Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #96050:
Fakticka poznamka: to parkovisko nie je pre Radio Expres, ale pre celu budovu, kde su aj priestory Expresu..
Reply on: enumaelish #96048:
V momente ked by si nieco taketo postavil musis zabezpecit aby na tam konciace linky chodili len a jedine obojsmerne elektricky, co moze narobit problemy.
Reply on: Ike #96050:
Keby som mal viest eliny z hlavnej stanice podla tr3mpa, tak potom by bolo riesenie nasledujuce...

1. upravit svetelnu krizovatku na sokolskej
2. viest eliny z hlavnej stanice cez krizovatka sokolska kazdy smer do bus pruhu... celu prazsku a brniansku viest eliny v bus pruhoch
3. krizovatku patronka prekonat tiez v bus pruhoch
4. upravit Lamacsku tak, aby tu existovali po oboch stranach bus pruhy a v nich by boli zapustene aj kolaje
5. viest tak trat az na M.Sch. Trnavskeho

otazne je ci by to bolo dobre do buducnosti... a aky by to malo dopad na vybudovanie napr severnej tangenty...
Reply on: AAA #95995:
este nikdy ho revizor pred tym nechytil.Ale ked si vybavujes elektr.tak vsetky udaje maju v pocitaci,co nechcela ,,mila teta" v kancelarii akosi pochopit.A nechcela mi ukazat ani doklad,ked ho revizor číslo 22...chytil.
Reply on: stevo #95997:
Ako si to prosim Ta riesil???
Reply on: enumaelish #96048:
"nejake parkovisko" patri Westend Toweru a nejako je vecne plne 🙂 potom je tam "nejaky priestor" ktory patri pomocnej skole 😉 tam vyustenie elektricky nebude mozne... tam dalej uz duplom nie, lebo to dalsie parkovisko je parkovisko pre radio expres a dalej je tam predajna FIAT...
Reply on: Ike #96041:
Priamo na Dúbravskú cestu. Keď pozreš na mapu od marian555, tak cez to parkovisko by mohla ísť. Parkovisko je aj tak nejaké tie metre pod úroveň Patrónky, takže v podstate by na Brnianskej zaliezla pod zem a úrovňovo by vyliezla na Dúbravskú cestu. Tie dve prudké zákruty k Dúbravskej ceste nevadia? Preto som navrhoval trať už od začiatku Dúbravskej cesty pre plynulosť. Len neviem zas ako by to prijali tí čo potrebujú výjsť autom z tej oblasti ?
Reply on: Ondro #96015:
Nerátam samozrejme s tým, že sa tam budú otáčať staré T alebo Kačice ale ale obojsmerné moderné električky. Čiže by tam bolo možné vybudovať hlavovú konečnú v priestore ako je zastávka SAD. Viem, že je tam dáke parkovisko. Vôbec celkovo to betónové teleso označované ako prístrešok by zaslúžilo prebudovať. Jednak je to významá zastávka a prestupný uzol medzi SAD a MHD smeron na západ.
Reply on: NN #96013:
Hlavne by tak bolo možné sa zbaviť doterných odparkovaných áut v rannej špičke na Obchodnej! ?
Reply on: Ike #96044:
? Jaj, fakt, ja som ešte stále niekoľko hodín dozadu ?
Reply on: 810zssk #96030:
Keď je reč o unifikácii, prichádzajú do úvahy dve možnosti: SOR alebo Citelis...
Reply on: intony #96042:
to nema byt rychlodrazna elina, ale 34ka po otvoreni dubravskej cesty 🙂
Reply on: enumaelish #96037:
Pokial si spominam dobre, tak by mala za Patronkou odbocit dolava (ustavy SAV, ...) a tam sa napojit na novu cestu subezne s Lamacskou (pri Mokrohajskej je v tom lesiku) potom tym podjazdom pod SZ portalom tunela Sitina a napoji sa na povodnu trasu na Poliankach.
http://maps.google.com/maps?f=d&hl=sk&geocode=7832730795263753064,48.168661,17.076992%3B3783372318578488346,48.170240,17.071780%3B16416010210607624529,48.173386,17.066688&saddr=Lama%C4%8Dsk%C3%A1+cesta+%4048.168661,+17.076992&daddr=D%C3%BAbravsk%C3%A1+cesta+%4048.170240,+17.071780+to:Nezn%C3%A1ma+cesta+%4048.173386,+17.066688+to:48.174972,17.062154&mra=mi&mrcr=2&mrsp=3&sz=16&sll=48.173126,17.068398&sspn=0.009645,0.018239&ie=UTF8&t=h&z=16&om=0
Google mi nechcel spravne spojit body C-D, lebo tam nepozna este cestu, na fotomape ju uz vsak vidno.
Reply on: Ike #96039:
No tak z toho by rýchlodrážna elina nebola.
Reply on: enumaelish #96038:
a kde by ustila?
Rád by som sa opýtal, či na cest. lístkoch je už nové logo DPB. Som z B.Bystrice a chcel by som to vedeť, dakujem ?
Reply on: tr3mp #95977:
Ešte pripomienka. Kedže na Patrónke je podchod, tak nebolo by rozumné ho využiť ako zastávku? Teda viesť elinu pod Patrónku?
Reply on: marian555 #95974:
A kade bude viesť 34? Teda pardon niesom v obraze. Viem, že 34 sa má presmerovať kvôli obsluhe územia ktoré o MHD prišlo "vďaka" Sitine. Ale presne ako sa to tam bude motať neviem.
Reply on: Ámos #96009:
pri podjazde nejde len o svetlu vysku ale o prejazdovu vysku, co cini

svetla vyska - nejaka rezerva

ak tam mas este trolejbusove droty, tak potom je to

svetla vyska - rezerva - zaves drotov - izolacna rezerva...

su to normy kvoli tranzitnej doprave (hlavne kamiony a poschodove autobusy) ktore sa prisne dodrziavaju na D,RK a cestach 1.triedy (teda cesty pod spravou SSC a NDS) a na mestskych okruhoch (cez Mlynsku dolinu vedie II. BA okruh).

keby tam mali jazdit len trofle, tak v tom pripade neni problem, vklude by to mohlo byt aj mensie, lenze tade jazdia jednak kamiony (s horlavinami, ktore nemozu cez Sitinu) a tiez poschodove autobusy a prejazd musi byt bezpecny aj v pripade, ze sa vezies v poschodovom autobuse pri otvorenom vetraku a nezachyti ta prud z trolejbusovych trolejov ked prechadzas ulickou

Samozrejme presne cisla nepoznam a neviem ani suvislosti ako je to u nas, to by sa mohol vyjadrit aquilla

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.