Reply on: Själavrak #86178:
Keď niekde nesmieš meškať, dávaj si časovú rezervu v podobne dvojnásobku intervalu linky, ktorú využiješ. Vtedy je pravdepodobnosť oneskorenia veľmi malá. Alebo si na to auto našetri. Keď platíš také veľké dane, že ťa to tak strašne trápi, asi máš dobrý príjem a teda to auto nebude problém.
Peon
A kde v tom blogu píšem, že na tú zastávku je "nával" cestujúcich?
Citát: "Na konečnú zastávku "SOŠ" premávajú spoje na linke č. 23 väčšinou prázdne alebo len s veľmi malým počtom cestujúcich (až na mnou predpokladané výnimky v určitých časoch), a teda jej prevádzka na tomto úseku je nepochybne stratová. Presunutím zastávky "Pri štadióne" by boli autobusy o čosi viac využité aspoň po ňu (a samozrejme aj z nej), keďže pravdepodobne by ju začalo využívať viac ľudí."
Viem, že bratislavská MHD má veľa omnho väčších problémov než nejakú zabudnutú málo využívanú zastávku "Pri štadióne". Preto som na ňu radšej nemal poukázať
Koľko vozidiel a vodičov by si zmena jej polohy vyžiadala? ? A koľko peňazí by to stálo? Státisíce? Pre ľudí, ktorých sa to týka, by to bola pozitívna zmena. Môžem prezradiť, že žiadne podobné články do toho blogu (zatiaľ?) nechystám...
Ten článok by nevznikol, keby som sa na to dočkal (aspoň nejakej) odpovede od magistrátu. Pre porovnanie, do DPB som v minulosti e-mail písal 3-krát (vždy na iné oddelenie) a odpovede som sa (dokonca rýchlo) vždy dočkal...