Ak je to tak, ako sa domnievam, t.j. ak nie je nejaký iný legislatívny problém, potom 3xT3 áno. Neviem, či aj T6 môžu technicky jazdiť spriahnuté do trojíc.
Takže čo vlastne kľudne by mohli začať premváť 3xT3 alebo 3xT6A5,keď to platí čo hovoríš? Tým pádom by sa dalo ušetriť na počtoch šoférov a dali by sa presunúť na potrebnú trolejbusové linky ktoré oslabili a autobusy v prípade potreby ?
Asi by bolo vhodné ten zákon najprv preštudovať, lebo tá dĺžka je 40 m (3*T3 sa do toho aj tak nezmestí, vo svete jazdia po meste aj 60 m súpravy, len to by SK policajti asi neprehryzli ? ).
To som bol tusim ja ako prvy ? Bubu11 vo vedlajsom fore spomina palubak...ale pokial viem ,tak ked nastupi revizor, tak sa oznacovace zablokuju a palubak funguje nie? ? Stacilo by aby rano niekto nabehol s dalas klucom a zablokoval ich ? Vlastne nikdysatotaknerobilo, cestujucibytonepochopili... ? Vodicibyneodpovedali ? ?
Chválim vodičov tých vozov na 83-ke, ktorí v smere na Štepnú dávajú na palubáku "odklon" až po príjazde na zastávku "Drobného". Nie jak expert(i) idúci tak celú trasu (teda bez ukazovania pásma a zastávok na vnútornom transparente aj na nevýlukovej časti trasy)...
A niektorí ľudia sú fakt nepozorní - nechápem ako mohla jedna dôchodkyňa včera nastúpiť do 83-ky (s Buse) v domienke, že je to 23-ka (v smere do DNV)...
Re #85720 Jakub1: Prečo na 20-nu neradi vypravujú klbáky? Bežne musia aj tak iba víkend pred Vianocami (samozrejme s výnimkou každodenného vozu "štvorlinky" 20/23/24/26).
Re #85716 Valec: To znie logicky, ale často chodia ľudia na zastávku o 5 (a viac) minút skôr pred plánovaným odchodom autobusu? V nočnej a prímestskej zastávke chodia...
Ja si myslím, že z hodov idú na zastávku skôr náhodne, a tak keď im pred nosom zdrhne 20-na, na X22-ku musia čakať cca 15 minút. Keby boli "preložené", čakali by len 10 minút...
Ak je ten nápad (posilák 5 minút pred riadnym odchodom) taký vynikajúci, prečo sa doteraz, ak si dobre pamätám, uplatňoval len na víkendovej 191-ke do Rusoviec pre kúpaniachtivých? Posilové spoje na linkách 29 a 43 sú pekne preložené.
Niekto tu spomínal, že je zvedavý, či 22.9.2007 v rámci "Dňa bez áut" budú fungovať označovače CL. Fungovali bezchybne... http://www.bwd.sk/pub/den_bez_aut.jpg
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peon
A niektorí ľudia sú fakt nepozorní - nechápem ako mohla jedna dôchodkyňa včera nastúpiť do 83-ky (s Buse) v domienke, že je to 23-ka (v smere do DNV)...
Re #85720 Jakub1: Prečo na 20-nu neradi vypravujú klbáky? Bežne musia aj tak iba víkend pred Vianocami (samozrejme s výnimkou každodenného vozu "štvorlinky" 20/23/24/26).
Re #85716 Valec: To znie logicky, ale často chodia ľudia na zastávku o 5 (a viac) minút skôr pred plánovaným odchodom autobusu? V nočnej a prímestskej zastávke chodia...
Ja si myslím, že z hodov idú na zastávku skôr náhodne, a tak keď im pred nosom zdrhne 20-na, na X22-ku musia čakať cca 15 minút. Keby boli "preložené", čakali by len 10 minút...
Ak je ten nápad (posilák 5 minút pred riadnym odchodom) taký vynikajúci, prečo sa doteraz, ak si dobre pamätám, uplatňoval len na víkendovej 191-ke do Rusoviec pre kúpaniachtivých? Posilové spoje na linkách 29 a 43 sú pekne preložené.