Nie. Duobus može mať kľudne aj elektrický prenos výkonu. Podstatným kritériom je, že duobus má približne rovnaké jazdné vlastnosti pri oboch druhoch pohonu. Takže keby mala 25Tr agregát o výkone 200 kW, tak by to bol duobus. Základnou nevýhodou pravého duobusu je, že to stojí takmer toľko ako jeden trolejbus a jeden autobus, pričom ale máš stále len jedno vozidlo ? .
Pozri, psík, daromne si založíš desať nových nickov či poprosíš kamarátku aby napísala. Tvoje myšlienkové pochody "priamy spoj odvšadiaľ všade každý nepárny utorok v poslednú noc mesačného splnu pred jarnou rovnodennosťou, ak je tento súčasne začiatkom školských prázdnin" z toho priam kypia.
V prípade, že na nočné spoje nebude platiť električenka tak napriek tomu, že električenku nemám ? , navštívim GR aj najlepšie plateného tlačového hovorcu, kde im poviem, čo si o nich myslím a to isté aj u dopravno-ekonomického námestoka primáša. Okrem toho to rozmažem v BA novinách.
Netvorí. Súčasná trať odbočuje z bývalého triangla prakticky tesne za prejazdom Detvianskej ulice. Križovanie triangla s novou traťou sa nedalo realizovať pre zbytočnosť, veľký rozdiel nivelety pôvodného triangla a novej trate a príliš komplikované koľajové konštrukcie nekompatibilné s tvarom krivky "Trabaloida" a zásadou "oblúková križovatka neexistuje" ? .
Zlate Piesky - Ivanka, nam. je 7km, co stoji 10 sk. Ak clovek cestuje raz denne tam a naspat v pracovne dni vychadza to: 10x2x5x4 = 400 sk. Cize maximalne vyhodne.
zdasa mi to privela ten doplatok 250-350 sk k elektricenke, by ma zaujimalo kto by im to v dotazniku podporil.
A ta cena 1300 SK za studentsku elektricenku to je tiez moc vsak teras stoji 790 SK keby to zdvihli na 850 SK tak sa to da este zniest.
S499.1023