Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Martin Fundárek #85384:

Samozrejme by mesto súčasnú dotáciu na MHD s vybraných daní nechalo rovnakú, iba by k nej pribudli "koncesionárske poplatky". Tak som to myslel a všetko iné by bol podvod.
Reply on: 810zssk #85376:
Mike Ti to tu presne napísal, tak mrkviku si asi stále nejedol... ?

Cez vikend bude na ZV pod mostom... A v nedeľu to bude zároven aj posledná jazda s istým nemenovaným dlhoročným zamestnancom... ? ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: 810zssk #85381:
Štát nemá čo dotovať MHD. Štát má financovať armádu, políciu, zahraničné veci, vysoké školstvo, špecializované zdravotníctvo a podobne, t.j. veci nadreginálneho charakteru. Miestnu a prímestskú dopravu by mala platiť výhradne miestna a regionálna samospráva. Inou otázkou však je, či jej dnešné rozdelenie daní na to dáva dostatočný priestor.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: fobust #85359:
Zaujímavý nápad. Poplatok od všetkých a pri kúpe električenky jeho výšku, prípadne nejakú korunu navyše, odrátať. Dnešní abonenti by neplatili ani o korunu viac a do MHD by pritieklo viac peňazí. Len sa obávam, že mesto by o rovnakú sumu, ktorú by vybralo na dani, znížilo doterajšiu dotáciu, aby mohlo ďalšie peniaze použiť na 3,14čoviny.
Na zastavkovych CP je zastavka Technicka univerzita uz ako STU (konkretne 3 a 5, Vazovova, smer mesto)
Reply on: Technopol #85380:

Čierny pasažieri sú, samozrejme, jedna vec. Ale druhá je tá, že s tržieb CL sa neporkyjú ani len prevádzkové náklady. A čo investičné? Tam zjavne model financovania nevyhovuje.
Reply on: Technopol #85380:
Hlavnym problemom je ze stat MHD nedotuje..
Reply on: fobust #85359:
Netreba ani tak meniť model financovania, ale skôr zvýšiť kontrolu pretože Bratislava trpí hlavne tým že pomaly každý piati pasažier = čierny pasažier. Sa stačí poobzerať ked nastupiš do busu ako tí ludia striehnu či nie si revizor, lístky v ruke pri prvých dverach je bežna prax. A to nehovorím, že priestupný rok je častejšie ako revizory na niektorých linkách.
Reply on: S499.1023 #85377:

Ja na chlapov nie som. A čo je vôbec sa priblblá otázka? Podľa teba súčasný model financovania MHD funguje dobre?
Reply on: 007 #85361:
foto foto foto,,nemame??
Reply on: fobust #85359:
Ĺúbiš Roba?
Reply on: AAA #85358:
Pred krizovatkou Hodzovo namestie.

Re #85361 007: Znamena to ze ho tu budu testovat?

Re #85369: Citelis Tr? WOW 😃 Neobjavil sa tu preto lebo v tom case bola kupa klbovych trolikov v nedohladne.

Re #85373 Peon: Niekto cita tie iste stranky co ja? 😃 Co sa tyka temy, nemyslim si ze predaj by z hladiska kvality v sucasnosti pomohol. A ak aj tak podla moznosti bez zmeny tvorcov.
Reply on: Peon #85373:
Predpokladám, že po odpredaji nejakému veľkému portálu by minimálne pribudlo na stránkach tony reklamy. Navyše rôzne zákulisné ťahu sú na Slovensku veľké a kto vie, ako by celý web skončil. ☠ Možno aj tu by sa potom písalo v oficiálnych novinkách o tom, ako mesto "preferuje MHD" a prípadná kritika by sa strácala v stovkách jalových príspevkov v diskusii. ?
Reply on: Mike #85365:

Vieš ako dlho by tu mal pobudnúť?
BUDÚCNOSŤ IMHD.SK

Dávam do pozornosti článok http://medialne.etrend.sk/internet/clanok.php?clanok=3719

Myslím, že predanie niektorému z veľkých portálov môže zachovať imhd.sk nezávislosť a bude to pre tvorcu (tvorcov) satisfakcia za roky tvorivej práce.

Ale rád by som vedel, po odpredaji by mohli diskusné fóra zostať v terajšej podobe? A terajší administrátori úplne stratia prístup ALEBO to skúsite dohodnúť nejak tak, že čiastočne sa na spravovaní budete môcť podielať aj naďalej?

Každopádne, želám imhd.sk do budúcnosti len to najlepšie, aby tu bolo ešte veľa rokov prínosom pre svojich čitateľov! ?
Reply on: Själavrak #85369:
Skoro, veď prototyp 22 Tr vznikol už v roku 1993, zatiaľ čo 25 Tr až v roku 2005 (6)?
Reply on: Själavrak #85369:
no lebo povodnu Skodovku co vyrabala 21Tr 22Tr zavreli (neviem ci skrachovala alebo co) a toto je defakto ina a ta len montuje elektriku do irisbusackych kasni..
Reply on: 007 #85361:
Jeee aj ja som ho videl ? peknucky NB18 ❤ s ceskymi spz-kami.. uz som sa bal ze to cez BA iba prechadza - normalne ste mi spravili radost ked ste napisali ze smeruje k nam ?
Reply on: Majkl #85368:
Prečo? Jasné,že teraz je tu už Citelis Tr. Ale dako veľmi rýchlo po 21Tr a 22Tr sa začali vyrábať 24Tr a 25tr,že?
Reply on: Själavrak #85367:
chvalabohu, že sa neobjavil...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.