Potom by sa N21 naplnila aj tymi, co mozu pouzit N34; N21 totiz nie je urcena na spojenie centrum - Dubravka, ale na spojenie centrum - DNV a Dubravka - DNV. Preto je pocet zastavok v Dubravke co najmensi. Treba sa vyvarovat tomu, aby sa ten spoj preplnoval v useku Hlavna stanica - Dubravka.
no celkom dobre to vymysleli aj ked s mensimi chybami ale da sa, len by ma zaujimalo ci neviete niekto preco nedali linku N21 pokracovat dalej po dubravke svantnerova, damborskeho, lipskeho, stk a potom by sa napojila zase na lamacsku cestu.
Lebo oni ju dali vlastne ze este kusok pojde aj po lamaci a si myslim ze je to troxu zbytocne
Prečo rovno nedať na každú zastávku informáciu o zmene nočákov? Väčšina ľudí ešte aj tak využije nové nočáky prvý krát, najmä nasledujúci piatok a v sobotu.
A keď som už pri tých výveskách, na zastávke linky N55 Riazanská je ešte aj dnes cestovný poriadok linky 515. A vôbec to nevyzeralo, že by tam niekedy N55 bol.
Ak sa budú tie oznamy o jednosmernosti naozaj robiť (však v noci sa hovorilo, že ich hneď ráno spravia, aby do večera boli), tak ne nezabudnú aj na Podunajské Biskupice. ?
Ja to beriem a je konecne dobre ze nocne spoje chodia hustejsie.
!!! Ja som len poukazal na fakt, ze na zastavke nie je ziaden oznam o tom, ze nocny spoj premava jednosmerne cez DNV a ze sa treba ist postavit na druhu stranu cesty !!!
Predstav si, ze by si v noci stal na zastavke v DNV a cakal na nocny spoj do mesta (501 mala tusim odchod z DNV cca okolo 0:30) a cakas a nic nejde, pomyslis si ze dobre meska, potom uvidis ze ide opacne tak si povies ze za chvilu pojde naspat, ale on nie lebo ma jednosmernu jazdu (o ktorej ty nevies) a ty teraz nevies co mas robit ?!
810zssk