Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: premavac #87731:
Aké to má podľa teba výhody? Okrem tej, že nemusíš prestupovať!
Reply on: Amoral #87702:
Tym "Oveľa potrebnejšie je aby 88 premávala ako kdesi za humnom, pardon, ale nikto si to spojenie nevyžadoval..." Myslis co? Ze 28 je v terajsom stave nevyzadovana a ze chodi (polo)prazdna?
Poviem ti jednu vec, dnes som siel s 1007 na 88 bolo 17:30, isiel som smerom od EU pod Novy most, ten voz bol menej natlaceny ako 28 v porovnatelnom case spod Noveho mosta do DNV.
Ak mne pride tak natlaceny voz rano v DNV, ako bola ta dnesna 1007 tak skacem dva metre do vysky.
Uz ma prestava bavit, ako Petrzalka vecne narieka, aku ma naprd dopravu. Preco by ste sa docasne nemohli potlacit vy? Preco by sa malo siahat na 4. obvod zasa?

Kedze diskusiu necitam, poprosim ta reakciu na mail. Dakujem. ?
Reply on: Ik #87738:
So....tam malo byť So... ?
Reply on: Amoral #87702:
Zo všetkým čo si napísal musím súhlasiť, ale s tým presúvaním vodičov to v tejto situácii nie je veľmi jednoduché. Všetci dobre vieme, že na cesty sa vypravuje všetko čo má kolesá a motor. Pri kĺbových vozidlách to plati dvojnáosbne, keby sa aj prehodil personál, našiel by si vozidlo?? SOR B9.5 určite nemôže byť nasadený na 88. 12m busy sú tam aj teraz, aj keď by sa mohol spraviť 6min int., kombináciou Solarisov a 12m vozidiel, ale to je ten problém, že DPB sa snaží šetriť ako to len ide a v niektorých prípadoch až priveľmi.

Dodržiavanie odchodov bude problém čím ďalej - tým viac, riešením je upravenie CP z presných odchodov na časové int. Napíše sa iba max. možný čas čakania. príklad: Od 15:00 do 18:00, každých 6 - 12min.
Reply on: KT8 #87732:
no pockaj, ceny do TT zacinaju pri 70Skk a to je este blizsie ako Vieden...keby sme vychadzali aj z tychto cien, Vieden by bola urcite okolo 100Skk...
Reply on: Amoral #87710:
Električka cez Dunajskú jedine v tom prípade, ak by sa odtiaľ vylúčila IAD. Inak ju nie je kam dať. ?
Reply on: Amoral #87715:
Máš sčasti pravdu, ale v jednej veci by som Ťa poopravil: 93 a 94 vezú ľudí najmä na Zochovu, tam vždy vystupuje/nastupuje polovica autobusu.
Reply on: Amoral #87702:
"V tejto situácii asi ak by sa dali šoféri presunúť tak vrátiť do pôvodného stavu linky 28 a 29, dočasne kým sa nedostaví potrebné množstvo šoférov"

Tu je otázka, kedy tí šoféri prídu, dokedy bude trvať súčasný stav?
Reply on: KT8 #87732:
samozrejme 185 Sk za jednosmernu cestu 🙂
Objavil sa tu tento link

http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=3330

No hej, ibaze za aku cenu?Ved uz dnes su tieto ceny presolene, napriklad Blagus Bus ma neuveritelnych 185 Sk za jednosmernu cenu do Viedne co je zdieracstvo...si to porovnajte s cenou napriklad do Trnavy...ceny zacinaju niekde okolo 40 Sk...

Neviem, ale zasa to slovenske nenazranstvo...vykaslat sa im na to, som rad, ze tu pride dalsia alternativa aspon po Hainburg a mozno pride aj cenova konkurencia...
Druha vec je, ze je absolutne nezodpovedne teraz zavadzat takuto linku ked DPB nema vodicov ani busy na zabezpecenie kvalitnej MHD v samotnej BA.Kedze ale toto uz je nezvratny proces a linka asi bude, snazim sa hladat pozitiva.
Reply on: Amoral #87702:
keby elektricky premavali odvsadial vsade, tak by nekoncili v karlovke alebo na safku, ale by sli ako kedysi 12 z dubravky na astronomicku.. a vzdy lepsie ked idu spoje odvsadial vsade a raz za pol hodinu ako odnikal nikam kazdych 10 minut..
Reply on: Jakub1 #87687:
Veď prestup je úplne normálna forma prepravy. Tu v Petržalke sa prestupný systém zaviedol pred vyše dvoma rokmi a je to v poriadku, lebo nosné linky majú lepšie intervaly a ešte sa vtedy podarilo ušetriť aj nejaké vozy. Hoci ľudia na to nadávali, že "strašná vec", musia prestupovať. Chápem, že to môže byť náročnejšie pre starších ľudí, invalidov a mamičky s kočíkmi, ale:
1. Týchto cestujúcich je oveľa menej.
2. To sa už dávno malo vyriešiť nákupom nízkopodlažných vozidiel.
Reply on: Amoral #87717:
myslim, že ta trať cez Slavičie tunelom asi nie...teda pokiaľ viem tak je tam dosť zložite podložie - prave kvoli nemu vraj mali problemy aj so Sitinou + je tam vysoka podzemna voda
Reply on: Ike #87727:
Mam aj vlastne fotky, ktore su omnoho velavravnejsie ako tieto v tomto linku http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1210 , ale aspon daco, najma v Šamoríne je to dávno stratena vec, ale jedine pozitivum je asi to, ze z byvalej stanice sa zachovali vsetky objekty z ktorych sa stali dost luxusne domce.
Reply on: KT8 #87726:
jaj jaj jaj... dnes mam blbu naladu,ale fakt sa musim spytat, preco su ludai taky prij...... pritrafeny??? ?

-krachuje nam MHD ale my zavadzame linky ktore uz existuju a chvalime sa nimi...
-rusime zeleznicne trate kde by uz davno v zahranici premavali moderne supravy a boli by ekologickou nahradou za busy
-znizujeme bezpecnost autobusov vedomim odstatnovanim bezpecnostnych prvok...
atd...

kde zostal rozum?
Reply on: Ike #87722:
No, ja tam tiez nechodim kazdy den, naposledy som tam bol tak 4 roky dozadu, no pochybujem, ze by sa tam zmenilo daco k lepsiemu, bolo to v zufalom stave a ako to byva na Slovensku,rozkradnute, rozpredane, rozparcelovane...ako taka pamiatka je este na useku Kvetoslavov Šamorín kde najdes zopar kolajnic, dake podvaly ale vsetko zabezpečovacie zariadenie je davno preč, niekede zostal uz len vyvyseny nasyp bez nicoho, pri vstupe do Šamorina byvalu trasu trate zaberaju zahrady,ulice a nove domy,je to smutne no bohuzial trat v povodnej trase uz asi nikdy nebude
Reply on: eripmav #87693:
Možno to sklo nedoreže, ale jeho malé čiastočky sa môžu dostať napr. do oka... Ja som nemyslel až tak silné brzdenie - teda, človek by nepreletel dopredu, ale do skla by narazil (a keby tam nebolo, tak by nenarazil).

Ak je tam to sklo pri dverách také dobré, prečo ho mnoho vozidiel MHD nemá? A prečo také nemajú napr. vozidlá Slovak Lines?

Re #87694 eripmav: Áno, videl som ten dokument, ale nezapamätal som si ho tak dobre ako ty.
Reply on: Eury #87723:
haha, vravel som ze cely zahradnikov humbuk okolo linky do wolfshallu je iba fiaska... boze tak nemam rad dpb
K tej linke do Hainburgu : mozno to tu uz niekto daval http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=3330
Reply on: KT8 #87720:
priznam sa dlho dlho som tam nebol 😞 myslel som ze je to tam ako tak zachovale, napr ako v Stupave

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.