A kade bude viesť 34? Teda pardon niesom v obraze. Viem, že 34 sa má presmerovať kvôli obsluhe územia ktoré o MHD prišlo "vďaka" Sitine. Ale presne ako sa to tam bude motať neviem.
pri podjazde nejde len o svetlu vysku ale o prejazdovu vysku, co cini
svetla vyska - nejaka rezerva
ak tam mas este trolejbusove droty, tak potom je to
svetla vyska - rezerva - zaves drotov - izolacna rezerva...
su to normy kvoli tranzitnej doprave (hlavne kamiony a poschodove autobusy) ktore sa prisne dodrziavaju na D,RK a cestach 1.triedy (teda cesty pod spravou SSC a NDS) a na mestskych okruhoch (cez Mlynsku dolinu vedie II. BA okruh).
keby tam mali jazdit len trofle, tak v tom pripade neni problem, vklude by to mohlo byt aj mensie, lenze tade jazdia jednak kamiony (s horlavinami, ktore nemozu cez Sitinu) a tiez poschodove autobusy a prejazd musi byt bezpecny aj v pripade, ze sa vezies v poschodovom autobuse pri otvorenom vetraku a nezachyti ta prud z trolejbusovych trolejov ked prechadzas ulickou
Samozrejme presne cisla nepoznam a neviem ani suvislosti ako je to u nas, to by sa mohol vyjadrit aquilla
Tento co je v BA stoji okolo 14 milionov. Pocitam ze pri objednavke cca 100 ks by sa cena dala zrazit na tych 11-12 milionov za ks (vybava, mnozstevna zlava, zmluva o servise atd.). Iste aj SOR by pri 100 ks vedel dat nizsiu cenu. No preco behat na SORoch za kazdu cenu. Bratislava ma reprezentovat a nech sa pozeram na SOR akokolvek, mne ako reprezentant hlavneho mesta nepride. Preco stale kupovat LEN lacne veci. Napokon tusim uz aj Rumunsko kupilo par desiatok Citar ?
Ale trt makovy, na tieto hovadiny zabudni! Treba unifikaciu, nie kupovat naraz dve znacky busov. Proste sa zmier ze Mercedes na 99,9 periodickych nebude.
A to si aké empirické výpočty použil?
SOR BN 12 stojí cca. 5 MCZK, čiže 6 MSKK. Z toho mi vyplýva, že NB 12 bude stáť minimálne 7 MSKK a NB 18 nie menej, než 10. A ak bude stáť NB18 10 MSKK a CapaCity stojí 12, tak by som na SOR zabudol napriek tomu, že mám tú firmu rád.
intony