Vieš, problém je v tom, že stačí keď Záhradník niečo pre noviny povie a nikto nepreveruje či to naozaj tak bolo... Pričom mám jasný dôkaz, že tam tie kladivká chýbali už keď autobus prišiel, resp. predtým než išiel do premávky v Bratislave. A viem aj pravdu o kladivkách, iste aj ty. Dielenský ich rušili a vyhadzovali. Len k tomu už nemám dôkazy.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?
Citujú tam Záhradníka: "Nedávno sme napríklad dostali od českého výrobcu jeden nový voz na testovanie a už poobede mu kladivká chýbali."
Ak myslel SOR NB 18, tak nech si kukne túto fotku, ktorá bola robená ešte predtým, než vozidlo išlo do premávky s cestujúcimi v Bratiskave:
vratime sa do rokov davno minulych, kedy sa jazdilo bez dveri, alebo s otvorenymi dverami - odpadne potreba nudzovych otvaracov dveri a okennych kladiv. Prvou lastovickou je novy SOR klobasa, ktory uz s otvorenymi dverami jazdi, nakolko vo vlecke uz nema kladiva
Presnejšie: vo Viedni je dverový priestor chránený fotobunkou, ktorá vodičovi pomáha. Ale musí aj tak dávať pri zatváraní pozor, či mu tam napríklad nechce niekto na poslednú chvíľu naskočiť. Je pritom rozdiel, či sleduje len naozaj otvorené dvere, alebo všetky. V Bratislave, kde sa o fotobunkách môže vodičom a cestujúcim len snívať by takýto systém otvárania dverí k bezpečnosti preto prispel ešte viac, ako vo Viedni.
Ja som to veľmi dobre pochopil. Ty chceš dopytom nahradiť zovnček a zaviesť všetky zastávky na znamenie.
Ale až teraz si konenčne uznal, že najprv musí byť vo všetkých vozidlách dopyt, ktorý vo väčšine z nich nie je.
Ty, nie ja si tvrdil, že zastávka na znamenie vylieči všetky neduhy. Ja som sa ti snažil povedať nie zastávka na znamenie, tá za súčasného stavu je dobrá tak na to, aby vodič aj cestujúci mali viac roboty, ale dopyt je to, čo rieši v oveľa väčšej miere to, čo si chcel riešiť. A zároveň som sa ti snažil vysvetliť, prečo keby si sa rozohodol povedzme, zaveďme to od 1. 1., by to nebolo dobré skoro nanič.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
bwd
Presnejšie: vo Viedni je dverový priestor chránený fotobunkou, ktorá vodičovi pomáha. Ale musí aj tak dávať pri zatváraní pozor, či mu tam napríklad nechce niekto na poslednú chvíľu naskočiť. Je pritom rozdiel, či sleduje len naozaj otvorené dvere, alebo všetky. V Bratislave, kde sa o fotobunkách môže vodičom a cestujúcim len snívať by takýto systém otvárania dverí k bezpečnosti preto prispel ešte viac, ako vo Viedni.