K SORom: Nakoľko tam má podieľ J´n´T tak nepochybujem, že sa kúpia, už nerátam s tým, žeby mesto nedohodio kámošom kšeft. Hajzli to boli celý ten čas čo tu sú, a furt sú a aj budú.
To je uvádzané v kapacite na ich internetovej stránke. U nás je to vyššia kapacita uvádzaná tým,že sa počíta s väčšou obsaditeľnosťou vozidla než v Brne kde sa snažia nastavovať kapacity tak aby bol určitý štandard. Priestorovo máme rovnaké T3, len u nich rátajú s inou obsaditeľnosťou. Ale však kľud ? napísal som to a nikto mi tu nenadával, vysvetlili mi to v pohode tak relax ?
Ako tu môžu chcieť radoby kvalifikovane diskutovať o doprave ľudia, ktorým treba vysvetľovať, prečo nie je vhodné situovať zastávku do ľavého oblúka ? ?
Tak určite ŽST Rusovce vrámci novej BID nebude patriť k najvyťaženejším staniciam, ale zopár cestujúcich si ju určite nájde. ?
O tom, že sú zverejnené tie plánované CP nového GVD som nevedel. Len sa mi akosi zdá, že BID tam zatiaľ NIE JE ZOHĽADNENÁ (pravidelné intervaly vlakov, napr. podľa vzoru Brna http://www.jrbrno.cz/?id=14109307274 )...
V tom mojom príspevku #86004 som sa však v prvom rade zameral na SAD Dunajská Streda. Som teda zvedavý, či Rusovce budú do BID v 1. etape zaintegrované (čo sa prímestskej autobusovej dopravy týka). A ak nebudú, či sa zaintegrujú v 2. alebo 3. etape alebo nikdy...
Síce vlakom nejazdím pravidelne ani často, ale pri autobusoch DPB sú obrovské rozdiely. Vrakosy 30xx, CNG šerble B741 alebo Solarisy. Celá škála od total vrak po nové a relatívne čisté vozidlo. Pri ZSSK BHčkach a Béčkach som mal vždy pocit že je to všetko na cca. rovnakej a dosť zlej úrovni. Iba raz v živote som cestoval do Kremnice čistým Béčkom, nehádzalo, kúrilo, nebol tam typický smrad, zjavne ten voz prešiel dôkladným vyumývaním. Samozrejme že som musel prestúpiť na motoráčik, priamy voz to nebol. ? Stále sa však radšej odveziem v Bhčku ako v Bymeečku, kde nemám pristor na nohy. Ak mám ísť súpravou radonou vozmi Bymee, tak sa vždy snažím dostať do služobáku. ?
Na Šafku sa nezmestí do zastávky ani 2*T3, takže tých metrov by muselo byť tak 20, čo by glupemu psiąkowi predĺžilo ešte viac príšernú prestupnú vzdialenosť ? .
Vetami, že "Dokonca aj na konečnej "dáva cestujúci znamenie" presnejšie, otvára si dvere sám. Teda nie naopak, ako v Bratislave, že zastávka je na znamenie a cestujúci dáva vodičovi znamenie, že chce vystúpiť. Tento spôsob nemálo šetrí aj mechanizmus dverí a v zime aj teplo vo vozidle." dokazuješ, že si mýliš pojem dopyt a zastávka na znamenie, respektíve v tom nemáš jasno.
Totiž mechanizmus dverí šetrí hlavne dopyt, nie ani tak samotná zastávka na znamenie.
Napíš mi sem jeden rozumný argument, prečo je dobré mať aj v A-čkovom grafikóne všetky zastávky na znamenie za súčasného stavu, v ktorom väčšina vozov nemá funkčný dopyt. Za stavu, keď na mnohých linkách ľudia stoja, resp. vystupujú na každej jednej zastávke linky.
810zssk