Reply on: Kami #99570:
Nivy aj tak niesú alpha omega celého mesta. Nie všetcia čo idú SL idú na Nivy ale aj na Patrónku, kde vlak čo? Nestojí. Taktiež stanice v Rači, Vajnoroch sú dobre od ruky a plánované stanice v Ružinove, Vrakuni a PB (s tou otrasnou stanicou) na okraji sídlisk nebudú ľudia zrazu náhle využívať a rohodnie nie tí čo bývajú bližšie k Tomášikovej alebo Ružinovskej. Pochybujem silne, že interval kratší ako 15minút by sa uživil na mestských vlakových linkách, s výnimkou DNV.
Kami
OTAZKA: Ako bude rieseny dopravny prud Petrzalka - Nivy - Filialka, co je hlavna rozvojova os Bratislavy a buduce obchodne a administrativne centrum Bratislavy?
ODPOVED: no predsa vlakom zo ZST Petrzalka, plus bus cez Apollo.
Volas tu po diverzifikacii. Casovu diverzifikaciu nariadit nemozes. Ovplyvnit sa daju len skoly, podniky nie. Realne sa spicka v BA posuva a nekonci o 8:00 ako kedysi, ale az o 9:00.
Rozlozenie dopravy v priestore vie zabezpecit:
1. elektricka stredom sidliska s napojenim na ostatnu siet
2. vlak z (Jarovce/Kitsee - ) ZST Petrzalka - Nivy - Filialka
3. busove linky cez Novy most, Apollo a Pristavny most
Prepojenie bus/elektricka bude na vsetkych zastavkach eliny. Prepojenie elina/vlak je na Filialke, Einsteinova (podla polohy zel. zastavky), perspektivne Petrzalka Juh.
Prepojenie vlak/bus na vsetkych staniciach a zastavkach vlaku.
PS: aj ja hajim zaujmy obyvatelov Rovniankovej.
PS2: v lokalite Nivy sa bude budovat aj mnozstvo bytov.