Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Emo #85666:
Dá,ale to by bola kravina keď tam už premáva L98,to radšej nechať L83 tak ako je než ten okruh.
Reply on: Själavrak #85661:
Asi áno. Jedine, že by to robilo okruh Romanova - Technopol - Dolnozemská - Dostihová Dráha - Nám. Hraničiarov. Ale nie som si istý, či sa dá odbočiť z Dolnozemskej k Dostihovej Dráhe.
Reply on: Solider #85650:
Myslím, že design palubovky nemá veľa spoločného s veľkosťou kabíny.

Re #85649 Solider: No veď práve na to ten prototyp vyrobili, aby na ňom mohli vychytať muchy. A na to sa aj testuje v premávke. ?
Reply on: Själavrak #85663:
Čo by tam chodilo. Nič ako doteraz (09/2005). Dostihová dráha je predsa v dostupnej vzdialenosti od zastávok Starohájska a Starý háj. L83 tam chodievala len preto, že na Nám. hraničiarov ju nie je kde ukončiť.
Reply on: Valec #85662:
Kiežby si mal pravdu ? inak čo potom bude chodiť k Dostižke? Predĺžia tam 78, či 87 potiahnu cez Furdekovu tam?
Reply on: Själavrak #85661:
Podľa toho, čo pri tom Technopole robia to vyzerá na pôvodné riešenie (obratisko cez cestu) akurát, že obrat vozidiel z odstavnej plochy cez všetky pruhy bude zabezpečený semafórmi. Túto teóriu potvrdzuje aj taká drobnosť, že dopravnú značku Pozor, otáčanie autobusov ešte stále neostránili, ba najnovšie je preškrtnutá. Ale môžem sa mýliť.
Reply on: Emo #85660:
Čiže na L83 k Technopolu môžem zabudnúť,že? ?
Reply on: Själavrak #85658:
Nie. Aspoň si to neviem predstaviť.
Reply on: intony #85657:
No tak úprava jednej zastávky, by nemala padnúť tak zaťažko ak by šlo o to nasadzovanie súprav 3xT3/3xT6A5. A koľko to u nás max. povoľuje dĺžku vozidla? 30 či 40m? Ale ako pozerám tak "trojičky" by mali tak či tak aj cez 40m ?
Reply on: Emo #85645:
A umožní to točenie busov pri Technopole?
Reply on: Själavrak #85655:
So spriahadlami 15640 mm (T6A5), 15104 mm (T3). Vlastne aj teraz jazdiace dvojice majú dokopy vyše 30 metrov.
Krátka zastávka sa nájde. Slovanet, napríklad...
Reply on: Martin Fundárek #85641:
V prípade estakády/zapustenia pod zem si ale neviem predstaviť ako by vyzerala zastávka Molecova, lebo by bola buď zapustená alebo vyvýšená? A potom tam vzniká potreba budovania schodiska, výťahov pre invalidov a dôchodcov,nadchod/podchod. Jedine,že by ju zrušili a muselo by sa vystupovať na Jurigovom námestí a potom by sa musela opäť viesť L33 ako po starom, čiže stavať trolejovú trať na novom úseku,aby sa dalo prestúpiť.
Reply on: Martin Fundárek #85641:
Ako hovoríš, ak teda sa uvažuje o trati do DNV, tak určite treba vybudovať trať cez Patrónku do Dúbravky. Koľko metrov má T3 alebo T6A5, myslím aj so spriahadlami? Prečo u nás nejde spraviť 3xT6A5 alebo 3xT3, keď v Budapešti to majú povolené? Čo na tom prekáža? Veď v meste niet zastávky ktorá by bola prikrátka na to. Vždy sa tam zmestia dve súpravy T6 alebo T3,tak?! ❓
Reply on: Emo #85642:
Nie je to náhodou 40 metrov, alebo som si to pomýlil s nejakou inou krajinou?
Reply on: Emo #85642:
Zákon by sa upraviť nedal, pretože sa to tak nikdy nerobilo a bol bárs nepochopiteľný.
Reply on: Solider #85649:
preco by nezmenili? SOR spravi to co si kto objedna.
Reply on: 810zssk #85647:
Samozrejme.
Reply on: Emo #85644:
No a vodič nie je najdôležitejšia časť autobusu? Kto má sedieť v takej malej konzerve? Tá kabína mi skôr pripomína trenažér, než nejaký autobus...
Reply on: Dopravák #85638:
Toto bude asi slabá stránka SORu... aj keď TeBeCe písal, že toto je prototyp a dá sa tam ešte veľa vecí do sériovej výroby urobiť, pochybujem, že niečo zmenia...
All:ste si isty že ta sorka je pre bratislavu lebo do Noveho jičina sa chystaju tiež
http://www.k-report.net/discus/nahledy/089447.jpg

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.