"dalej mi vysvetli ako je mozne ze z Lafranconi k Botanickej trva 5ke cesta 1minutu ale 9ke 2minuty.... aha, asi bola zapcha ked merali 9ku..."
Toto tu už bolo vysvetľované, ale rád ti to zopakujem Je to možné tak, že chrono sú sekundové, a ak napríklad cesta medzi uvedenými 2 zastávkami trvá podľa chrono 90 sekúnd, a 5-ke vychádza príchod na prvú napr. 9:53:10, tak na druhú jej to vyjde 9:54:40, čiže je tam minúta, lebo sekundy v CP nevidíš. Ak to tej 9-tke vychádza na prvej 9:30:45, tak ďalšia jej vyjde 9:32:15, takže v CP uvidíš 2 minúty Už je to jasnejšie?
Asi chceli od DPB vyžehliť viacej peňazí (keďže skelet je lacnejší, ako nový voz) ?
Re #77801 zakaznik: Ako to chodí v dielni? Poviem to obrazne, ako keby si psa zamkol na 2 týždne na balkón bez príjmu stravy. Dopravný podnik, resp. dielenskí pracovníci odflakujú častokrát údržby autobusov, preto to tak dopadá. Bol by som som veľmi zvedavý, či nejaký dielenský bol na školení na Solarisy v Poľsku. Viem si odpovedať sám, určite nie. Nie všetko sa dá robiť pomocou návodu. Sám si neviem predstaviť, aby som sa babral v elektroinštalácii Gorily, veď jeden zlý krok a celý elektromotor je v háji. Som si vedomí toho, že niekde v práci na kanáli sa stala chyba. Žeby zanedbávanie P1-čiek?
Re #77806 S499.1023: Správna odpoveď sa podľa mňa skrýva za písmenom A.
"Čo také zaujímavé so 4-mi kolesami ešte DPB má, že by na takej nízko vyťaženej linke teoreticky mohlo zastúpiť minibus?" - Destu. ?
A inak, autoškolské autobusy sa bežné linky nedajú nasadiť, lebo nie sú vybavené palubným počítačom a označovačmi, čo je nutnosť
Ad zastávky na znamenie: Žiaden pokyn na "nezastavenie" oficiálne neexistuje, preto by mal vodič v každom prípade zastaviť. Ak tam však stojí jediný cestujúci, a z jeho gestikulácie je 100% zrejmé, že na prichádzajúci autobus nastúpiť nehodlá, tak vodič s takouto istotou zväčša nezastaví, ale to už je o ľudskom prístupe, nie o predpisoch, lebo žiaden predpis mu nedovoľuje nezastaviť, keď tam cestujúci stojí, nech by aj hneď vystrčil transparent "NEZASTAVOVAŤ" Ale keďže sme ľudia, a nie opice cvičené na predpisy, tak sa nezastaviť v takomto prípade dá. Ak tam ale stojí viac ľudí, z ktorých aspoň jeden neprejavuje zjavnú neochotu nastúpiť, tak logicky zastaviť musí
Akosi som sa zamotal. Chcel som tým povedať, že budem mať 100% pravdivé a spoľahlivé informácie o príčine požiaru, lebo sa ku mne dostanú necenzurovaným kanálom.
By ma zaujímalo, ako Ajk vedel, že to je ten autobus, čo čakal on, sdvojminútovým meškaním a nie nejaký spred hodiny. Asi sa mu pozrel na kurzovú tabuľku ? . No, od včera večera ma táto diskusia so šotodiletantmi dôkladne psychicky zničila. Som myslel, že tu diskutujú ľudia na úrovni, ale niektorí môžu so svojimi teóriami rovno na diskusiu sme.sk, niektorí do mestského zastupiteľstva a niektorí rovno do parlamentu.
"že budem mať ", alebo to malo byt "že bude mať " ? Sak v bode a) si napisal, to co naznacujem aj ja v prispevkoch. A predpokladam, ze je to aj Tvoj nazor.
Bratislava bola posledným odberateľom skeletov 14TrM, ostatné podniky (v ČR a zahraničí) idú cestou obnovy vozového parku. Takže sa Škodovka chcela tejtro nelukratívnej činnosti zbaviť a zdvihla denu tak, aby to nebolo zaujímavé. Myslí, že ešte nejaké skelety sú v DP, tak tie sa dokončia a koniec.
Drahí seňori, ak by mala dopravu v Bratislave prevziať súkromná spoločnosť, muselo by mesto vyplaziť oveľa viac grošíkov. Ak by oveľa viac grošíkov vyplazilo dnes, ani v DPB by to nevyzeralo tak katastrofálne. A pomalé električky, zápchy a rozbité cesty rozhodne nemožno váľať na DPB.
Zvláštne je, že vyhoreli Soplarisyv KE a teraz aj v BA. Západná Európa je maximálne spokojná. Takže by som videl dve možnosti príčin:
a) Špičková údržba.
b) Poliaci sem posieajú akúsi druhú triedu.
Tak som zvedavý, čo z toho vylezie. A René sa nemusí obávať, že budem mať pravdivé a neututlané info z prvej ruky o skutočnej príčine požiaru.
No, myslím si, že keď sa to vyrieši na naše pomery klasicky - krátkou celočervenou, alebo plynulým prechodom medzi fázami, tak na červenú nikto do križovatky liezť nebude, lebo budú presvedčení, že žiadna zmena sa nedeje, a teda budú poslušne čakať na svoj signál
René, však menuj Ty. Ja viem, čo robím, viem, prečo to robím a na rozdiel od niektorých detičiek tu na fóre aj viem, o čom rozprávam.
Nebudem predsa menovať súkromníka, keď viem, že by som mu tým zasekol cestu k výkonom vo verejnom záujme.
Tak sa skús zamyslieť - napr. kto má v DP na starosti investície, preočo musel Cng. ostať ako poraca atď.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
KLF