Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #79240:
akoze sorry kamo, ale nevies o com hovoris.....KE III je Sidlisko Dargovskych hrdinov....a tam pokial ja viem, co si myslim ze viem, kedze na tom sidlisku byvam....tak tu nie je ziadny vyrobny podnik, a ani ziadna firma kde by sa dalo bohvieako dobre zarobit......mas zle info

dalej....my nekupujeme 3 izbovy byt v KE za 2,9 miliona,to mas pravdu, lenze si vezmi kolko zarobi u vas taky vodic MHD v priemere? a kolko u nas? to iste ucitelia a takisto aj ostatne povolania...hovorim o beznych ludoch, nie o papalašoch čo si davaju stotisicove odmeny.....dalej sa pozri nato aka je nezamestnanost v Bratislave, a aka je v Kosiciach....takze nenariekaj ze Kosice su na tom lepsie, lebo to nie je ani zdaleka pravda.....by som povedal ze este aj ten Trencin je na tom ovela lepsie s platmi ako Kosice.....
Reply on: Ámos #79240:

Nodes, prosím Ťa vysvetli tu mládencovi v Ba a vlastne pochváľ Ke, ako si tam žijete a hlavne okres III... /mne sa zdá, že mal na mysli "NAJ" nezamestnanosť v okrese III a nie zárobky/... ? ? ? ? ?

Ja to idem rozdýchať... ?
Reply on: Beus #79271:
Nebolo by v prípade uzatvorenia Starého mesta lepšie viesť L50 Aupark-Farského-Bosákova-Most Apollo-Košická_Dulovo nám ??? Týmto by sa dokonca skrátila trasa a ušetrili tým vozy... Lebo myslím si, že 50 zo Šafka, cez Nábrežie, Nový most, Einsteinovu cez všetky tie estakády je dosť nepoužiteľná.

Takisto L95 by nemusela robiť obchádzku cez Apollo, ale jednoduchšie by bolo presmerovať ju na Nový Most s konečnou na Zochovej.. (za Zochovou by sa mohla otočiť) Takto by sa nemusela posilňovať ani 83. Zastávku Farského by obslúžila 84, 99, a L50 z Auparku cez Most Apollo..
Reply on: Beus #79271:
Chcem sa Ťa spýtať že čím by asi títo ludia chceli rozmýšľať.Ohradzovali sa že 28 chodila zo Šafka plná.Áno je to pravda len zabudli dodať že po zastávku Farského.A čo sa týka toho intervalu oni by nedbali aby to jazdili každych 30 sekund a aj tak pri TPD budú prebiehať na červenú a riskovať životy ,ktoré si vôbec nevažia,a ohradzovať sa na to že musia prebiehať zo strany na stranu.A na vine je DPB.A presne ako si dodal:Petržalke môže zavidieť celé Slovensko čo sa týka dopravy a intervalov.Lenže títo ludia ktory su na 80% pristahovany s Lazov(a celeho Slovenska) a išiel im tam autobus na Nový rok ,na Velkú noc a na Vianoce. Tu to chodí každé 3 min v špičke -a máli sa im to
Reply on: milannco #79255:
Toto je už, myslím, na OIaKD dávno vyriešené, a ak sa nemýlim, nejak takto - 50 cez Nový most a nejako sa tam už do toho (s)au(th)parku domotá, 78 ukončiť na Šafku, a 95 cez Bosákovu, Apollo a Landererovu na Šafko 😉
Požiadavku Ovsišťa na priame spojenie so Šafkom považujem stále za neopodstatnenú, keď tam majú 99/84/88 + 95(električku), v intervale takom, že pol Bratislavy im môže závidieť. Tí ľudia sa asi fakt ešte nenaučili rozmýšľať. A priame spojenie na Nivy a Hl.stanicu by takto náhodou nechceli? Zrušili im 40 rokov premávajúcu 28-čku, chudáčikom, tak ju chcú nazad, lebo inak cestovať nevedia...
Reply on: aquila #79258:
To je super, aspon si ho pojdeme navrtat ☺

Re #79264 klasIK: Ale co mozu predlzovat. DPB nema vozy. Kým ich tí blbeckovia nekupia tak nic sa predlzovat nemoze. Jedine ze by sa nejaka klbova linka zrusila. A to hrozi aj bez predlzovania L78, lebo Ikace idu postupne vsetky pekne krasne dohajan.

Re #79268 aquila: Uz je po volbach tak stymi bludmi mozes prestat.
Reply on: aquila #79267:
mimochodom uvedomuje si niekto, ze tych "odlozenych" 1,5 miliardy stoji mesto v optimistickom pripade kazdy rok asi 40-50 minlionov korun a v horsom asi 80-90 milionov ?
tunak este fakt niekto veri, ze nebodaj tento rok zacnu nejake prace na petrzalskej elektricke, ked stale nie je projekt na usek bosakova - safko ?

ked stale nevedia, ako to bude vlastne so zeleznicou, a vlastne ako to bude v petrzalke.

lebo vlastne ani na janikov dvor - bosakova nie je projekt 🙂

ako poznam nas slavny magistrat, elektricka bude TOP slubom k volbam v roku 2010 🙂 a to som optimista :))
Reply on: milannco #79255:
95 by mohla ísť cez Nový most a nábrežie na Šafko (čo predpokladá zmenu organizácie dopravy, no bolo by to asi najlepšie), v prípade umožnenia odbočenia z Mosta Apollo na Bosákovu, by bolo možno lepšie ju presmerovať zo zastávky Farského cez Bosákovu a Most Apollo na Šafko.
50 ak ju platí Aupark asi tam nejak bude chodiť cez Nový most, ak nie skrátiť po Šafko.
a 78 ak ju nepredĺžia, skrátiť po Šafko, ak ju predĺžia, mohla by ísť cez Most Apollo a Landererovu.
Uzavriet sa ma koncom roka
Reply on: milannco #79255:
No ja by som rád vedel, kedy bude Starý most uzatvorený, lebo ak sa na jeseň plánuje predĺžiť linku 78 do Ovsišťa, táto trasa zrejme nebude mať nejakú dlhú existenciu. Ak by bola po vybudovaní svetelnej križovatky a prípadného obratiska, či pseudoobratiska (síce neviem kde) pri Technopole do tejto lokality zavedená linka 83, časť cestujúcich od Technopolu po Hrobákovu (vrátane Dunča, patrika a mňa ?), by prešla na túto linku a tým pádom by sa predĺžil interval na linke 95, nejaké vozidlá by prešli na inú linku, samozrejme by sa musel zahustiť interval na linke 83. Linka 95 by mohla premávať cez Apollo, ako tu spomínal patrik, linka 78 ak nie na Šafko, tak cez Nivy, či Landererovu do Ovsišťa, ale neviem, či by takto uspokojila záujmy Ovsišťanov, ktorí by radi priamo na Šafko. ? Na Šafku sa však asi tri kĺbové linky točiť nemôžu z priestorových dôvodov, takže za predpokladu, že by tam bola 95-ka, tak maximálne ešte 78-ka (ak by nešla cez Apollo do Ovsišťa), prípadne 50-ka (ak by nešla pod most, prípadne ako niekto navrhoval, až k petržalskej stanici, či do Auparku cez N. most).
* popod nadjazd
50 by zo Safka mohla ist na Novy most, Aupark (na nadjazde) a potom sa popod podjazd otocit.
Reply on: _ERIC #79260:
no ja si myslím, že obsluhu AUPARKu zabezpečia obchádzkou 50 - Šafko - Nový most - Einsteinova - Viedenská cesta - AUPARK. Späť AUPARK - Nový most - Malá Scéna...
Ale som zvedavý ako vyriešia 95tku ?
Reply on: milannco #79255:
predpokladam ze 50 bude mat konecnu na Safku, 95 pravdepodobne cez novy most alebo apollo bud na safko alebo pod novy most, s tym ze interval uz nebude moct byt taky husty ako teraz (asi), 78 bud predlzenie do ovsista alebo k technopolu cez apollo asi
Reply on: S499.1023 #77959:
"Ako sorry, ale v meste, kde máme koľajovú MHD, je megabus nevídaný nezmysel."
- teraz som čítal, že v Göteborgu (510 000 vä-obyvateľov) majú električky aj megáče a idú kupovať ďalších 7 od Volva. Nemyslím si, že by sa celá Petržalka po postavení električky nahrnula do nej. Na L93 aj vzhľadom na pripravovanú výstavbu by to myslím prázdne nechodilo.
je to sice mierne OT, ale co hovorite na napad komunistov vo vlade viest stredom petrzalky ropovod do rakuska ?!?

a to som si pred 2mi rokmi myslel, ze snad jedine co SMER navrhol rozumne ked bol v opozicii aby tento ropovod obchadzal zitny ostrov ..

http://eia.enviroportal.sk/detail.php?akcia=ropovod-bratislava-schwechat

ako keby nestacilo, ze komunisti drbli slovnaft tam kde drbli a nie kam sa planovalo teda do dubovej ...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.