J: ceny plynakov nie su zname, lebo sa este u nas nepredavaju. Pri Karose staci nieco pridat k cenam naftovych, SlovBus by mohol vyjst (ak mu vyjde vyroba ) asi na 4 - 5 mil Sk.
Karosy 700 CNG sa prehrievaju lebo LIAZ a lebo chladenie Karosa. Co ma aku vahu neviem, vysledok je jasny.
prechod Dunajom: kludne by sa druha trat cez Dunaj (okrem Stareho mosta) mohla viest tunelom na Pribinovu. Ak sa tam, zrejme realne, uvazuje s rozsiahlou vystavbou, bude spojenie elinami nevyhnutne. Trat zo Safka asi stacit nebude pokial sa neobmedzi doprava v tych miestach. Vyustenie mosta Kosicka na bratislavskej strane poskytuje omnoho lepsie cestne spojenie ako ma Stary most (siroke cesty).
Samozrejme, ten tunel by bol uz sucastou podzemnej trate smerom na centrum ci stanicu, alebo ako su tie trasy planovane. V buducnosti.
Karosy 700 CNG sa prehrievaju lebo LIAZ a lebo chladenie Karosa. Co ma aku vahu neviem, vysledok je jasny.
prechod Dunajom: kludne by sa druha trat cez Dunaj (okrem Stareho mosta) mohla viest tunelom na Pribinovu. Ak sa tam, zrejme realne, uvazuje s rozsiahlou vystavbou, bude spojenie elinami nevyhnutne. Trat zo Safka asi stacit nebude pokial sa neobmedzi doprava v tych miestach. Vyustenie mosta Kosicka na bratislavskej strane poskytuje omnoho lepsie cestne spojenie ako ma Stary most (siroke cesty).
Samozrejme, ten tunel by bol uz sucastou podzemnej trate smerom na centrum ci stanicu, alebo ako su tie trasy planovane. V buducnosti.
Ferro
No a ako tak pozeram, tu trat by bolo nutne nejako zvlastne zatocit, aby zastavka vysla priamo tam, kde nie su piliere. Mne vychadza ta zastavka asi niekde tam, ako je predajna (a dispecing?) DPB.
Ozaj a tam dalej, ako je take "namestie" pre bezdomovcov, tam je co pod zemou? Nie su tam nejake WC alebo take daco? Lebo odtial trcia nejake vetraky.