Pre lepsiu kvalitu MHD treba mat vacsi pocet liniek ( i ked by bol potrbny i vacsi pocet trati). Aj tak, myslim, moze byt lepsia kvalita MHD. Inac to nie je az taky enormny pocet liniek. Kukni sa na schemu trati z 1.1.1985. Kolko liniek liniek chodilo cez Jesenského.
Niekedy určite áno. Tento rok sa má robiť v siedmom mesiaci úsek medzi dvoma výhybkami pri Cíferi a možno pár metrov v Dúbravke. S ďalšími rekonštukciami sa tento rok nepočíta. Opravu si vyžadujú aj dôležitejšie úseky (Miletičova - čaká sa na investora, ktorý s asanáciou Centrálu rekonštruuje trať), či úsek Odbojárov - Legiorárska.
Ale I. Karvaša - (Po)hlavná s(r)anica by mohol byť celý na otvorený zvršok, čiže to by im šesť mesiacov netrvalo ?
Mimochodom CKL na Vazovovej sa činia - tak kvalitné pokladanie asfaltu som ešte nevidel. Nevidel som tam celý deň majstra, ktorý by ich riadil (lebo nejaké kúsky asfaltu im ostali aj na koľajniciach - zrejme čakajú, pokiaľ dajú hornú vrstvu, že to potom nejak spracú)... Inak digitálnu výhybku mohli nainštalovať v smere od Račianského na Vazovovu, totiž cez túto výhybku premávajú všetky cíferské vozidlá do Ružinova a furt sa tam prehadzuje výhybka. Predpokladám, že výluka by netrvala dlhšie ako 2 dni.
Chcem upozorniť nejakých kompetentných majstrov z Cífera, aby sa pozreli na 7923-24, pretože sa nejak divne rozbieha a troška zle brzdí. Zle brzdila aj celú smenu pred nehodou 10.4.2006 - vtedy vodič musel brzdiť až na magnetky. Myslím si, že ďalšia nehoda tohto rázu by byť už nemusela (... tu ľudia umierajú a ty si tu robíš reklamu). ?
podla mna by linka 2 mala ostat, aj 8 plus linka 10. ked volakedy mohli na Vajnorskej chodit cisla 2,4,6,10, tak urcite by sa zvladli aj cisla 1,2,4,10, cim by linka 10 mohla premavat po ZST Nove mesto, resp. Jurajov dvor. Linka 4 klasicky v spicke po Zatisie, mozno celodenne na Zl.piesky,l pretoze ZST N.Mesto uz by bolo asi preplnene.
A ozaj, nerata sa s rekonstrukciou trate I.Karvasa - Nam.slobody - Stefanovicova - Hlavna stanica?
Ja by som tiez nechal zrusenu L2 s tym rozdielom ,ze L10 by som nechal s trasou ako ma teraz.Posilnenie v useku Polus-Kapucinska L1 chodi dost narvata,aspon jedna linka obsluhuje Jesenskeho ul.v opacnom smere ak neratam par smiesnych odchodov L17.Ak by nevychadzali vozokilometre tak skratit premavku L4 do cca. 19.30 hod.
v súvislosti k avízovanému zdražovaniu cestovného v BA nabudúci rok:
V júnovom Vor magazine:
"Od júna 2007 sa pristúpilo k zdraženiu cestovného vo Viedni.
Je to prvé zdražovanie vôbec od roku 2002. Základný lístok bude stáť 1,70 miesto 1,50 Euro.
Od roku 2002 prispeli Wienerlinien k zlepšeniu komfortu týmito krokmi: nákup vyše 60 električiek ULF, ďaľších 150 bolo objednaných. Predĺžila sa linka metra U1 do Leopoldsdorfu.
Na začiatku júna 2007 bol vyradený posledný normálny (rozumej nenízkopodlažný) autobus - na tachometri mal 650 000km. "
-tak neako to bolo písané, spomínalo sa aj nákup nových niekoľko desiatok kusov súprav metra.
to len na porovnanie.
ak sa zdá niekomu článok nerelavantný alebo tak nejako, ospravedlňujem sa. ?
Som počul, že na L50 sa majú kúpiť nové špeciálne duobusy. Prídu na Šafko a letom pokračujú cez Dunaj a na druhej strane sa napoja na svoju pôvodnú trasu ? ? . Jasné, že to bol žart. ?
Ozaj, od toho predĺženia 50-ky z Auparku okolo Incheby (neviem či zozadu alebo spredu), Rusovskú cestu, ŽST Petržalka k Matadoru čo sa tu preberalo, od toho sa už upustilo? Pokým sa uzavrie Starý most už by sa to asi neoplatilo predpokladám...
Re #79285 hoppusmark: To s tým skrátením 83-ky po Zochovu, že by úplne vynechala Petržalku, to hádam nemyslíte vážne... Nejako inak to treba vymyslieť. MHD na Novom Moste zápchy určite nespôsoby, zápchy predsa spôsobuje IAD...
810zssk