Cez podjazd na Klamároch ale zase nechodia kamióny, takže to nie je porovnateľné. V Prahe je x miest, kde električka prechádza so zberačom zloženm na streche (a aj trebárs v Brne) ale je tam zákaz vjazdu vozidiel, vyšších, než x.
Ale to miesto, ktoré spomína Ike, je podľa môjho subjektívneho avšak kvalifikovaného odhadu pre trolejbusy aj kamióny úplne vyhovujúce.
kolko stoji SOR? Okrem toho treba hladiet na celkove prevadzkove naklady. Pokial ich bude mat SOR vyrazne nizsie tak nech sa kupi, ale treba si zratat ci naozaj bude mat.
nechcem rypat, ale po patronku to podla tejto logiky ide? ved aj na prazskej mas z jednej strany mur a z druhej zeleznicu. A kde by si chcel na Patronke vybudovat obratisko?
preboha ved je to to iste. Zase sa tu sniva o mercedesoch ako pred par rokmi ked tu bol ten 15 metrovy.
SOR-ka Bratislave plne postaci. A je to dobre. Miesto dvoch capacity mozme mat tri SOR-ky.
Re #96003 Ike: Hej a viackrat som ho vyzval aby podlozil normami, nikdy tak neurobil. Pri podjazde ide o svetlu vysku, nie? Ak je dostatocna, tak tam trofle mozu ist.
to snáď nie.. tá trafostanica mohla byť krásnou pamiatkou na spojenie BA a Viedne električkou.. takto sa aj zabudne na to, že sme mali pred komunizmom(hmm teda socializmom) spoločnú históriu s Rakúskom.. ?
Tušil som to. Bol som ten pdjazd detailne preskúmať a nepochopil som, prečo by sa musela podhrabávať vozovka o pol metra. Aj nad najvyšší kamión sa trolej pohodlne zmestí vrátane izolačných vzdialeností.
A kadiaľ cez Lamač? Po ceste? Podľa mňa ide hlavne o nahradenie liniek 34 a 83, pričom cez Lamač by sa jednalo aj o príliš dlhý súbeh so železnicou, ktorá by tiež mohla prebrať istú časť dopravy po vybudovaní zastávok Devínska Nová Ves-sídlisko, Dúbravčice, Tesco Lamač a Hroboňova.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.