Velmi sa mi ten navrh na zdrazenie nocakov nepaci. Vyzera to ako politicke rozhodnutie - obetujeme nocaky aby sa mohla posilnit doprava inde. Aale:
1. zda sa mi, alebo nocaky pred 1.7.2007 boli skor trpene a vedene ako "sluzobne linky"? T.j. neboli sucastou objednanych vykonov.
2. ak nie su objednane, nie su teda ani osobitne dotovane (sluzobaky DPB nutne potrebuje)
3. co je take zvlastne na nocakoch, ze musia mat osobitnu tarifu? Ked mam smolu a pravidelne musim cestovat v noci, mam si priplacat?? Nestaci, ze JCL plati len jeden pre vsetky kategorie?
4. co brani DPB robit pravidelne kontroly CL v nocakoch uz dnes?
5. ak teda budu nocaky "komercna" zalezitost, je si Zahradnik isty ze najde dost zakaznikov aby mu tato luxusna doprava vynasala (nebola stratova)? Ja sa obavam, ze pocet cestujucich skor klesne a zvysovanie straty sa bude musiet riesit znizenim vykonov. A bude po "luxusnej" doprave.
1. zda sa mi, alebo nocaky pred 1.7.2007 boli skor trpene a vedene ako "sluzobne linky"? T.j. neboli sucastou objednanych vykonov.
2. ak nie su objednane, nie su teda ani osobitne dotovane (sluzobaky DPB nutne potrebuje)
3. co je take zvlastne na nocakoch, ze musia mat osobitnu tarifu? Ked mam smolu a pravidelne musim cestovat v noci, mam si priplacat?? Nestaci, ze JCL plati len jeden pre vsetky kategorie?
4. co brani DPB robit pravidelne kontroly CL v nocakoch uz dnes?
5. ak teda budu nocaky "komercna" zalezitost, je si Zahradnik isty ze najde dost zakaznikov aby mu tato luxusna doprava vynasala (nebola stratova)? Ja sa obavam, ze pocet cestujucich skor klesne a zvysovanie straty sa bude musiet riesit znizenim vykonov. A bude po "luxusnej" doprave.
Papyr