Reply on: Amoral #87702:
Zo všetkým čo si napísal musím súhlasiť, ale s tým presúvaním vodičov to v tejto situácii nie je veľmi jednoduché. Všetci dobre vieme, že na cesty sa vypravuje všetko čo má kolesá a motor. Pri kĺbových vozidlách to plati dvojnáosbne, keby sa aj prehodil personál, našiel by si vozidlo?? SOR B9.5 určite nemôže byť nasadený na 88. 12m busy sú tam aj teraz, aj keď by sa mohol spraviť 6min int., kombináciou Solarisov a 12m vozidiel, ale to je ten problém, že DPB sa snaží šetriť ako to len ide a v niektorých prípadoch až priveľmi.Dodržiavanie odchodov bude problém čím ďalej - tým viac, riešením je upravenie CP z presných odchodov na časové int. Napíše sa iba max. možný čas čakania. príklad: Od 15:00 do 18:00, každých 6 - 12min.
KT8