Reply on: Ike #98813:
Takze znovu: Prebudovanie elinovej siete na rychlodraznu = budovat trat v krytom profile, znamena to prekladku ciest v celej dlzke elinovych trati (Dubravka, Karlovka, Raca, Vajnorska, Ruzinovska) spolu s pripadnymi vyvlastnovaniami (ci vykupe) v tejto suvislosti nehovoriaco o tazkej stavebnej realizovatelmosti v stabilizovanom uzemi a kolizii s investicnymi zamermi. V konecnom dosledku sa naklady mozu vysplhat na uroven noveho riesenia. Nechapem tvojej otazke: ja som nepisal nic o tom, ze by som nieco v Dubravke, Raci ci vo Vajnoroch menil.
Uzke hrdlo v CMO je jeden z viacerych problemov nasej elinovej siete. Dalsim je napriklad topologia siete ako hviezda.
810zssk
- aj my mame cistu ulicu
- aj my mame DEK kluce, dokonca ten isty system co vy
- my sme inspiraciou pre ruzinov pri rieseni problmu s odpadom (aspon ja to tvrdim :P)
- my sme inspiraciou pre ine domy ohladom starostlivosti a zveladovanie domu (aspon ja to tvrdim :P)
Moja predstava o koncepcnom a systemovom rieseni MHD je budovat NS MHD na baze elektriciek nakolko mame ich dost rozvitu siet, ktoru by stacilo prebudovat iba v centre a na radialach moze po nainstalovani preferencie fungovat v podobnej podobe ako dnes (hovorim predovsetkym o Vajnorskej, Racianskej a po rekonstrukcii trate aj Dubravskej a Ruzinovskej).
Ale aby som ti ukazal, ze mam zhovievavost, davam ti privilegium napisat mi ARGUMENTY voci mojmu prispevku ? ? ?