No ved namiesto jednej N93 a jednej N91 by boli dve vozidla na N93... Jediny problem by bol v tom, ze namiesto kratas+klbak by museli byt 2 klbaky...
Tym by ale odpadlo prestupovanie na Jasovskej..
Ze by linka N93 isla az do Cunova, totiz je jedno ci mas jeden, alebo dva klbove vozy.. ale ak by bol prilis velky fin. rozdiel medzi kratkym a klbovym vozom, tak potom radsej takto..
Inak zaujimalo by ma:
na N93 chodi klbovy a na N91 kratky voz?
ak ano, bolo by prilis nakladne posielat na N91 klbovy? lebo potom by sa to mohlo spojit..
N91 bude cakat vzdy na 93, takze prestup bude bez problemov... Okrem toho: 508 isla tiez cez petrzalku, po skoro rovnakej trase ako teraz N93. Takze nevidim dovod, preco by mala byt v sucasnej N93 vacsia koncentracia bezdakov ako bola v 508..
Okrem toho je teraz N93 s ostrahou! (SBS alebo policajt(presne neviem ktore z tych dvoch))
Vydýchaj sa a ešte raz prečítaj novinky na hlavnej stránke. Môže ísť nočák do Rusoviec aj priamo zo Zochovej - ale trikrát za noc ako doteraz. Teraz síce prestupuješ, ale máš možnosť vezť sa každú hodinu (na spoje N93 pritom spoje N91 naväzujú). Priamy spoj každú hodinu bez nepomerného navýšenia nákladov TECHNICKY NEJDE spraviť.
Mimochodom áno, život je v meste a nie na Jasovskej. Ale tí "žijúci" sa potom vracajú hlavne do Petržalky, nie do Rusoviec...
Netvrdim ze nie je. Lenze N91 je pripoj takze sa necaka. Vides z autobusu a hned vojdes do druheho.. teda tak to bude ak ten system bude fungovat spravne..
Omg.. nepochopil si logiku systemu? Predstav si ze by N93 isla aj az do Rusoviec. To je aj teraz akurat ze musis prestupit. Ziadne cakanie na "jednej z najnebezpecnejsich zastavok" NIE JE. Totiz N91 je PRIPOJ k N93. Tieto linky boli rozdelene kvoli tomu aby sa mohlo chodit 6x za noc.
coo??..mozem sa spytat dakoho ze preco zrusili 508 dali nejaku posratu N93..je to normalne ze ked sa ce clovek dostat do rusoviec alebo dakam ze musi ist cez celu petrzalku!!!!!!!!s 93 s bezdakmi v buse potom dojst na jednu z najnebezpecnejsich zastaviek aspon pre baby na jasovsku a tam este cakat na N91 ktora bohvie kedy pojde akoze nemoze to zaujimave..mhd vymysliet daco take ze zo zochovej N91...zivot je v meste!!!nie na jasovskej na poli a nevem kde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Čo to je prosím pekne za výplod? Zatelefonujem do taxislužby a keď zrovna nemajú plno, tak mi za pár minút niečo príde. Keď idem na socku, tak musím čakať kým to príde dľa grafikonu (pokiaľ ovšem ide presne). Aby to konkurovalo taxíku, musel by byť interval trebárs 10 minút
Vozy - to je šotoizmus. Voňavá 15TrM bude mať celkom prijateľný komfort a knedlík o niečo lepší ako taxikárska Fóbija v HTPčku (pyčo), ale odtál potál ? S 25Tr sa ku vchodu viezť nemusím, hrobust by sa tam mal problémy otočiť a pokazil by som si moje autíčkarske renomé pred susedmi ?
Ako Deko povedal, od najbližšej zmeny sa aj na N44+N47 doplní ten chýbajúci odchod v noci. A čo máš proti 6262? Oproti napr. 6260 nie je vôbec plesnivá a ťahá dobre a vďaka tej chrono, aj rýchlosťou môže konkurovať taxíkom ? Akurát Ťa neodveze až ku vchodu...
Obdobne napr. N72, keby sa zaviedli tie plánované vložené odchody v noci pred voľným dňom, teda by bol interval 30 min., ak by došla nejaká nová a čistá 15TrM - komfort cestovania aký - taký je, a tá jazda,... čo do rýchlosti podľa mňa rovnako ako taxík.. ? a keď tam bude 25Tr na požiadanie Ťa aj ku vchodu zaveze ?
Laky