Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ik #80208:
Ako som hore dopisal, v tej koncepcii su farebne BUSE tabule, v reale sa vsak asi tak skoro nepouzilu.

Re #80207 richardhudec: je mi jasne kde sa to vyskytuje, len mi to pride trochu nestastne.. kedysi sa robilo zmenenim formatu casu a pasma vo voze.. alebo sa mohol nechat stary napis a dat cely inverzne a pod.
Reply on: 810zssk #80200:
Iba jednu otázku, BUSE zvládne aj farebné nápisy? Alebo som zle vydel tú N 33-ku????? ❓
Reply on: 810zssk #80206:
SLUZOBNA JAZDA s bodkami je na tych vozidlach, do ktorych bola nahrata nova verzia s novymi nazvami zastavok od 1.7.....a dovod??? ? ? ? aby sa jednoducho dala rozoznat od starej...ja osobne som v tom zmysel nenasiel ?

a neviem ako by vyzeralo to logo na BUSE...predsalen trocha zaujimavo a mozno by sa to tazsie rozoznavalo ako VW, kedze BUSE nema az tolko bodove rozlisenie...
K novym BUSE:
- preco sa
SLUZOBNA JAZDA
NENASTUPOVAT
zmenilo na
SLUZOBNA JAZDA
...
Povodne to bolo lepsie..

- Na prednom transparente by som ciel Jana Jonasa - VW viac uvital v zobrazeni Jana Jonasa - (logo VW)
Reply on: SteyerGraf #80204:
Co povedat na co? To ma byt akoze reakcia na seba ci co? Omg..
Čo na to povedať,plyňáky sú dobré vozy,ved chodia na L21,34,39,50,59,61,63,70-namiesto Soplarisov,75,78,83,87,88,93-občas,96.Keď si spomeniem na dopravu pred Apollom,bola lepšia a intervaly na niektorych linkách tiež.L59 mala lepší interval a pamätám sa ako jazdili vodici s nimi. Bol samí Ykáč.
Reply on: SteyerGraf #80201:
Ja mám zmätok v tvojom príspevku. ?‍☠️
Reply on: SteyerGraf #80201:
To co si napisal funguje standardne VSADE. Kde je vacsi zaujem chodia vacsie vozy, kde je mensi zaujem chodia mensie vozy. A v spolupraci s pouzitim "pojdu klbaky(plynaky)" si dokazal svoju absolutnu nekompetentnost. Navrhujem IP BAN.
Busy sa kazia-zla udrzba,nakup novych vozidiel-oplati sa,len vela penazi a tych niet,nesedte na zadku a sledujte,co sa vonku a v doprave deje!Niektore linky prazdne a ako sa riesia,na nocakoch s dlhsou trasou pojdu klbaky(plynaky),kratke len do tych lokalit,kde nieje vela ludi. Uz vidim ten zmatok.Ha ha ha
Reply on: galiyosha #80199:
Necakal si ze je tak blizko - to je pekne, ale to nic nemeni na fakte ze ste sa nezacali ohradzovat hned.. si mal plan pockat rok a potom zacnes pisat ake je to zle?

Aby sme predisli dalsim prekvapeniam posielam link na znacenie liniek podla konceptu BID aj s popisom: http://img466.imageshack.us/img466/2359/koncepciacx9.jpg
Reply on: d3k0 #80188:
Jednak som pri čítaní koncepcie BID netušil, že zmena nočákov je tak blízko -- skôr som čakal ich definitívne zrušenie 🙂 --, jednak som predpokladal, že konkrétne grafické stvárnenie tam je len ilustráciou. tr3mpovu schému som uvádzal len v kontexte grafického stvárnenia. Nikde som predsa nepísal, že na kompletnej schéme požadujem geografickú vernosť, to je absurdné. Na tej "prehľadovej" schéme by podľa mňa o čosi vyššia miera geografickej vernosti prospela, ak by sa to na ňu zmestilo, to je ale iná vec.

Re #80190 Papyr: No a ten hrdzavý Ikarus je presne smer, akým by sa corporate identity modernej dopravnej firmy naozaj uberať nemala. ?

Ak to ešte nebolo dostatočne jasné: nekritizujem nepodstatné čiastkové aspekty nových nočákov len preto, aby som mohol niečo skritizovať! So zmenou ako takou som pri daných možnostiach absolútne spokojný, jej autorovi za jej vypracovanie a presadenie a obrovskú námahu za tým skrytú nesmierne vďačný!

Subjektívne mám len jednoducho inú predstavu o vizuálnom štýle dopravných systémov, to je všetko. Podstatné ale je, že nočná doprava v Bratislave už konečne nebude len paródiou. ?
Reply on: pepino23 #80196:
Mne sa ten dizajn páči, pripadá mi vtipný. Okrem toho neviem, prečo sa to tak vo veľkom rieši, keď tabuľových vozov máme už len málo.
Myslim ze otazka vkusu je vyslovene vec individualna. Kazdemu sa paci nieco ine a je to tak dobre. Mne len pride strasne zbytocne davat na tabulky nejake symboly mesiacika, hviezdiciek a podobne.
Preco denne linky nemaju slniecko, oblaciky alebo burkove blesky?
Aky maju vyznam tie symboly? Nie je nahodou identifikaciou nocnej linky prave to pismeno N?
Prednenavnom som videl nejaky dokument o tom, ake velke percento ludi trpi poruchamy zraku (ci uz je to daleko- alebo kratkozrakost, farboslepost a podobne). Ako sa tomu maju prisposobovat rozne napisy, piktogramy a znacky, ich farebnost, velkost, typy pisma a podobne. Ked si predstavim tu malu tabulku a to mnozstvo informacii na nej..... Preco dizajn tabuliek bude iny ako dizajn transparentov? Kazda velka vec sa sklada z malych detailov a vytvoria jeden celok. Ospravedlnovat niektore zle veci len tym, ze su to aj tak malickosti mi pride naozaj hodne iba tymto zemepisnym sirkam. Ako chcete dosiahnut aby sa poriadne spravila jedna velka vec, ked nie sme schopny poriadne spravit ani malickosti?
Prepacte za moje vylevy, ale myslim ze pisem o tom istom ako vela ludi tunak v inych diskusiach, ked opisuju skusenosti ci uz s komunikaciou s ludmi z DPB alebo magistratu.
?
a ktore N-linky bude vypravovat ktora vozovna?
napr. N29
Reply on: hoppusmark #80193:
A ešte keď k tomu pridáme aj fakty.. napr. že VŠETKY kĺbové autobusy DPB sú po životnosti... tak DPB to jednoznačne vyhral..
Reply on: Papyr #80190:
"DPB predsa corporate identity ma... ak mi dojde Ikarus 280 s dierami v plechu, rozpadajuca sa Karosa, vybuchujuci plynak, tak aj bez pohladu na SPZ ci logo dopravcu na bocnici spolahlivo poznam, ze je to vozidlo DPB"

Presne si to vystihol, môj názor je úplne rovnaký ?
Reply on: Papyr #80190:
no bacha, zajazdy bratislava by ta mohli popliest tiez ? minimalne s tymi karosami.
Reply on: richardhudec #80181:
Suhlas. Pre mna osobne su mesta Brno a Bratislava jedinecne tym, ze maju trvaly komplex z Prahy a tradiciu chlastania vina vo viechach (BA) a sklipkoch (BM). Preto mi je Bratislava mierne nesympaticka a Brno prudko nesympaticke.
Reply on: galiyosha #80187:
So zaujmom sledujem vasu debatu o nocnych spojoch a corporate identity. Podla mna tie tabule pre nocne spoje nie su az take strasne, aj ked sa mi pri ich prvom uzreti okamzite v hlave spustilo "halo ha ha ha, halo lo lo lo". Kontrastne to je dost, citatelne takisto, tak nech si spanombohom nocniky jazdia s mesiacikom na ceduli. Podstatne je, ze nocne spoje sa konecne aspon priblizia potrebam polmilionoveho mesta. Neexistencia normalnej nocnej dopravy je omnoho vacsia hanba, ako detinske cedule s cislom linky.

Trosku ma, ako Presovcana, pobavilo, ze sa tu riesi graficky design tabuliek pre nocne spoje. V Presove totiz je taka corporate identity, ze nieto vozidla bez elektronickych displejov, a teda nie je potreba vymyslat design tabuliek. Ale aj v case, ked sme tabulky mali, boli tabulky pre nocne spoje totozneho vyzoru s tabulkami pre denne linky.

A galiyosha, DPB predsa corporate identity ma... ak mi dojde Ikarus 280 s dierami v plechu, rozpadajuca sa Karosa, vybuchujuci plynak, tak aj bez pohladu na SPZ ci logo dopravcu na bocnici spolahlivo poznam, ze je to vozidlo DPB 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.