Tu robi SAD DS, v 1. etape sa pocita len s DPB, SL, ZSSK. Preto je to trosku okliestene, ale casom bude samozrejme aj ta linka.
Jezo: Tarifa sa este nerozoberala, lebo ta zavisi od toho, ake budu linky (este to totiz preslo len v jednom zastupitelstve, caka sa na druhe). Aj preto nastal casovy sklz, plus do toho Euro a namietky voci niektorym linkam (najma smer Pezinok), cize este to bude chciet vela rokovani a usilia, aby sa to cele zrealizovalo.
Vdaka za tieto informacie. Ja som len pastol link na spravu z novin. Ako je to s cennikom? Je uz cosi schvalene, ci je neaky cas v ktorom by sa to chcelo pripravit? Vdaka
Citacia: "Ak by dopravný podnik uskutočnil všetky požiadavky mestských častí, ktoré prišli, jednorazovo by to pre podnik znamenalo náklady vo výške takmer 1,2 miliardy korún. Náklady na prevádzku by ďalej stáli ročne 250 miliónov korún a dopravca by potreboval o 108 vozidiel a 197 vodičov viac."
no pravdepodobne viac penazi niektori v DPB pochopia ako lepsiu sancu na kradnutie, ale ak DPB zacne plnit svoje zavazky zodpovedne, tak len na penale z omeskania platieb rocne dost usteri.
Dostatocny prisun penazi v rozpocte otvara sancu rozumne hospodarit. Prestat so setrenim na veciach, na ktorych by sa setrit nemalo. Ved uvidime...
http://www.dpb.sk/sutaz/vyzvy_ZP/vyzva_2007_35.pdf
Ako Servisná zmluva s dobou platnosti na neurčito. Nemaju podla zakona spolocnosti financovane z verejnych zdrojov uzatvarat zmluvy na dobu urcitu a maximalne styri roky
Strajk cestujucich vobec nie je zly napad. Aspon na jeden den ako vyjadrenie nespokojnosti. Ale treba to skoordinovat a dobre o tom informovat. Najma plagaty na zastavkach by boli fajn...
hej vyrovnali im to co mali rocne stratu. Tych 175 milionov je priblizna rocna strata DP.
Ako osobne si nemyslim ze s 31% navysenim sa mame naco stazovat. Uz to je nad moznosti tohto mesta. Je teraz len na DPB ako sa stym vysporiada.
Práve, akurát sa vyrová inflácia. A to má zdražieť elektrina pre veľkoodberateľov aj o 40%! Neviem konkrétne ako je to v prípade DPB, ale iste to bude nemalá čiastka.
No ono to je prvy velke zvysenie po dlhej dobe a bude az buduci rok, takze az vtedy sa bude dat povedat co a ako. V podstate by sa to dalo nazvat aj zameskanie minimalne inflacie z poslednych rokov. A to nehovorim otom, ze v prognozach na rok 2008 pri rozpocte na rok 2007 sa ratalo s menej peniazmi pre DP ako na rok 2007
Mne sa počas štrajku cestovalo v pohode, lebo tramvaje neštrajkovali, teda väčšinou. Papaláši si niečo všimli? Buhehe. Ja auto vyťahujem na cesty DENNE a jazdím s ním VŠADE. Dôvody hádam ani nemusím vypisovať.
Vyzera to tak, ze DP by buduci rok mohol konecte fungovat bez straty. Od mest dostane 1.976.040tis. z toho 471.040tis. na kapitalove vydavky a 1.505.000tis na bezne vydavky. Cim sa oproti minulemu roku zvysuje rozpocet o 31,2% z povodných 1.506.175tis. Kapitalove vydavky sa zvysuju o 167,4% z pôvodných 176.175tis. a bezne vydavky o 13,2% z pôvodných 1.330.000tis.
Rozdiel je teda v absolutnych cislach:
dotacia mesta celkova: +469.865tis.
z toho
bezne vydavky: +175.000tis.
kapit. vydavky: +294.865tis.
Mno asi sa nie je naco stazovat. Nárast o 31% je uz teraz nad moznosti tohto mesta.
Prečo? ktorí moji kolegovia? Ty nevieš, ako sa cestovalo počas štrajku Že aj papaláši si všimli, že sa niečo mimoriadne deje, lebo boli také fest zápchy, že ani s majákmi sa nikam nedostali to by ešte len boli zápchy, keby úplne každý v BA a aj mimo BA, kto auto vlastní aj ho vytiahol na cestu do roboty a školy. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
d3k0
Jezo: Tarifa sa este nerozoberala, lebo ta zavisi od toho, ake budu linky (este to totiz preslo len v jednom zastupitelstve, caka sa na druhe). Aj preto nastal casovy sklz, plus do toho Euro a namietky voci niektorym linkam (najma smer Pezinok), cize este to bude chciet vela rokovani a usilia, aby sa to cele zrealizovalo.