"3. Magistrat alebo kto to vymyslel to uzasne odbocovanie k Tescu Lamac z dialnice??? Defakto to ubera 1 jazdny pruh a budu sa tam od septembra tvorit zapchy ako pred otvorenim tunela Sitina. Myslim si, ze vodici k tescu lamac kludne mohli nadalej chodit cez Lamac."
Tebou spomínané riešenie vyplýva zo skutočnosti, že bolo potrebné zabezpečiť prístup do Tesca Lamač zo smeru Lamač, Dúbravka a DNV. Doterajší prístup je znemožnený kvôli jej celkovej uzávere a rekonštrukcii v úseku pred Tescom Lamač (v mieste, kde sa doteraz zbiehala do jedného jazdného pruhu) = NIE JE možné využiť doterajší prístup. Rekonštrukcia bude prebiehať v mesiacoch júl a august (v tomto zmysle je aj novinka na imhd) a teda na situáciu v septembri vplyv mať nebude. Tým sa stáva Tvoj príspevok bezpredmetný ?
3.) Keby si čítal aj správy na titulnej stránke imhd, zistil by si, oparvujú vozovku Lamačskej cesty pri Tescu Lamač a linky sú presmerované cez diaľnicu, vrátane zachádzajúcich k Tescu. Ako by sa tam teda autobusy a automobily dostali?
2. Tie odchody si si porovnával aj na imhd aj na ZCP a všade je 11:02? Lebo podľa mňa je to preklep. Stáva sa aj to a dosť často...
3. to odbočenie k Trescu tam v septembri nebude a teraz nemohlo byť z Lamačskej, lebo tá bude (je) okolo tesca úplne vylúčená, bude sa asfaltovať nanovo. Po ukončení prác sa zasa otvori. A neboj, aj na magistráte boli názory, že načo im robiť nejaký odbáčací pruh v smere od Dúbravky/DNV/Lamača počas výluky Lamačskej, že nech sa idú točiť autá cez Voj. Nemocnicu keď tak, ale vieš,... Tesco Lama využívajú najmä ľudia zo západných m. č. takže samotné tesco by sa o to odbočenie pobilo...
1.a) Nocni spoj tam nemôže chýbat. Jedine ak nočný spoj. Ma síce cez Devínsku Novú Ves jednosmernú jazdu, ale ma okružnú trasu, čiže pri nástupe na zástavke ťa zavezie do mesta. Keby išla späť v rovnakej trase, autobus by nestíhal kolo a na linku N21 by museli byť vypravené dva autobusy počas celej noci.
1.b) Pretože nová koncepcia nočnej dopravy bola schválená na poslednú chvíľu a mali čo robiť, aby ju stihli vôbec spustiť k 1.7.2007.
1.c) A kam inam by šla? Hádam nepríde do Devínskej Novej Vsi, nezmizne a nezjaví sa znova na Hlavnej stanici ?
1. Jednosmerna jazda N21 je len a len dobra
1a: Ano, toto trochu nevyslo.
1b: Ludia si na ten system zvyknu, takze toto nie je problem, kazdopadne zpociatku to tam mohli dat, dobry napad
2. Kde sa chvalil o sprehladneni? O tvorbe grafikonov vies velke H. To nie je tak ze niekto si povie "No dobre, tak povedzme ze pojde vtedy, vtedy a vtedy". Sprav lepsi tak aby fungoval s tymto poctom vozidiel, vodicov, prejazdami a zakonom, v DPB ti mozno aj zaplatia.
Je to proti systemu nocnej dopravy. Totiz ide o to ze nocne linky by mali prichadzat v cca. rovnakom case aby bol
Dva spoje mas na to ze jeden ti ide rychlo priamo na hlavnu stanicu, druhy cez centrum. Navyse cielom nebolo priniest kazdemu viac liniek, to je vedlajsi efet.
N95 a N80 majú odchody zo zastávky Hrobákova dve minúty po sebe, tak načo mi chodia popod nos dva spoje ak jeden utečie je veľká pravdepodobnosť,že aj druhý, lebo dve minúty sú dnes nič. Hore dole, pre DPB zanedbateľný čas... Nedalo by sa to spraviť tak aby premávali aspoň s 15 a 45 min odstupom alebo najlepšie by bolo 30min alebo 20 a 40min.
Rano idem do prace a hned ma zarazilo niekolko veci:
1. Stojim na zastavke v DNV (Milana Marecka) a vsimnem si ze na zastavke chyba nocni spoj. Potom si spomeniem ze sa v novinach cosi pisalo o zmene nocnej dopravy, tak si poviem ze zabudli vycapit harmonogram. Ked uz idem L21 vsimnem si nejaky plagat na okno o nocnej doprave. Trochu som ho studoval a vsimol som si !!!jednosmernu jazdu!!! N21 cez DNV. A moje otazky:
a) preco DPB neinformoval dostatocne o zmene nocnej dopravy (aspon 2 tyzdne vopred) na zastavkach a v dopr. prostriedkoch? V novinach sa pisalo o teoretickej zmene. Menili sa aj odchody, povodne linky premavali o 23:50 z hlav.stanice, tieto nove uz o 23:30 (nastastie niektore vybrane nocne spoje idu aj 0:00).
b) preco DPB v DNV nevylepil na zastavky ze linka N21 v smere do mesta stoji na opacnej strane???
2. Viem ze je tu leto a zmena harmonogramov, tak som si prestudoval novy harmonogram L21 (lebo viem ze v lete ho vzdy upravuju). Ked tak na neho kukam zarazi ma jedna vec, ktoru neviem aky debil z DPB alebo magistratu vymyslel:
odchody zo zastavky M.Marecka po 10h su nasledovne:
10: 07 22 37
11: 02 07 22 37 52
Ten 25min interval je tam fakt pre cestujucich uzasny. DPB sa stale chvali ako sprehladnuje a spravidelnuje odchody autobusov ale tento novy harmonogram L21 je fakt velice pravidelny (podobna anomalia sa tam vyskytuje tusim 3x).
3. Magistrat alebo kto to vymyslel to uzasne odbocovanie k Tescu Lamac z dialnice??? Defakto to ubera 1 jazdny pruh a budu sa tam od septembra tvorit zapchy ako pred otvorenim tunela Sitina. Myslim si, ze vodici k tescu lamac kludne mohli nadalej chodit cez Lamac.
a akumulátory sú neškodné a v prírode stráviteľné ?
Re #80607 _ERIC: tá odbočka tam je pre strýčka príhodu. Vzhľadom na to, že väčšina vodičov si neodvykla na brzdenie na 7 km/h na vyhybkách, takéto okrem iného drahé inštalácie by som neskúšal ☺
dovolim si nesuhlasit, podla mna je lacnejsie postavit trolejove vedenie, nez kupit elektrobus, a muselo by ich byt viac nez len jeden a to by vyslo drahsie ako trolejove vedenie, ktore v tej oblasti uz kedysi davno bolo, ale pravdou je ze v BA su aj dolezitejsie useky, kde by bolo vhodne vybudovat trolejove trate - napr trolejova odbocka z hlavnej stanice na stefanikovu ulicu, potiahnutie trolejov k TESCU lamac, alebo zatrolejovanie ovsista alebo napriklad taka drobnost a to dobudovat vyhybku v prievoze pred mostom ktory ide k ruzinovskemu cintorinu, je tam (teraz v podstate jalove vedenie) napajajuce sa na trat veducu na dolne hony, keby sa tam dala vyhybka mohli by trolejbusy, ktore idu na Cilizsku chodit nielen cez Gagarinovu ale aj Mierovu, bez toho aby museli rucne prehadzovat palice z jedneho vedenia na druhe.
Este k tomu elektrobusu - pravdepodobne to bude len nejaky prototyp a v praxi sa to moc nepouziva, co aj zvysuje naklady na jeho vyrobu a tym aj jeho cenu
Však som ani nenapísal, že máme, iba som napísal, že niečo také existuje a že je lacnejšie napr. kúpiť ten elektrobus, ako stavať trolejové vedenie do lesa. A myslím, že elektrobus by bol ekologickejší ako CNG, keďže elektrobus nevypúšťa žiadne splodiny.
Niečo o tom bolo v Dopravno magazíne, ide vlastne o voz na akumuátor s elektromotorom. V podstate niečo také ako akumulátorový pomocný pohon t-busu, iba v tomto prípade je to hlavný pohon a nie pomocný.
Predovšetkým by bolo úchylné stavať trať do Lesoparku, keď máme iné miesta, kde troleje zúfalo chýbajú -spätná stopa na Patrónke a čerstvo obracanie pri Riviére. Nie že by som z ekologického hľadiska neuvítal trolebusy na Železnej, ale na to zatiaľ nie sú peniaze.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tr3mp
Tebou spomínané riešenie vyplýva zo skutočnosti, že bolo potrebné zabezpečiť prístup do Tesca Lamač zo smeru Lamač, Dúbravka a DNV. Doterajší prístup je znemožnený kvôli jej celkovej uzávere a rekonštrukcii v úseku pred Tescom Lamač (v mieste, kde sa doteraz zbiehala do jedného jazdného pruhu) = NIE JE možné využiť doterajší prístup. Rekonštrukcia bude prebiehať v mesiacoch júl a august (v tomto zmysle je aj novinka na imhd) a teda na situáciu v septembri vplyv mať nebude. Tým sa stáva Tvoj príspevok bezpredmetný ?