Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dopravák #85638:
Ako keby dizajn palubovky bol to najdôležitejšie v celom voze. ?
Reply on: Emo #85642:
To sa vzťahuje na ten prípad, že by išlo o 3xT3. ?
Reply on: Martin Fundárek #85641:
K bodu 2: toto by nešlo, lebo taká súprava by presahovala dĺžku 30 metrov, ktorú určuje zákon. Jedine, že by sa ten zákon upravil. ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Själavrak #85617:
Bolo by, ale kde na to vziať peniaze? Na KV radiále je husto už dnes - v rannej špičke priemerný interval medzi spojmi 1 min 43 s, takže ak tam je nejaká semaforová križovatka s dĺžkou cyklu 105 sekúnd alebo viac, vlaky sa musia grupovať. A dynamickú preferenciu tam urobiť nemožno, pretože ak by raz za 52 s dostávali voľno električky, odfajčíš kolízne smery. Riešenia sú v podstate 4:
1. akceptovať, že na jeden signál pôjdu dva vlaky a že dynamická preferencia nebude,
2. nasadiť kapacitnejšie vozidlá v predĺženom intervale (napr. 3xT3:-)),
3. vybudovať trať, ktorú si spomínal,
4. zmimoúrovniť kríženia, ergo zakopať trať pod zem alebo vytiahnuť na estakádu, pretože tam je to už natoľko prekrižovatkované, že pri použití prostých MÚ križovatiek by to vyzeralo ako v Mlynskej doline.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Själavrak #85558:
... čiže dvojnásobný.
Reply on: El Sergio #85625:
K tej L13. Je to tak, a nielen L13 ale aj L11 a L14. Pri robení tej slučky Jesenského - Štúra - Šafko sa vždy zdržia. Vrchol je,že L95 dostáva vždy súčasne s električkou zelenú a potom mi ostáva už len dúfať, že vodič električky, buď počká, alebo nebude tak rýchly pri vjazde na Šafko (čo v poslednom čase akosi aj funguje,no starším cestujúcím alebo tým čo nemôžu bežať zo zdravotných dôvodov to nepomôže). Ten prestup na Šafku je úplne po úroveň lebo zastávka vôbec nemá prístrešok, a nejedná sa ani o prestup na hrane, a jedná sa o zastávku kde nastupuje nemalý počet cestujúcich! Nikde vlastne v centre neni prestup z električky na t-bus a a-bus bezproblémový,že pohodlne prejdeš zo zastávky električky na autobusovú viď. Trnavské mýto, Krížna, Vazovova, Račianske mýto, Kollárovo nám./Vysoká, Kapucínska/Zochova, Šafko, Nový most a v Karlovej Vsi zast. Molecova.
Reply on: intony #85635:
tňTony, nechaj chlapca!! Nech je úžasný! Ale neprajem mu v tej konzerve sedieť 11 hodín, keď je vonku 30 stupňov a nemá si kam veci položiť a podobne...

Už dva dni som v šoku a to z tejto fotky (Maxovej - zas mi sposobil ten človek traumu ?) http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=26587&idt=u&idg=2740&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

Premýšľam, či je to palubovka osobáku, alebo vozidla MHD v 21storočí... ?
Reply on: El Sergio #85625:
Tak tak, záleží aj od semaforov. Dakedy stihne 83 zelenú skôr ako 95 no a potom prestupuj. Inak dobrý "defekt" v prestupe je, že neskoro večer keď majú L88 a L83 intervaly 15min a L95 10min,tak najprv rýchlo dojdú po sebe L88 a L83 a potom L95, pričom na L95 je oveľa menší čakací čas ako na L95,čiže prestup z L88 na L95 je ok, ale naopak nie = čakáš minimálne 15minút!
nielen SOR ma vzadu kadejake schodiky. napr. aj kratke Volvo 7700 ma podobne schodiky vzadu, ale SOR narozdiel od Volva nema komin vzadu...

SOR NB 18
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=26642&idt=u&idg=2742&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

Volvo 7700
http://www.busportal.cz/modules.php?name=article&sid=3768
Reply on: 810zssk #85601:
Dizajnom rozhodne úžasný nie je.
Reply on: TeBeCe #85633:
Sorry, ale tak vieš v spleti tej kopy málohodnotných príspevkov sa hrabať a najsť aj niečo zaujímavé býva problém ?
Reply on: Puki #85632:
spominalo sa to tu uz minimalne 2x...
Vyzerá to že jeden z nových bratislavských SOR-ov BN 9,5 akoby sa prezentoval v Poľsku na výstave Transexpo Kielce 2007
http://www.kouzlodopravy.ic.cz/strcl/Kielce/slides/055-SOR.jpg
Reply on: Själavrak #85624:
s tymto postojom hej... A skoda T06 neexistuje.
Reply on: d3k0 #85618:
písal som to ja a ešte doplním že ja som myslel konkretne ranné spoje cez víkend ked tá 83 má ísť 1 minutu po 95 (zastavka Nám hraničiarov) ale vzhladom na to že 83 neberie skoro nikoho na prvých dvoch je tam skor ako 95 a nepočka. Viem že sa nič nezmení ked to píšem tu, len som chcel poukazať aj na tento fakt ked si reagoval na Re #85591 ohladom spojení
P.S nevieš povedať či L83 k Technopolu = zhoršenie intervalu na L95 ?
Reply on: TeBeCe #85626:

No ak to má byť prototyp na vozenie vzduchu alebo vriec s pieskom, tak to je v pohode. Lenže pre skúšky so živým substrátom by som taký nedokončený voz moc nedával... To predsa nemôže byť taký obrovský problém to spraviť. ?
Reply on: TeBeCe #85595:

Hej, viem o tom už dávno. Ty tam ideš? ?
Reply on: TeBeCe #85626:
ale inak to moze byt dost nebezpecne ta harmonika ..najprv som sa tam bal dat nohu lebo som mal zlu skusenost z ik 280 kde sa dostanes hned na cestu ? ..ale nastastie tam je este spodna vrstva .....inak dnes bolo dost obtiazne fotit ten sor v rusovciach lebo si tam deti urobili z obratiska hokejove ohrisko ?
Reply on: fobust #85509:
ked si pozries tu harmoniku, tak je ocividne, ze to nie je dokoncene, aj to lemovanie harmoniky konci tesne pod tym madlom. zrejme tam este planuju dat nejaku ochrannu stenu. mozno to tam teraz nedali, aby to bolo lahko rozoberatelne, ked je to len prototyp a nieco by sa tam vyskytlo...
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=26635&idt=u&idg=2742&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Reply on: d3k0 #85618:
No veď sa hneď nečerti... ?
Čo sa týka tej lotérie na 95+13, to zo mňa hovorí vlastná skúsenosť, kedy z troch pokusov dostať sa na stanicu týmto sposobom tri krát (!) 13 vobec neprišla (ja viem že to nie je argument, ale u mňa už tento variant doveru nemá ? ). A z čias, keď som ňou chodil do školy viem, že zvykla niekedy chodiť zároveň s 95 aj keď nemala a podobne. Čiže ak sa ponáhľam, radšej využijem 99+93, kde má 93 predsa len lepší interval v prípade vynechania jedného spoja oproti 13. Naopak ak idem naspať, je mi to v podstate jedno a 13+95 vidím ako lepšiu variantu. ?
Výraz "prípojová stratégia" si možeš vysvetliť ako správanie šoférov napr. na linke 83 cez víkend, kedy vidia na križovatke stáť 95, no napriek tomu veselo ufujazdí zo zastávky preč, hoci by stratil nanajvýš pol minúty vyčkaním na tú 95 (zdorazňujem extra túto situáciu, teda vizuálny kontakt; je mi jasné, že s grafikonmi sa ťažko hrá a nie vždy sa to dá zladiť, a nemože sa vyhovieť každému, lebo by v tom bol riadny guláš). ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.