Nepochopil. Ako tam, tak tam bývajú podobné veci ako ilustrácie, nie ako definitíva. Nehovorím o vizualizáciách súkromnej firmy, ale o materiáloch zo stránky magistrátu.
Pri čítaní koncepcie IDS venujem pozornosť samotnému IDS, nie tomu, ako sú tam stvárnené linkové tabule, keď navyše predpokladám, že sa jedná o ilustráciu. Podľa Tvojej logiky by som sa teda mal teraz ohradzovať voči budúcej výstavbe v blízkosti petržalskej električky na základe vizualizácií v dostupných materiáloch? (Chýba mi tu smajlík klopkajúci si na čelo.)
Ako som hore dopisal, v tej koncepcii su farebne BUSE tabule, v reale sa vsak asi tak skoro nepouzilu.
Re #80207 richardhudec: je mi jasne kde sa to vyskytuje, len mi to pride trochu nestastne.. kedysi sa robilo zmenenim formatu casu a pasma vo voze.. alebo sa mohol nechat stary napis a dat cely inverzne a pod.
SLUZOBNA JAZDA s bodkami je na tych vozidlach, do ktorych bola nahrata nova verzia s novymi nazvami zastavok od 1.7.....a dovod??? ? ? ? aby sa jednoducho dala rozoznat od starej...ja osobne som v tom zmysel nenasiel ?
a neviem ako by vyzeralo to logo na BUSE...predsalen trocha zaujimavo a mozno by sa to tazsie rozoznavalo ako VW, kedze BUSE nema az tolko bodove rozlisenie...
Čo na to povedať,plyňáky sú dobré vozy,ved chodia na L21,34,39,50,59,61,63,70-namiesto Soplarisov,75,78,83,87,88,93-občas,96.Keď si spomeniem na dopravu pred Apollom,bola lepšia a intervaly na niektorych linkách tiež.L59 mala lepší interval a pamätám sa ako jazdili vodici s nimi. Bol samí Ykáč.
To co si napisal funguje standardne VSADE. Kde je vacsi zaujem chodia vacsie vozy, kde je mensi zaujem chodia mensie vozy. A v spolupraci s pouzitim "pojdu klbaky(plynaky)" si dokazal svoju absolutnu nekompetentnost. Navrhujem IP BAN.
Busy sa kazia-zla udrzba,nakup novych vozidiel-oplati sa,len vela penazi a tych niet,nesedte na zadku a sledujte,co sa vonku a v doprave deje!Niektore linky prazdne a ako sa riesia,na nocakoch s dlhsou trasou pojdu klbaky(plynaky),kratke len do tych lokalit,kde nieje vela ludi. Uz vidim ten zmatok.Ha ha ha
Necakal si ze je tak blizko - to je pekne, ale to nic nemeni na fakte ze ste sa nezacali ohradzovat hned.. si mal plan pockat rok a potom zacnes pisat ake je to zle?
Jednak som pri čítaní koncepcie BID netušil, že zmena nočákov je tak blízko -- skôr som čakal ich definitívne zrušenie --, jednak som predpokladal, že konkrétne grafické stvárnenie tam je len ilustráciou. tr3mpovu schému som uvádzal len v kontexte grafického stvárnenia. Nikde som predsa nepísal, že na kompletnej schéme požadujem geografickú vernosť, to je absurdné. Na tej "prehľadovej" schéme by podľa mňa o čosi vyššia miera geografickej vernosti prospela, ak by sa to na ňu zmestilo, to je ale iná vec.
Re #80190 Papyr: No a ten hrdzavý Ikarus je presne smer, akým by sa corporate identity modernej dopravnej firmy naozaj uberať nemala. ?
Ak to ešte nebolo dostatočne jasné: nekritizujem nepodstatné čiastkové aspekty nových nočákov len preto, aby som mohol niečo skritizovať! So zmenou ako takou som pri daných možnostiach absolútne spokojný, jej autorovi za jej vypracovanie a presadenie a obrovskú námahu za tým skrytú nesmierne vďačný!
Subjektívne mám len jednoducho inú predstavu o vizuálnom štýle dopravných systémov, to je všetko. Podstatné ale je, že nočná doprava v Bratislave už konečne nebude len paródiou. ?
810zssk