a preco asi je zastavka kapucinska posunuta do roviny, aj ked je v obluku pristresok??? ? ?
neviem ako je to s pravotocivym oblukom, pretoze tam vodic ma dokonca este lepsi vyhlad podla mna ako v rovine....ale v lavotocivom obluku urcite nemoze byt zastavka, lebo by vodic nevidel dvere na 2. voze ?
Neviete ako to bude s tou pripravovanou linkou na Petrzalsky cintorin? (http://bratislava.sme.sk/c/3492984/Cestujuci-navrhuju-zmeny.html) Ma MB opciu a kupia sa dalsie Sprintery, ci bude vyhlaseny novy tender. Neuvazuje sa nasledne s nasadenim mikrobusov aj na N91 ktora je udajne dost prazdna?
Interval by mohol zostať a na niektorých linkách by jazdili trojice, na niektorých dvojice.
Inak, súčasne by sa mohol redukovať aj počet liniek - potom by mohol interval 12 min. zostať (napr. Dúbravka teraz 3 linky 2xT* každých 12 minút, potom 2 linky 3xT3 každých 12 minút). Ale to je už len teória nepodložená podrobnejšími výpočtami.
Samozrejme ideálne by to bolo pri prehodnotení celého systému linkovania so zredukovaním liniek, kedy by prakticky všetky linky pri rovnakom inervale mohli jazdiť trojvozňové, dvojvozňové, jednovozňové a kachny.
Na niektoré zastávky sa druhý vlak nezmestí (Mariánska). Na niektoré sa zmestí a aj otvorí (Račianske mýto). A na niektoré sa zmestí, ale neotvorí (Kamenné nám.). Myslím, že je stanovené (v pasporte tratí? v nejakom dodatku k predpisom?), na ktorej zastávke môžu stáť dve súpravy za sebou. Kedysi sa takéto zastávky označovali štítkom "ZZ". (Ak sa vojde, mohol by otvoriť aj tretí vlak - napr. tri sólo ZV za sebou ?, ale mal by znovu zastaviť pri označníku. V Čechách na to mali riekanku "U třetího řidičova povinost je stavět znova".)
richardhudec
neviem ako je to s pravotocivym oblukom, pretoze tam vodic ma dokonca este lepsi vyhlad podla mna ako v rovine....ale v lavotocivom obluku urcite nemoze byt zastavka, lebo by vodic nevidel dvere na 2. voze ?