňa rozhodne mať 0 NP vozidiel je to v poriadku ale tak nech sa výprava liniek spravodlivo rozdelí aby sa nové vozidlo ušlo každej linke. O dĺžke vozidla tu nepadlo ani slovko ale keď už to spomínaš tak tam to bolo pekne podelené čo sa týka NP vozidiel lebo všetky linky z Krasňan boli pol na pol čo sa toho týka. Dĺžka vozidla tam nehrala rolu ?
Pumpa Slovnaft na Prievozskej uzavretá od rána vážna DN prítomná polícia hasiči záchranka už asi od skorého rána sa to stalo. Celé už neidentifikovateľné strieborné auto úplne rozmlátené pred vchodom do Apollo BC zboku, pumpa hneď susedí s Apollo BC za rohom, 2848 na šk. spoji č. 10.
Reply on: Dezerter #152529:
Ja som tiež Ružinovčan a síce nie som ani na invalidnom vozíku ani o barliach a moji rodičia chvalabohu tiež nie, ale mám pocit že na 63 chodí skoro polovica sorov (a dokonca NP garant) a na 78 chodí väčšina sorov, okrem toho na 39 chodia iba sory a na 61 detto. Takže nie je pravda že na každej kĺbovej linke tu jazdia vrakosy. Vrakosy jazdia hlavne na "špičkových" linkách 74 75 196 (a 133), ktoré sú svojim charakterom doplnkové a teda nie je žiadna potreba aby tam jazdili nízkopodlažné vozidlá. Dôchodcovia, mamičky s kočíkmi a hendikepovaní (až na malé výnimky) cestujú prevažne v sedle, preto sú celodenné poradia 78 a 63 pokryté sormi. Jedine čo si viem predstaviť nejaký jeden dva sory na 75, keďže poslednými a prvými spojmi cestujú ľudia do ružinovskej nemocnice a polikliniky.

A divízia autobusy DPB nie je ani subjekt medzinárodného práva, ani partnerského spolunažívania, že by tam mala platiť nejaká "spravodlivosť" medzi vozovňami. Keď sa DPB rozhodne že tam bude 0 nízkopodlažných vozidiel (ako teraz v trolejbusovej vozovni Trnávka), tak tam bude 0 nízkopodlažných vozidiel. Napríklad až do jej konca boli v autobusovej vozovni krasňany vozidlá maximálnej dĺžky 12 metrov a dokonca posledný rok už iba vozidlá maximálne 10.5 m dlhé. Aká je toto spravodlivosť medzi vozovňami keď niekde majú 20 metrové autobusy a inde maximálne 10.5???
Reply on: Error 0x007 #152530:
Zabudol som napísať, tú odstavenú 70-ku som videl na zast8vke ASMN, nie pri Wüstenrote.
Reply on: Error 0x007 #152530:
Išiel som okolo o 5:50 a na zastávke bola odstavená 70-ka. Pred ním vozidlo dispečingu a dve policajné autá, tak trochu na divoko zaparkované. Asi niekto robil problémy v autobuse.
O 5:52 zdvojeny odchod 70ky z Wüstenrotu (ktovie preco)...
Reply on: Technopol #152520:
Musim sa zastat juraja nakolko som Ruzinovcan a fakt ze karosy tu jazdia na kazdej klbovej linke mi tiez nepride fer. Ak su tie karosy take skvele tak by sa mohli vypravovat na spickove poradia 93ky alebo z 84 urobit polovicne vysokopodlaznu linku ako je to u 78 ci 63 🙂 asi by z vas nikto nebol spokojni keby to tak bolo. Takze je uplne normalne ze aj do toho juraku chceme viac novych vozidiel aby sa na kazdu linku dostal nejaky novy NP autobus. Inak tu neplati rovanky meter pre vsetky vozovne a ak je to podla vas v poriadku tak to tu potom naozaj nema zmysel riesit.
Reply on: Gryzly65 #152527:
No ja som bol svedkom ako v preplnenej karose na 31/39, keď prišla na konečnú (Slávičie) tak vo vlečke sa hompáľal stropný neón len na kábli a visel skoro až po zem 😃 Odpadli všetky úchyty, ktorými to bolo v strope prichytené.. lebo nedržalo poriadne ani to stropné obloženie ? Ale to nie je o kvalite alebo veku karosy ale skôr o nekvalite údržby..
Reply on: Error 0x007 #152526:
Dovolim si nesihlasit, padla mi na hlavu lampa, nie raz som bol toho svedkom, no mne osobne minule leto. Hoci tej zanovnej Koroze to odpustim prv, nez Sorke, ktora je voci nej mladica.
Reply on: Juraj76 #152519:
Aky mas problem? Karosy su skvele vozy, pri nich aspon nerozmyslam, ci mi nahodou nespadne nejaky panel na hlavu...
Reply on: Dadino #152524:
Precitaj si poslednu vetu prveho (alebo prostredneho?) odstavca v #152516. Nuz, prave preto.
Prosím vás viete niekto prečo je toľko solarisov odstavených? Ď.
Reply on: Juraj76 #152519:
Buď rád, že tie linky obsluhované Karosami vôbec držia v súčasnej podobe....
Reply on: Juraj76 #152519:
počuj, miesto toho aby si tu vypisoval kvázi zbytočne avšak otravne (keďže to tu čítame všetci), postav sa radšej pred vrátnicu niektorej vozovne a tam sa môžeš prezentovať od rána do večera, určite budú z teba nadšení s tolkými nápadmi.
Reply on: Juraj76 #152519:
Zase s tym zacinas ?
Reply on: Juraj76 #152519:
Zákulisná informácia iba pre teba hovorí, že všetky nové sory pôjdu do petržalky, sorky z juráku na trnávku a Ikarusy z petržalky na jurák, vraj je to bližšie k ohrade. Ale aj jedna dobrá správa, psycholog je v SR zdarma.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.