inac trochu nerozumiem tomu naco sa ZASE rekonstruuju vyhybky na kramaroch... trat dokoncili koncom roka 1998 a najmenej raz sa to tam potom menilo, vsak tam su nove armatury.... nerozumiem tomu....
no jasne casopisy mam este doma v sufliku ? btw ked si porovnas statstiky nemcov a francuzov tak okrem prvych par ***** mozno poslednych nenajdes spolocne NIC (pisem to preto lebo odoberam francuzsky L'auto moto. ale nam sa tiez stalo ze mame Corollu (kedze si citas statistiky vies ze patri medzi kralovne spolahlivosti) a po 120 000km sme kruzkovali motor. proste smola. a este co sa tyka tych statistik, tak napriklad Peugeot je vo Francuzsku povazovany za dost spolahlivy a v nemecu to uz az taka slava nie je... rozhodne tam nedobyl prvu ****...
Re Mikimaus #78078: nehnevaj sa, ale trochu reálne prosím... Na základe čoho by si chcel vrátiť peniaze za všetky po požiari jedného? Si predstavuješ firmu Solaris ako charitatívnu organizáciu?
Ešte som sa nešiel pozrieť na Vazovovu, ale predpokladám, že tam uvidím nanovo kladenú trať s presne rovnakou geometriou bratislavského typu ostrý oblúk - rovný úsek - ostrý oblúk ako tam bola... ?
Samozrejme, že sú, napríklad Gaštanová/Valašská vrátane celej otočky, Záhorácka/Pri Suchom mlyne, otočka Lovinského, úsek medzi vozovňou Trnávka a otočkou Rádiová, križovatka Rožňavská/Slovinská, križovatka SAV. Lenže súdruhovia Tretie Skupenstvo Vody (Para) a Druhé Skupenstvo Vody (Vodnák) musia v prvom rade vykynožiť do poslednej bodky úplne bezchybné podvesné armatúry, ktoré nanávidia, lebo nie sú bezúdržbové ako pseuo-Ohio-Brass. Rýchlosť porazeného slináka cez armatúry IM nevadí. Dľa vyjadrenia súdruhov pri audiencii u Cng. "komunisti nám vnútili podvesné armatúry..." a na argument, že vo Švajčiarsku sa po takých už skoro 70 rokov jazdí plnou rýchlosťou obľúbená odpoveď o "miestnych špecifikách".
Ja asi zle čítam... "bude modernizované trolejové vedenie na križovatke Stromová - Vlárska" Čo chcú na tej križovatke modernizovať? To tu nemáme miesta s oveľa horším vedením?
Taj to môžeš doložiť, ňe? Mne to zo štatistík ADAC (pre Nemecko) a TÜV (aj východná Európa) nevyplynulo. Mimochodom, ak by sa prehadzovalo poradie značiek, znamenalo by to, že niektoré automoblilky niekam posielajú horšiou kvalitu a niektoré nie, však?
to sa vobec nehadam, ale ja neporovnavam prostredie BEUSU ale priemyselnych parkov. ? a nechcem nic hovorit ale podla toho co som pocul tak dielne DP, to je obraz biedy.... ?
Lebo je to súprava vozidiel s tyristorovou reguláciou TV1, označovaná ako T3M. Tieto vozidlá mali samostatný číselný rad 76xx, bolo ich celkove dvanásť (súpravy 7602/01, 7603/04, 7606/05, 7607/08, 7610/09, 7611/12). Dnes z tohto radu osatali posledné dve vozidlá 7602 a 7610, tri dvojice výzbrojí jazdia v električkách T3SUCSM 7725/26,7729/30 a 7733/34, jedno pôvodné vozidlo jazdí v ÚD bez papierov (ex-7607), dve výzbroje vyhoreli a jedna slúži ako zásobáreň náhradných dielov.
Pôvodne mali byť na túto výzbroj prestavané všetky električky v BA (okrem dožívajúcich), neskôr však ČKD odmietlo tieto výzbroje dodávať pre plnenie dôležitých exportných úloh (masové dodávky do ZSSR).
Skús vážené priemery, keď budeš brať absolútne čísla, tak môžeš prísť k pozoruhodným výsledkom .
V porovnaní s BEÚS-om sú napr. také dielne MPK Poznaň laboratórne prostredie ? . Takže asi tak.
S499.1023