no ono je to deformaciou ze si hned predstavim BA autobus, teda cca 3 karosy ecv 1,2,3 s buse na ktorom bude stale svietit linka 1 a oznacnik s linkou 1 a taky DPB v miniaturnom...
ale inak by to slo, a nebolo by do toho naskodu zapojit aj okolite dediny... hned by sa tam dalo spravi 5 liniek...
no v tychto malych mestach je jeden obrovsky problem - brzda MHD a sice ci sa to oplati...
lebo problem1
lebo z niektorych lokalit cestuje malo cestujucich...
problem2
a sice zbytocny husty interval, stacil by riedky do 30min
problem3
vzhladom na rozmery je efektivnejsie z pohladu cestujuceho dojst pesi za 15 minut tam kde chce, ako keby mal 30 minut cakat na bus
A nielen oni... Ale pribudne im MHDcka, ktora teraz chyba. Samozrejme na to, aby som si to vedel predstavit aspon trochu idealne mi chybaju nove nizkopodlazne vlakove jednotky a prestupny terminal na stanici aj so sluzbami tomu zodpovedajucimi. Ved to bude centralny prestupny uzol pre cely okres Pezinok s vynimkou Slovenskeho Grobu.
Tu robi SAD DS, v 1. etape sa pocita len s DPB, SL, ZSSK. Preto je to trosku okliestene, ale casom bude samozrejme aj ta linka.
Jezo: Tarifa sa este nerozoberala, lebo ta zavisi od toho, ake budu linky (este to totiz preslo len v jednom zastupitelstve, caka sa na druhe). Aj preto nastal casovy sklz, plus do toho Euro a namietky voci niektorym linkam (najma smer Pezinok), cize este to bude chciet vela rokovani a usilia, aby sa to cele zrealizovalo.
Vdaka za tieto informacie. Ja som len pastol link na spravu z novin. Ako je to s cennikom? Je uz cosi schvalene, ci je neaky cas v ktorom by sa to chcelo pripravit? Vdaka
Citacia: "Ak by dopravný podnik uskutočnil všetky požiadavky mestských častí, ktoré prišli, jednorazovo by to pre podnik znamenalo náklady vo výške takmer 1,2 miliardy korún. Náklady na prevádzku by ďalej stáli ročne 250 miliónov korún a dopravca by potreboval o 108 vozidiel a 197 vodičov viac."
Ike
ale inak by to slo, a nebolo by do toho naskodu zapojit aj okolite dediny... hned by sa tam dalo spravi 5 liniek...
no v tychto malych mestach je jeden obrovsky problem - brzda MHD a sice ci sa to oplati...
lebo problem1
lebo z niektorych lokalit cestuje malo cestujucich...
problem2
a sice zbytocny husty interval, stacil by riedky do 30min
problem3
vzhladom na rozmery je efektivnejsie z pohladu cestujuceho dojst pesi za 15 minut tam kde chce, ako keby mal 30 minut cakat na bus