Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Amoral #87704:
to ani nie je problem IAD ako problem DEBILITY nastavenia semaforov...
V sobotu som isiel na ASMN stihnut sadku...
v 21 sme stali na semaforoch
Mokrhohajska
Cesta na Cerveny Most
Patronku sme stihli na oranzovu ale...
Dubova
SAV
Jelenia
Racianske Myto
Legionarska
Zahradnicka
a potom este 3m cakal na nivach kym prejde aby ludia mohli vystupit...
Reply on: Jakub1 #87706:
Však aj to. Nezastávam zas linky pre nákupné levy, že TESCO a pod. musia mať x liniek ale mali by sa stavať tak aby boli ľahšie obslúžiteľné ako napr. TESCO a Terno v Petržke alebo Lidl v Dúbravke a na Šustekovej alebo Lúčanke. Pravda je tá, že Ikea,AVION,TESCO Lamač majú medzi sebou a cestou veľké parkoviská. Skôr by sa mali stavať tak aby boli bližšie k ceste pre lepšiu obslužnosť MHD a menšie zdržanie spojov.
Reply on: Jakub1 #87696:
A čo keby tá linka teda chodila len 3x do týždňa a to práve vtedy keď TY potrebuješ? ?
Reply on: Amoral #87705:
Teraz si predstav 80 ročného muža s astmou, reumou atd. Napr. išiel by k reumatologičke (môj prípad), autom ísť nemôže a nízky dôchod asi nebude stačiť na taxi. Teda bude musieť najmenej 3x prestupovať.
Reply on: Jakub1 #87703:
To,že sa dostaneš maximálne do centra mesta z okrajovej časti je absencia liniek ktoré centrom prechádzali z jedného konca mesta na druhý. V minulosti napr. šlo kľudne spojiť 30 a 80 (ex Prokofievova - Nový most), vďaka rovnakému intervalu. Určite sa dakto opýta načo?
1) Priame spojenie z Petržky na nábrežie bez prestupu na električky
2) Ivalidita prestupného systému je,že kým dojdeš na druhý koniec mesta z jedného vykonáš aspoň jeden až dva prestupy ešte na svojom sídlisku, potom v centre. Čiže 3 prestupy sú dosť! Tu o kvalite nemôže byť reč.
Reply on: Jakub1 #87687:
Keby mesto nečakalo na marec 2008, asi myslia zúčastnené strany, že unifikácia MHD,SAD,SL a železníc začne sama. Keby mesto malo eminentný záujem, tak okrem linky 155 (ktorá teraz žije len v spomienkach) premávala aj vlaková linka z DNV, Rače, Vajnor alebo P.Biskupíc. Hoc by linky chodil len na stanicu ale pozrite sa na príklad 155 ktorá odviezla cestujúcich z Východného na Vinohrady za 5min, čo je čas aký treba na cestu busom na Detviansku k elinám a to za predpokladu, že chytíš 52/56. Mesto má záujem len všetko zastavať a na dopravu nemyslí, tak ako na IAD ako na MHD.
Reply on: KT8 #87700:
A čo by si chcel? 20/60/40? Alebo 60/0/60?

Re #87701 810zssk: Ty sa sťažuješ? Však tam máš 39 + 80, ale na ŽST NM cestujem 3 až 4-krát do týždňa a cestujem z 1 konca mesta na 2.

Alebo ako sa dostanem na Mierovú kolóniu, keď ta cez víkend nechodí nič.
Reply on: Ik #87679:
Ale pýtam sa prečo si to odskákala práve 88? Keď je to linka čo nahrádza zrušené linky 80 a 90 pod Nový most a ešte 78 a 89 k ASMN? V tejto situácii asi ak by sa dali šoféri presunúť tak vrátiť do pôvodného stavu linky 28 a 29, dočasne kým sa nedostaví potrebné množstvo šoférov. Oveľa potrebnejšie je aby 88 premávala ako kdesi za humnom, pardon, ale nikto si to spojenie nevyžadoval tak ako napríklad, Ovsište - Šafko, alebo Romanova - Zochova, a to už trvá dva roky.

DPB si pomýlil pojmy s dojmami, lebo nikto si nesťažoval na trasy liniek ale na presnosť spojov. Ak si dakto myslel,že audit spôsobí, že linky budú chodiť načas tak sa mýlil, kvalita ostala, ale meškanie ostalo a nielen,že ostalo ale spoje aj nejazdia. Tu išlo o vlastnú skreslenú interpretáciu magistrátu a DPB so zmyslom ušetriť a naoko nakecať krásne sladké reči o krátkych intervaloch. O presnosti spojov však už nikto nehovoril. V súvislosti s dákym šumom o rušení bus pruhov myslím,že prestupný systém utŕži dobrú facku,takže magistrát chce šetriť ale pre plynulosť MHD ani nepohne okom, nieto už prstom. Prestupný systém sa okrem toho aplikoval len v polovici mesta, električky naďalej premávajú presne podľa tej dogmy "odvšadial všade" čo zázračne nevadí nikomu.
Ja 2x za tyzden cestujem do Kopcian tak ziadam priamu linku T.Myto - Kopcany.
Reply on: Jakub1 #87696:
Nehnevaj sa na mna, ale tu ide o to, ci vobec taku linku prevadzkovat a nieze este aj mat taky luxusny interval...taky interval nemas ani napriklad na L50...ze 8 minut, co by si este nechcel...
Reply on: TeBeCe #87690:
KV nemá spojenie z Tescom, teda čo je na Kamennom námestí?
Reply on: S499.1023 #87695:
Nie som držiteľom režimky a neplatím dane, zatiaľ.
Reply on: S499.1023 #87695:
Súhlasím s laminátkou i ked mi neda opytat sa, co hovoris na priame spojenie Dlhých Dielov a hlavnej stanice 🙂 pri dnesnom nedostatku vodicov a autobusov
Reply on: S499.1023 #87695:

1) Každý týždeň 3x + sobota a nedeľa
2) Víkend 20, Týždeň 8/20/10, Prázdiny 8/20/10
...
Reply on: Jakub1 #87687:
Za požiadavku priameho spojenia z DNV na žst. BANM ti udeľujem čestný titul MAKROŠOTOUŠ.
Pre upresneni by som si dovolil požiadať ťa o zodpovedanie nasledujúcich otázok:
1) Ako často cestuješ na žst. BANM?
2) Aký interval by si si na takejto linke predstavoval?
3) Koľko máš rokov?
4) Si daňovým poplatníkom?
5) Si držiteľom "režimky"?
Reply on: Peon #87692:
videl si ten dokument na markize o nehode elektricky v kosiciach? ak hej, tam bolo jasne ukazane ktore miesta su najnebezpecnejsie... podla mna pri rychlostiach MHD a vahe autobusu, nehrozi nejake velke nebezpecenstvo pre cestujucich, az na ten jeden jav ktory bol krasne ukazany v tom dokumente o elektricke - a to ze ked sa plne vozidlo prevrati na bok, tak sa rozbiju skla, a ludia co su na boku dole su tlacenym vsetkymi co boli vedla nich na rozbite skla, a ked sa vozidlo co i len par metrov sucha po zemi - jednoducho ich to dotrha - otrhne im to ruky, nohy, hlavy - tlakom ludi nad nimi a tym ze okna nie su, su len ramy karoserie, okreje okien, dost nechutne - takze z toho pohladu je najbezpecnejsie byt v strede obklopeny ludmi ?
Reply on: Peon #87692:
? o to sklo si mozno rozrazis hlavu, ale predpokladam ze ide o bezpecnostne sklo, ktore ta nedoreze, a tak je lepsie si na nom narazit nos ako keby tam nebolo, a aj v takej rychlosti ako 30-40kmh pri prudkom zastaveni jednoducho preletiet do priestoru dveri a "rozrazit" si hlavu na schodoch, dverach...
NEBEZPEČNÉ MIESTA VO VOZIDLÁCH (V PRÍPADE NEHODY)

Čo myslíte, je rozumné, aby pred sedadlami pri dverách boli tie sklenené výplne? Hlavne Ikarusy 415 a 435 ich majú tuším. Ja myslím, že by nemali byť, keďže pri prudkom zabrzdení si na tom človek môže "rozraziť" hlavu...

Ktoré sedadlo považujete za najnebezpečnejšie? Ja to stredné, čo je vo viacerých busoch a trolejbusoch úplne vzadu. Nie je tam možnosť sa nikde chytiť.Ale bezpečné, myslím, že nie sú ani "trojky" a "štvorky"...
Reply on: Jakub1 #87687:
tomu ver doprava v DNV je nafigu.. ani do Senca nam nejde autobus... ?
Reply on: Jakub1 #87687:
a co tam potrebujes, ked ti chyba priame spojenie? priame spojenie mate napr. s HLST, resp. kooperativnym namestim (pre porovnanie, vacsia cast KV nema), ASMN (KV nema), Hypertescom (co by za to dali dochodcovia a spol z KV, na uzemi ktoreho to tresco lezi)... a L28 je dobra taka ako je.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.