Je to pravda, co pisu v tej PRAVDE?
Ak ano, tak Zahradnik je este vacsi idot ako som si myslel. Nuz zase len o dovod menej jazdit autobusom. On nevie, ze za taxik z centra do petrzalky sa plati 80 a aj menej?
No dobre Rajka... ale veľa Slovákov býva aj v Kittsee, aj vo Wolfsthali. Samozrejme, nesmieme zabudnúť na Dunajskú Lužnú a Chorvátsky Grob, kde sa stavia o106 ? Ale to už je Slovensko
Nie OCHRANKAROV, ale MESTSKYCH POLICAJTOV. Ti snad svoj plat maju, ci nie? A su rovnako organizacnou zlozkou mesta, ako je aj DPB, takze preco by nemali tuto ostrahu zabezpecovat oni?
V Rajke predsa vykupili vsetky disponibilne pozemky byvaniachtivi Slovaci. V celom Madarsku nie je obec s takym vysokym percentom slovenskeho obyvatelstva. A ked si myslis, ze medzinarodna MHD neexistuje, tak ta musim sklamat, existuje. Dokonca na viacerych europskych hraniciach. Dokonca aj krizom cez hranice EU existuje MHD - svajciarska elektricka pri Bazileji zachadza do Francuzska.
Ti ludia, co ich vozis v tom svojom plesnivom autobuse, ta svojimi peniazmi za cestovne plus svojimi peniazmi skrz dane zivia. Su to teda tvoji chlebodarcovia. Napchaj si to do svojej evidentne malokapacitnej lebky a posun svoj slovnik tak o sest tried slusnejsie.
"Vyhoveli by sme tak aj požiadavkám niektorých občanov, ktorým sa dotovanie nočnej dopravy nepozdávalo, keďže ju sami nevyužívajú."
Ten Zahradnik, to je ale... na jeho mieste by som mal fakt v sufliku pripravene nejake listy od obcanov mesta, v ktorych pisu, ze ich dotovanie MHD stve. Nepoznam laika, cloveka, ktory by nad takymito blbostami z vlastnej iniciativy badal. To znamena, ziadne poziadavky od obcanov neexistuju, Zahradnik si to cele bohapusto vymyslel. Ale aj keby si to nevymyslel a takito cocoti by sa skutocne nasli, ja by som sa ich opytal, ci im teda nevadi dotovanie verejneho osvetlenia, ked oni v noci po uliciach nespaciruju a teda to platia kdekomu inemu (dokonca aj ludom mimobratislavskym!)
Dovolte mi oboznamit vas, ako to bolo s nocakmi a revizormi a tarifou v Presove. Dlhe roky to bolo tak, ze v noci platila dvojnasobna tarifa (pri jednorazovych CL), pricom mesacniky samozrejme na nocne spoje platili. A revizori v NS neexistovali. Tento stav trval a trval, az raz v roku 2004 sa namontovali elektronicke stikatka a nahle bola zistena disproporcia medzi okamzitou hmotnostou vozidla (vela cestujucich) a poctom stiknutych listkov (skoro nic). Bolo teda jasne, ze cestujuci neplatia za NS. Riesenia boli dve:
bud zrusit nocne spoje,
alebo - zaviest rovnake podmienky ako cez den, vratane revizorov.
Nastastie sa realizovala druha moznost. Zvlastne ceny za nocne spoje boli zrusene, takze teraz plati ta ista tarifa, ako cez den. Plus boli nasadeni revizori, v prvych mesiacoch dost casto. Sam som zazil revizorov na linke N3 asi o tretej v noci. A za trolejbusom pomaly islo auto s mestskymi policajtami, keby niekto utekal. Vysledok? Pomer hmotnosti a poctu stiknutych listkov sa dostal na taku istu hladinu, ako je cez den.
Preco ale vy musite vymyslat take somariny, akoze DOPLATOK K ELEKTRICENKE na nocny spoj (!!!!) a 40-korunove jednorazove cestovne? Zvlast, ked v BA su najlacnejsie taxiky v strednej Europe? Potrebujete, aby sa nocne spoje vyprazdnili a potom mohli byt s poukazom na nevyuzivanost zrusene? Lebo tak mi to pripada.
bwd
Načo by sa museli vymieňať??? Stačí jednoduché elektronické zapojenie a bude to vydávať signál, aký si len kto vymyslí.