L3 síce možno chodí prázdna medzi stanicou a Vazovovou (mne sa to ešte ani raz nestalo), ale ľudí vezie aj vrámci Rače, Krasňan či Nového Mesta. Netreba vždycky odsudzovať linku na posledné metre (minúty) trasy. Určite by L3 netočili v centre, lebo potom by to bolo v meste ako vo vozovni...
elektricky patria na stanicu uz od r.1895 ale o to mi nejde. Okrem 13 je vyhodne obratisko pre to, ze kde by sa ti otacali linky 2,3 a 8, pokial by museli chodit po Obchodnej, trat by bola preplnena a ak by boli zrusene, bola by to tiez katastrofa, lebo by spojenie z race do centra bolo strasne. to by nem-dopadlo dobre. I ked L3 podla vas straca vyznam, stale je to spojenie centra s racou popri L11.
co tak zrusit uplne trat na hlavnu stanicu? treba si jednoducho priznat ze presunutim trate zo stefanikovej na jej terajsie miesto jednoducho stratila vyznam a bolo to zasadna chyba... spojenie na stanicu je zovsadial kvalitnejsie inak nez elektrickami, snad s vynimkou L13 - no ale pre jednu linku ako L13 je mat taku trat dost luxus.
Na jednom si trvam.Urcite by sa mala zrusit L2 alebo L8 a miesto nej zaviest linku do centra.Usek Trnavske Myto -Stanica byva vytazeny na uvedenych linkach priemerne do 20-30%.
L3 byva narvata prevazne v nedelu vecer zo stanice smer Raca aj to len po Gardu.Inac cez tyzden tiez vozi vzduch v useku Vazovova -Stanica.Keby ZSSK zastavovalo vsetky vlaky aj na Vinohradoch stratil by sa zmysel L3 uplne./samozrejme okrem cestovania na Zahorie a Ciech/.
zmeny pocas uzavierky mosta budu ,len v tom ,ze to presmeruju cez Apollo.Tolko moj nazor.
Podla mna by mohla prist postupne aj redukcia a linka 17 so spickovou prevadzkou i pocas poobedia, alebo linky 8 a 9 - spolocny usek Ruzinov - STU. Mohla by byt 9 presmerovana cez Spitalsku a zrusena linka 14. Linka 11 by s hustejsim intervalom nahradila L3.
K tej Petrzalke takto: L95 by mohla kludne koncit na Zochovej a L83 dat cez Mlynsku dolinu na Lafranconi, Rusovsku cestu. (Zastavky na trase: Slavicie udolie, Kremnicka, Zaporozska). Linka 84 by bola presmerovana cez Einsteinovu, zastavila by pri Auparku, a na Mlynarovicovej. Linka 50 z Kosickej na Apollo a Einsteinovu, (pripadne po Viedenskej) na Rusovsku k Matadorke, linka 80 k cintorinu a do Kopcian. L 50 - zastavky: Kosicka, Most Apollo, Pri seci (byv.vozovna), Stary most, (Sad Janka Krala, Div.Arena, Vied.cesta, Vyst., resp. Aupark a Einsteinova), Kremnicka, Zaporozska, ZST Petrzalka, Kup. Matador. K linke 78 tolko: trasa: z Karadzicovej na Dostojevskeho rad a Novy most, Panonsku, Bratsku, Kutlikovu a Starohajsku na Dostih.drahu. Mohla by koncit i pri echnopole, ale urciti ludia nie su schopni odhlasovat, ze tam bude kruh.objazd.
Ale aký bol podiel IAD:MHD, ročný výkon a v neposlednom rade interval. ?
A čo sa týka tých nových liniek, úsek Zátišie - Zlaté Piesky žiadne nové spoje v zásade nepotrebuje.
Netreba vacsi pocet liniek. Toto je ZASADNY omyl. Treba prestupne linkovanie, to je niekolko nasobne lepsie - menej liniek, mensie intervaly... o to ide..
Pre lepsiu kvalitu MHD treba mat vacsi pocet liniek ( i ked by bol potrbny i vacsi pocet trati). Aj tak, myslim, moze byt lepsia kvalita MHD. Inac to nie je az taky enormny pocet liniek. Kukni sa na schemu trati z 1.1.1985. Kolko liniek liniek chodilo cez Jesenského.
Niekedy určite áno. Tento rok sa má robiť v siedmom mesiaci úsek medzi dvoma výhybkami pri Cíferi a možno pár metrov v Dúbravke. S ďalšími rekonštukciami sa tento rok nepočíta. Opravu si vyžadujú aj dôležitejšie úseky (Miletičova - čaká sa na investora, ktorý s asanáciou Centrálu rekonštruuje trať), či úsek Odbojárov - Legiorárska.
Ale I. Karvaša - (Po)hlavná s(r)anica by mohol byť celý na otvorený zvršok, čiže to by im šesť mesiacov netrvalo ?
Mimochodom CKL na Vazovovej sa činia - tak kvalitné pokladanie asfaltu som ešte nevidel. Nevidel som tam celý deň majstra, ktorý by ich riadil (lebo nejaké kúsky asfaltu im ostali aj na koľajniciach - zrejme čakajú, pokiaľ dajú hornú vrstvu, že to potom nejak spracú)... Inak digitálnu výhybku mohli nainštalovať v smere od Račianského na Vazovovu, totiž cez túto výhybku premávajú všetky cíferské vozidlá do Ružinova a furt sa tam prehadzuje výhybka. Predpokladám, že výluka by netrvala dlhšie ako 2 dni.
Chcem upozorniť nejakých kompetentných majstrov z Cífera, aby sa pozreli na 7923-24, pretože sa nejak divne rozbieha a troška zle brzdí. Zle brzdila aj celú smenu pred nehodou 10.4.2006 - vtedy vodič musel brzdiť až na magnetky. Myslím si, že ďalšia nehoda tohto rázu by byť už nemusela (... tu ľudia umierajú a ty si tu robíš reklamu). ?
Solider
Ale I. Karvaša - (Po)hlavná s(r)anica by mohol byť celý na otvorený zvršok, čiže to by im šesť mesiacov netrvalo ?
Mimochodom CKL na Vazovovej sa činia - tak kvalitné pokladanie asfaltu som ešte nevidel. Nevidel som tam celý deň majstra, ktorý by ich riadil (lebo nejaké kúsky asfaltu im ostali aj na koľajniciach - zrejme čakajú, pokiaľ dajú hornú vrstvu, že to potom nejak spracú)... Inak digitálnu výhybku mohli nainštalovať v smere od Račianského na Vazovovu, totiž cez túto výhybku premávajú všetky cíferské vozidlá do Ružinova a furt sa tam prehadzuje výhybka. Predpokladám, že výluka by netrvala dlhšie ako 2 dni.