kontrola CP by v ND mohla byt riesena ako nastup pri medzimestskych linkach...
nastupovalo by sa len prednymi kde by stal revizor a rovno kontroloval listky...
Velmi sa mi ten navrh na zdrazenie nocakov nepaci. Vyzera to ako politicke rozhodnutie - obetujeme nocaky aby sa mohla posilnit doprava inde. Aale:
1. zda sa mi, alebo nocaky pred 1.7.2007 boli skor trpene a vedene ako "sluzobne linky"? T.j. neboli sucastou objednanych vykonov.
2. ak nie su objednane, nie su teda ani osobitne dotovane (sluzobaky DPB nutne potrebuje)
3. co je take zvlastne na nocakoch, ze musia mat osobitnu tarifu? Ked mam smolu a pravidelne musim cestovat v noci, mam si priplacat?? Nestaci, ze JCL plati len jeden pre vsetky kategorie?
4. co brani DPB robit pravidelne kontroly CL v nocakoch uz dnes?
5. ak teda budu nocaky "komercna" zalezitost, je si Zahradnik isty ze najde dost zakaznikov aby mu tato luxusna doprava vynasala (nebola stratova)? Ja sa obavam, ze pocet cestujucich skor klesne a zvysovanie straty sa bude musiet riesit znizenim vykonov. A bude po "luxusnej" doprave.
No neviem, ktoré oddelenie presne má takéto veci na magistráte na starosti, ja som tiež raz dával jeden podnet... vyzerá to skôr tak, že majú MHD na háku.
To Papyr: Ono tie listy su IN.Objavuju sa u ministrov a su v nich poziadavky na rozne nepopularne opatrenia.Svojho casu tiez list nasiel p. V.M. na stole Inak Chudinova sa rat v tvba vyjadrila tak, ze majetok mesta je majetkom vsetkych bratislavcanov.Mnoho ludi tak aj chape a jazdi zdarma v nocakoch Ja by som zaviedol v nocakoch nastup prvymz dverami a vypravoval, len specialne upravene vozidla, zmenil poriadok, tak, ze by mohol sbskar resp. dpb odmietnut vstup podgurazenej cloveka. Cenu by som zdvihol len na 5sk pausalne aby sa to rentovalo a nie o 40sk. Je to dalsi klinec do truhly DPB:(
Je to pravda, co pisu v tej PRAVDE?
Ak ano, tak Zahradnik je este vacsi idot ako som si myslel. Nuz zase len o dovod menej jazdit autobusom. On nevie, ze za taxik z centra do petrzalky sa plati 80 a aj menej?
No dobre Rajka... ale veľa Slovákov býva aj v Kittsee, aj vo Wolfsthali. Samozrejme, nesmieme zabudnúť na Dunajskú Lužnú a Chorvátsky Grob, kde sa stavia o106 ? Ale to už je Slovensko
Nie OCHRANKAROV, ale MESTSKYCH POLICAJTOV. Ti snad svoj plat maju, ci nie? A su rovnako organizacnou zlozkou mesta, ako je aj DPB, takze preco by nemali tuto ostrahu zabezpecovat oni?
V Rajke predsa vykupili vsetky disponibilne pozemky byvaniachtivi Slovaci. V celom Madarsku nie je obec s takym vysokym percentom slovenskeho obyvatelstva. A ked si myslis, ze medzinarodna MHD neexistuje, tak ta musim sklamat, existuje. Dokonca na viacerych europskych hraniciach. Dokonca aj krizom cez hranice EU existuje MHD - svajciarska elektricka pri Bazileji zachadza do Francuzska.
Ti ludia, co ich vozis v tom svojom plesnivom autobuse, ta svojimi peniazmi za cestovne plus svojimi peniazmi skrz dane zivia. Su to teda tvoji chlebodarcovia. Napchaj si to do svojej evidentne malokapacitnej lebky a posun svoj slovnik tak o sest tried slusnejsie.
"Vyhoveli by sme tak aj požiadavkám niektorých občanov, ktorým sa dotovanie nočnej dopravy nepozdávalo, keďže ju sami nevyužívajú."
Ten Zahradnik, to je ale... na jeho mieste by som mal fakt v sufliku pripravene nejake listy od obcanov mesta, v ktorych pisu, ze ich dotovanie MHD stve. Nepoznam laika, cloveka, ktory by nad takymito blbostami z vlastnej iniciativy badal. To znamena, ziadne poziadavky od obcanov neexistuju, Zahradnik si to cele bohapusto vymyslel. Ale aj keby si to nevymyslel a takito cocoti by sa skutocne nasli, ja by som sa ich opytal, ci im teda nevadi dotovanie verejneho osvetlenia, ked oni v noci po uliciach nespaciruju a teda to platia kdekomu inemu (dokonca aj ludom mimobratislavskym!)
Kubko