Zo všetkým čo si napísal musím súhlasiť, ale s tým presúvaním vodičov to v tejto situácii nie je veľmi jednoduché. Všetci dobre vieme, že na cesty sa vypravuje všetko čo má kolesá a motor. Pri kĺbových vozidlách to plati dvojnáosbne, keby sa aj prehodil personál, našiel by si vozidlo?? SOR B9.5 určite nemôže byť nasadený na 88. 12m busy sú tam aj teraz, aj keď by sa mohol spraviť 6min int., kombináciou Solarisov a 12m vozidiel, ale to je ten problém, že DPB sa snaží šetriť ako to len ide a v niektorých prípadoch až priveľmi.
Dodržiavanie odchodov bude problém čím ďalej - tým viac, riešením je upravenie CP z presných odchodov na časové int. Napíše sa iba max. možný čas čakania. príklad: Od 15:00 do 18:00, každých 6 - 12min.
No hej, ibaze za aku cenu?Ved uz dnes su tieto ceny presolene, napriklad Blagus Bus ma neuveritelnych 185 Sk za jednosmernu cenu do Viedne co je zdieracstvo...si to porovnajte s cenou napriklad do Trnavy...ceny zacinaju niekde okolo 40 Sk...
Neviem, ale zasa to slovenske nenazranstvo...vykaslat sa im na to, som rad, ze tu pride dalsia alternativa aspon po Hainburg a mozno pride aj cenova konkurencia...
Druha vec je, ze je absolutne nezodpovedne teraz zavadzat takuto linku ked DPB nema vodicov ani busy na zabezpecenie kvalitnej MHD v samotnej BA.Kedze ale toto uz je nezvratny proces a linka asi bude, snazim sa hladat pozitiva.
keby elektricky premavali odvsadial vsade, tak by nekoncili v karlovke alebo na safku, ale by sli ako kedysi 12 z dubravky na astronomicku.. a vzdy lepsie ked idu spoje odvsadial vsade a raz za pol hodinu ako odnikal nikam kazdych 10 minut..
Veď prestup je úplne normálna forma prepravy. Tu v Petržalke sa prestupný systém zaviedol pred vyše dvoma rokmi a je to v poriadku, lebo nosné linky majú lepšie intervaly a ešte sa vtedy podarilo ušetriť aj nejaké vozy. Hoci ľudia na to nadávali, že "strašná vec", musia prestupovať. Chápem, že to môže byť náročnejšie pre starších ľudí, invalidov a mamičky s kočíkmi, ale:
1. Týchto cestujúcich je oveľa menej.
2. To sa už dávno malo vyriešiť nákupom nízkopodlažných vozidiel.
myslim, že ta trať cez Slavičie tunelom asi nie...teda pokiaľ viem tak je tam dosť zložite podložie - prave kvoli nemu vraj mali problemy aj so Sitinou + je tam vysoka podzemna voda
Mam aj vlastne fotky, ktore su omnoho velavravnejsie ako tieto v tomto linku http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1210 , ale aspon daco, najma v Šamoríne je to dávno stratena vec, ale jedine pozitivum je asi to, ze z byvalej stanice sa zachovali vsetky objekty z ktorych sa stali dost luxusne domce.
jaj jaj jaj... dnes mam blbu naladu,ale fakt sa musim spytat, preco su ludai taky prij...... pritrafeny??? ?
-krachuje nam MHD ale my zavadzame linky ktore uz existuju a chvalime sa nimi...
-rusime zeleznicne trate kde by uz davno v zahranici premavali moderne supravy a boli by ekologickou nahradou za busy
-znizujeme bezpecnost autobusov vedomim odstatnovanim bezpecnostnych prvok...
atd...
No, ja tam tiez nechodim kazdy den, naposledy som tam bol tak 4 roky dozadu, no pochybujem, ze by sa tam zmenilo daco k lepsiemu, bolo to v zufalom stave a ako to byva na Slovensku,rozkradnute, rozpredane, rozparcelovane...ako taka pamiatka je este na useku Kvetoslavov Šamorín kde najdes zopar kolajnic, dake podvaly ale vsetko zabezpečovacie zariadenie je davno preč, niekede zostal uz len vyvyseny nasyp bez nicoho, pri vstupe do Šamorina byvalu trasu trate zaberaju zahrady,ulice a nove domy,je to smutne no bohuzial trat v povodnej trase uz asi nikdy nebude
Možno to sklo nedoreže, ale jeho malé čiastočky sa môžu dostať napr. do oka... Ja som nemyslel až tak silné brzdenie - teda, človek by nepreletel dopredu, ale do skla by narazil (a keby tam nebolo, tak by nenarazil).
Ak je tam to sklo pri dverách také dobré, prečo ho mnoho vozidiel MHD nemá? A prečo také nemajú napr. vozidlá Slovak Lines?
Re #87694 eripmav: Áno, videl som ten dokument, ale nezapamätal som si ho tak dobre ako ty.
Mam otazku ohladom tej elektricky do Šamorína, ako si to predstavujes?Totiz ostatne alternativy su ako-tak realne pretoze existuju aspon trate ale ta trat, respektiva odbocka z trate Bratislava-Komarno v Kvetoslavove...neviem ci si sa pozeral len na mape, ale realne z tej trate vela nezostalo nehovoriac o tom, ze ta trat v okoli Šamorina a v nom je definitivne mimo...rozpredane pozemky a z byvalich budov su prerobene domce pre zbohatlikov...
Ik
Dodržiavanie odchodov bude problém čím ďalej - tým viac, riešením je upravenie CP z presných odchodov na časové int. Napíše sa iba max. možný čas čakania. príklad: Od 15:00 do 18:00, každých 6 - 12min.