Myslel som BID do Rusoviec s tym ze sa najdu ludia ktory to vyuziju az do Madarska. A v navrhu BID sa rata aj s potencionalnym predlzenim BID do Rajky takze... a myslim ze v takom pripade by to ludia vyuzili.
Pochybujem. Väčšina Slovákov, čo tam býva, majú určite IGK a tým IGK aj budú cestovať. Pochybujem, že si budú platiť tie medzištátne lístky.
810zssk: O akej BID do Rajky točíš? Tam BID nebude, pretože to je iný štát a navyše nevidím v tom zmysel, pretože, ako som už vyššie spomenul, pochybujem, žeby tým niekto chodil.
Re #86100 tr3mp: Presne tak. Inak ľudia sú už roky v Bratislave zvyknutí, že dopytové otváranie dverí funguje iba v električkách. Na autobusoch a trolejbusoch len výnimočne.
To isté bolo aj včera, tá istá linka aj vozidlo, chvíľu som sa nechal nachytať aj ja Na druhú stranu, ani sa ľudom nečudujem, že nestláčajú dopytové otváranie dverí, pretože človek nikdy nevie, či vodič nezareaguje nervózne (spôsobom "čo nevidíte, že sú tie dvere pokazené, čo to mačkáte") ...
k dopytovemu otvaraniu dveri na busoch - dnes rano (cca 6:20-30) isla L88 smerom z AS pod NM 1201 a vodic nechaval dvere zatvorene, nech si ludia dopytom otvaraju - to ste mali vidiet nazivo ? na zastavkach vsetci bezradne stali pred zavretymi dverami zvonku i zvnutra... naaadhera ? ?
Ono sa dá ako kladivo použiť čokoľvek. Aj Zenit EM, s ktorým som začínal by bol iste dobrým kladivom. Ale súčasný Canon EOS 30D by som nerád používal používal ako kladivo.
1) Re #86045 bwd: V BA by ten system prispel jedine k tomu ze vozidlo by sa nepohlo zo zastavky.
2) Re #86049 AAA: Hej, hej. To je snad este lepsie ako "Nove vozy netreba lebo aj tak pridu az o pol roka"
3) Re #86062 kiko: Neschopny na prevadzku v SR je predovsetkym DPB ked to vypravi do premavky.
4) Re #86068 TeBeCe: Navrhujem poslat do Noveho casu.
5) Re #86072 TeBeCe: "sice zaplati vyssie naklady pri obstarani vozidla, ale nebude musiet kazdy mesiac-dva doplnat do kazdeho vozidla celu sadu novych kladiv, cize vyssie naklady sa mu vratia." - tato teoria je podmienena tym ze sa kladivka doplnat budu.
6) Re #86073 Sjalavrak: Ano a ked sa kabina pomliazdi tak cestujuci budu hladat v kope srotu kladivko a nakoniec to skonci tak ze ho najdu v styroch kusoch.
7) Re #86085 radoslav69: Ta trat je hovadina. Aj tak bude hotova najskor o rok.
Zaver diskusie: Rano si okrem otazok Mam mobil? Mam penazenku? Mam kluce? polozim aj otazku Mam kladivo?
Tak po obede som nejaky rozjareni. Navrhujem aby namiesto kladiviek, vo vozidlach boli betonove tehly, tie by pouzili v pripade nebezpecenstva, aj na sebaobranu, aj na vybitie skla, aj proti vodicovi, aj proti zahranikovi (zamerne male z, aby som nikoho neurazal)
Takze podaktori cestujuci chodia so srobovakmi, a medzi dvoma zasstavkami odsobovavaju kladivka (1317). Ale mozno su z hlinika, aj tie packy. Treba celoplastove he-he, alebo vytesane z kamena ?
Záhradnícka ulica, ktorá je dôležitou dopravnou medzi Ružinovom a centrom mesta, sa bude rozširovať o dva jazdné pruhy. Je predpoklad, že práce sa začnú na jar budúceho roku.
Karosa B 741 CNG - vsetky zliner GO ich urcite mali, postupne zmizli ci uz pred zaradenim do prevadzky, alebo po zaradeni. nikdy sa opatovne nedoplnali.
Ikarus 415 - z vyroby ich mali vsetky, postupom casu sa stratili. nikdy sa nedoplnali.
Ikarus 435 - detto ako 415, akurat niektore vozy dostali nedavno karosa kladiva (alebo aspon drziaky).
TAMBUS - nikdy som kladivo v drziaku nevidel (okrem kabiny vodica), prve 3 LBC tambusy dostali pri GO karosa kladiva. ostatne asi e-e.
SOR - postupne vsetky zmizli, okrem par kusov. nikdy sa nedoplnali.
Požiadavky na zvyšovanie kapacity verejnej dopravy v hlavnom meste z roka na rok rastú. Mnohé súvisia s výstavbou veľkých nákupných centier, ale aj bytovou výstavbou. Jednou zo zanedbaných častí je aj okolie Galvaniho ulice.
A este nieco k Poliakom. Verejne obstaravanie vyhravaju Poliaci, lebo daju najnizsiu cenu. Ale o kvalite sa nehovori. Bohuzial, vzdy ked vyhrali poliaci, mali sme velke problemy s kvalitou dodavky, nekonecne telfonaty, nedodrzanie terminov, atd. Ale maju dobru obchodnu strategiu: daju najnizsiu cenu, tym aspon raz ziskaju zakaznika, na ktore davaju potom referencie. Na zapade to zavazi, a tak vlastne postupuju na zapadny trh. Teraz som hovoril o mojich skusenostiach vo firme. Ale viem od kolegov, ze sukramne SADKy nekupili polske busy, lebo ich prekukli, vedeli ze nerobia kvalitne. Hovorim o sukromnych firmach, ktori radsej zaplatili o 100 000 viac za bus, ale v dalsom nemaju problemy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike