Re #79405 pressburger: Ja som si nevšimol, že by tu bola reč o znižovaní výkonov ED. Považujem za automatické, že všetci diskutujúci hovoria o rušení liniek a zahusťovaní intervalu na zvyšných linkách.
Ok. 50 by mohla koncit pri Auparku. Ale staci ak sa kunes napr. na Racku v popoludnajsej spicke. Ludia nastupuju aj do 7. Su radi, ze nieco pride. A 59 je do race poobede tiez preplnena. Ako by si chcel riesit dopravu do Race? Pokial by v popoludnajsej SP chodili do Race iba 3,5,11 s 12-min. intervalom, tak ti pride spoj raz za 4 min. A dopravu treba rozvyjat a nie ju doviest k zaniku a upadku. Lebo ludia mozu cestovat autom a DPB skrachuje.
Ej, bisťu! Prepáč za trochu tvrdú formuláciu, ale toľko nezmyslov na pár riadkoch, to je už výkon!
Koho by vozili kĺbaky na linke 50 poza park a k Matadorke?
K 95 som sa už vyjadril Hoppusmarkovi.
83 - ale by sa Dúbravčania poďakovali...
Linka 17 počas poobedia - no, neviem, dnes aj linka 7 nechodí práve plná. Skúsil by som dať 3 Rača-Obchodná-Špitálska-Ružinov a linky 7 a 8 zrušiť.
A kde by si ju chcel tocit? Ved niekde sa tocit musi. Hlavna stanica je (vascinou, pokial nie su vyluky ako teraz) preplnena a nebudeme to tu vlacit az do Karlovky. A pokialby to chodilo natrvalo, ludia by si zvykli. Ako aj na mnohe nove linky.
Prečo dva krátke úseky (s dvoma NAD) a nie radšej jeden dlhší? Kedy budú robiť úsek pozdĺž vozovne, kde sa električky plazia rýchlosťou chromej kravy? Na budúci rok s ďalšou výlukou?
Nemyslím, že by to bolo vhodné. Linka 10 vozí celý okruh Kapucínska-Kamenné prevažne iba luft. Pokusy točiť linky cez tuleňa tu boli od jeho otvorenia (6, 7) a neujali sa.
No, ani nie. Len im toľko nezdražejú, ako cezpoľným. (Ale je to dobrá kravina. Okolité obce zasa doplácajú na to, že ľudia, čo sa tam vysťahujú a byty v BA prenajímajú, si neprehlásia trvalý pobyt a neplatia tak dane obci. Má obec zvýšiť poplatky za smeti a psov a dane z nehnuteľností tým, čo majú trvalý pobyt v BA? - kurník, nevidím tu nijakého smajlíka ťukajúceho si na čelo)
Nejde o Nový most, ten by 95-ku zniesol. Ide o to, že len na nosných linkách dovezieš na Zochovu a Hodžovo 50 kĺbakov za hodinu, a taký dav ľudí sa dosť ťažko rozptyľuje. Zrejme by vznikol väčší nápor na linky 1,5,9, prípadne trolejbusy. Naopak do východnej časti centra by bolo spojenie nedostatočné (len 88). Preto si myslím, že by bolo lepšie viesť 95 cez most Napolo.
náklady spojené s obstaraním vozidiel s klimatizáciou a následne spojené s ich údržbou by boli značne vyššie, lenže o tom sa Ti zrejme nesnívalo.
p. Záhradník má zo svojej pozície plný nárok na služobný voz. Dowi
Rovnako ako tu pucu ktora pred 10 min. vypratala smeti zo svojej igelitky na podlahu 202-ky v ktorej sedim. Vystupovala na ASMN, takze asi nejaka sedlacka z dediny...
sorry moja chyba. "duobusy" alebo trolejbusy s pridavnym pohonom ci ako sa to vola. proste tie uzasne biele stvorenia ktore sa splhaju hore dlhodielskym kopcom s tromi okienkami. ?
Kokos, debilita niektoreho substratu ma normalne sokuje.. dnes si tak idem K2-kou a kedze na mna neprijemne fuci rozhodnem sa zavriet okno.. v momente ked si to osoba sediaca pri mne (ja som stal) vsimla, este cez to okno vyhodila volaku smet. Normalne som zostal zarazeny ani som to okno nedozatvaral.. ako moze toto niekoho napadnut?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír
Re #79405 pressburger: Ja som si nevšimol, že by tu bola reč o znižovaní výkonov ED. Považujem za automatické, že všetci diskutujúci hovoria o rušení liniek a zahusťovaní intervalu na zvyšných linkách.