okej Kosice II ne III....ale sa pozri na ostatne okresy BA a KE.....ani jeden v KE uz nepresahuje 20 tisic, a u vas iba dva su pod touto hranicou......
akoze sorry kamo, ale nevies o com hovoris.....KE III je Sidlisko Dargovskych hrdinov....a tam pokial ja viem, co si myslim ze viem, kedze na tom sidlisku byvam....tak tu nie je ziadny vyrobny podnik, a ani ziadna firma kde by sa dalo bohvieako dobre zarobit......mas zle info
dalej....my nekupujeme 3 izbovy byt v KE za 2,9 miliona,to mas pravdu, lenze si vezmi kolko zarobi u vas taky vodic MHD v priemere? a kolko u nas? to iste ucitelia a takisto aj ostatne povolania...hovorim o beznych ludoch, nie o papalašoch čo si davaju stotisicove odmeny.....dalej sa pozri nato aka je nezamestnanost v Bratislave, a aka je v Kosiciach....takze nenariekaj ze Kosice su na tom lepsie, lebo to nie je ani zdaleka pravda.....by som povedal ze este aj ten Trencin je na tom ovela lepsie s platmi ako Kosice.....
Nodes, prosím Ťa vysvetli tu mládencovi v Ba a vlastne pochváľ Ke, ako si tam žijete a hlavne okres III... /mne sa zdá, že mal na mysli "NAJ" nezamestnanosť v okrese III a nie zárobky/... ? ? ? ? ?
Nebolo by v prípade uzatvorenia Starého mesta lepšie viesť L50 Aupark-Farského-Bosákova-Most Apollo-Košická_Dulovo nám ??? Týmto by sa dokonca skrátila trasa a ušetrili tým vozy... Lebo myslím si, že 50 zo Šafka, cez Nábrežie, Nový most, Einsteinovu cez všetky tie estakády je dosť nepoužiteľná.
Takisto L95 by nemusela robiť obchádzku cez Apollo, ale jednoduchšie by bolo presmerovať ju na Nový Most s konečnou na Zochovej.. (za Zochovou by sa mohla otočiť) Takto by sa nemusela posilňovať ani 83. Zastávku Farského by obslúžila 84, 99, a L50 z Auparku cez Most Apollo..
Chcem sa Ťa spýtať že čím by asi títo ludia chceli rozmýšľať.Ohradzovali sa že 28 chodila zo Šafka plná.Áno je to pravda len zabudli dodať že po zastávku Farského.A čo sa týka toho intervalu oni by nedbali aby to jazdili každych 30 sekund a aj tak pri TPD budú prebiehať na červenú a riskovať životy ,ktoré si vôbec nevažia,a ohradzovať sa na to že musia prebiehať zo strany na stranu.A na vine je DPB.A presne ako si dodal:Petržalke môže zavidieť celé Slovensko čo sa týka dopravy a intervalov.Lenže títo ludia ktory su na 80% pristahovany s Lazov(a celeho Slovenska) a išiel im tam autobus na Nový rok ,na Velkú noc a na Vianoce. Tu to chodí každé 3 min v špičke -a máli sa im to
Toto je už, myslím, na OIaKD dávno vyriešené, a ak sa nemýlim, nejak takto - 50 cez Nový most a nejako sa tam už do toho (s)au(th)parku domotá, 78 ukončiť na Šafku, a 95 cez Bosákovu, Apollo a Landererovu na Šafko
Požiadavku Ovsišťa na priame spojenie so Šafkom považujem stále za neopodstatnenú, keď tam majú 99/84/88 + 95(električku), v intervale takom, že pol Bratislavy im môže závidieť. Tí ľudia sa asi fakt ešte nenaučili rozmýšľať. A priame spojenie na Nivy a Hl.stanicu by takto náhodou nechceli? Zrušili im 40 rokov premávajúcu 28-čku, chudáčikom, tak ju chcú nazad, lebo inak cestovať nevedia...
Re #79264 klasIK: Ale co mozu predlzovat. DPB nema vozy. Kým ich tí blbeckovia nekupia tak nic sa predlzovat nemoze. Jedine ze by sa nejaka klbova linka zrusila. A to hrozi aj bez predlzovania L78, lebo Ikace idu postupne vsetky pekne krasne dohajan.
Re #79268 aquila: Uz je po volbach tak stymi bludmi mozes prestat.
mimochodom uvedomuje si niekto, ze tych "odlozenych" 1,5 miliardy stoji mesto v optimistickom pripade kazdy rok asi 40-50 minlionov korun a v horsom asi 80-90 milionov ?
95 by mohla ísť cez Nový most a nábrežie na Šafko (čo predpokladá zmenu organizácie dopravy, no bolo by to asi najlepšie), v prípade umožnenia odbočenia z Mosta Apollo na Bosákovu, by bolo možno lepšie ju presmerovať zo zastávky Farského cez Bosákovu a Most Apollo na Šafko.
50 ak ju platí Aupark asi tam nejak bude chodiť cez Nový most, ak nie skrátiť po Šafko.
a 78 ak ju nepredĺžia, skrátiť po Šafko, ak ju predĺžia, mohla by ísť cez Most Apollo a Landererovu.
No ja by som rád vedel, kedy bude Starý most uzatvorený, lebo ak sa na jeseň plánuje predĺžiť linku 78 do Ovsišťa, táto trasa zrejme nebude mať nejakú dlhú existenciu. Ak by bola po vybudovaní svetelnej križovatky a prípadného obratiska, či pseudoobratiska (síce neviem kde) pri Technopole do tejto lokality zavedená linka 83, časť cestujúcich od Technopolu po Hrobákovu (vrátane Dunča, patrika a mňa ?), by prešla na túto linku a tým pádom by sa predĺžil interval na linke 95, nejaké vozidlá by prešli na inú linku, samozrejme by sa musel zahustiť interval na linke 83. Linka 95 by mohla premávať cez Apollo, ako tu spomínal patrik, linka 78 ak nie na Šafko, tak cez Nivy, či Landererovu do Ovsišťa, ale neviem, či by takto uspokojila záujmy Ovsišťanov, ktorí by radi priamo na Šafko. ? Na Šafku sa však asi tri kĺbové linky točiť nemôžu z priestorových dôvodov, takže za predpokladu, že by tam bola 95-ka, tak maximálne ešte 78-ka (ak by nešla cez Apollo do Ovsišťa), prípadne 50-ka (ak by nešla pod most, prípadne ako niekto navrhoval, až k petržalskej stanici, či do Auparku cez N. most).
no ja si myslím, že obsluhu AUPARKu zabezpečia obchádzkou 50 - Šafko - Nový most - Einsteinova - Viedenská cesta - AUPARK. Späť AUPARK - Nový most - Malá Scéna...
Ale som zvedavý ako vyriešia 95tku ?
predpokladam ze 50 bude mat konecnu na Safku, 95 pravdepodobne cez novy most alebo apollo bud na safko alebo pod novy most, s tym ze interval uz nebude moct byt taky husty ako teraz (asi), 78 bud predlzenie do ovsista alebo k technopolu cez apollo asi
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
Re #79264 klasIK: Ale co mozu predlzovat. DPB nema vozy. Kým ich tí blbeckovia nekupia tak nic sa predlzovat nemoze. Jedine ze by sa nejaka klbova linka zrusila. A to hrozi aj bez predlzovania L78, lebo Ikace idu postupne vsetky pekne krasne dohajan.
Re #79268 aquila: Uz je po volbach tak stymi bludmi mozes prestat.