aj po precitani prispevkov, si stale nedokazem predstavit ako by dokazala elektricka vyliez na dlhe diely tou istou trasou ako idu 32 a 33 z molecovej do kopca a okrem toho, kde by sa tam postavila trat, ak by sa postavili dve samostatne kolajove drahy, tak by prakticky nezostalo miesto pre auta a co v pripade nejakej poruchy elektricky, to by musela cuvat naspat dole, lebo pochybujem ze pokazena elektricka by dokazala dalej pokracovat do kopca.
si
Pozn: 1. po vystavbe tunela by sa mala patronka dopravne odlahcit a zapchy zmensit
2. trolejbus po nabrezi by bol subeh s elektrickou, toho by sa ale mohlo dat teoreticky vyuzit ako doplnkovej dopravy a vyhadzat z elektrickovej trasy zopar zastavok...
3. Ak by sa nerealizovala elektrickova linka k cintorinu slavicie udolie (tiez nie najidealnejsi teren pre kolajove trate), dalo by sa sem potom natiahnut troleje a zatrolejovat linku 31.