Tak, tak. Nebolo by od veci mať X5 v 5-minútovom intervale, aby každý druhý spoj nadväzoval na X11. Intervaly 6-10-3x15, resp. 6-10-3x20 dosť okrádajú o čas na prestupoch. (O tom, že by bolo v CP vyznačené, ktorý spoj X5 má prípoj a ktorý nie, sa neoddá ani snívať. Rozhodne by však mali byť vyznačené v CP prípoje N53 a N55 na linku N56, keďže sú raz tak a raz onak.)
Ja som na linke 11 videl včera (bohužiaľ) len jednu súpravu, ostatné boli K2S. Prvý raz po rokoch som zažil, že sa (bez mimoriadností v doprave) do 11-ky nedostali všetci cestujúci poobede v smere z mesta. (Samozrejme to isté aj ráno v smere do mesta, ale to sa dalo predpokladať.) Ľudia zareagovali bleskovo a dnes už boli električky voľnejšie - zato ranná zápcha áut pred Gaštaňákom narástla až po Černockého, čo sa inak stávalo iba pri nehodách.
Nemám dojem, že by moje oči videli X11 medzi Vinohradmi a vozovňou úplne prázdne. Veľa ľudí sa síce presúva peši, ale aj o bus je záujem, a to až taký, že dosť pasažierov stojí.
Sóla??? Kedy si naposledy bol v Rači v čase rannej špičky? To Ti nestačí, že z pôvodnej prázdninovej kapacity zobrali tretinu? Tie kačice v 6-minútovom intervale sú tak-tak únosné. (Ja som cestoval do Rače včera o cca 19.50 a v kačici boli slušne zaplnené aj miesta na státie. Nie, že by sa ľudia tlačili, ale prílišný nadbytok miesta nebol.)
Ten dotazník ma šokoval. Z otázky vyplýva, že vrchnosť uvažuje o tom, že cena bude 40-60 Sk, čiže dvoj- až trojnásobok bežného cestovného. Nuž, pri takýchto cenách môžu vcelku vydarené nové linkovanie spláchnuť do klozetu, pretože pri počte cestujúcich, ktorí budú ochotní takéto cestovné zaplatiť, budú stačiť tak 4 linky a ešte k tomu so SORmi.
Nie. Duobus može mať kľudne aj elektrický prenos výkonu. Podstatným kritériom je, že duobus má približne rovnaké jazdné vlastnosti pri oboch druhoch pohonu. Takže keby mala 25Tr agregát o výkone 200 kW, tak by to bol duobus. Základnou nevýhodou pravého duobusu je, že to stojí takmer toľko ako jeden trolejbus a jeden autobus, pričom ale máš stále len jedno vozidlo ? .
S499.1023