Reply on: Marcelllooo #99450:
Laminátka uviedol kompetentné a presné stanovisko. Nekompetentnosť tu predvádzaš ty. Trate majú kategórie únosnosti – 14 t, 16 t, 18 t ... Bežné osobné vozne ZSSK majú nápravové tlaky do 11 t na nápravu, ťažšie sú len vozne špeciálnej stavby (lôžkové, ležadlové, reštauračné) - do 14 t na nápravu. Ale rušeň, ktorý tento vlak ťahá, nejde pod 20 t (rušne radov 110 a 210 majú 18 t na nápravu, ale nepôsobia v osobnej doprave), takže s nejakými 15-timi tonami uvažovať nemožno ani náhodou. Tvoji poradcovia ti nahovorili bludy.
intony
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=4565&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=&ghv=260 Toť, ešte pre linku 304 treba vetvu.
Inak, tento električkový náter sa už prestal / prestáva používať, však? ?