Akosi som sa zamotal. Chcel som tým povedať, že budem mať 100% pravdivé a spoľahlivé informácie o príčine požiaru, lebo sa ku mne dostanú necenzurovaným kanálom.
By ma zaujímalo, ako Ajk vedel, že to je ten autobus, čo čakal on, sdvojminútovým meškaním a nie nejaký spred hodiny. Asi sa mu pozrel na kurzovú tabuľku ? . No, od včera večera ma táto diskusia so šotodiletantmi dôkladne psychicky zničila. Som myslel, že tu diskutujú ľudia na úrovni, ale niektorí môžu so svojimi teóriami rovno na diskusiu sme.sk, niektorí do mestského zastupiteľstva a niektorí rovno do parlamentu.
"že budem mať ", alebo to malo byt "že bude mať " ? Sak v bode a) si napisal, to co naznacujem aj ja v prispevkoch. A predpokladam, ze je to aj Tvoj nazor.
Bratislava bola posledným odberateľom skeletov 14TrM, ostatné podniky (v ČR a zahraničí) idú cestou obnovy vozového parku. Takže sa Škodovka chcela tejtro nelukratívnej činnosti zbaviť a zdvihla denu tak, aby to nebolo zaujímavé. Myslí, že ešte nejaké skelety sú v DP, tak tie sa dokončia a koniec.
Drahí seňori, ak by mala dopravu v Bratislave prevziať súkromná spoločnosť, muselo by mesto vyplaziť oveľa viac grošíkov. Ak by oveľa viac grošíkov vyplazilo dnes, ani v DPB by to nevyzeralo tak katastrofálne. A pomalé električky, zápchy a rozbité cesty rozhodne nemožno váľať na DPB.
Zvláštne je, že vyhoreli Soplarisyv KE a teraz aj v BA. Západná Európa je maximálne spokojná. Takže by som videl dve možnosti príčin:
a) Špičková údržba.
b) Poliaci sem posieajú akúsi druhú triedu.
Tak som zvedavý, čo z toho vylezie. A René sa nemusí obávať, že budem mať pravdivé a neututlané info z prvej ruky o skutočnej príčine požiaru.
No, myslím si, že keď sa to vyrieši na naše pomery klasicky - krátkou celočervenou, alebo plynulým prechodom medzi fázami, tak na červenú nikto do križovatky liezť nebude, lebo budú presvedčení, že žiadna zmena sa nedeje, a teda budú poslušne čakať na svoj signál
René, však menuj Ty. Ja viem, čo robím, viem, prečo to robím a na rozdiel od niektorých detičiek tu na fóre aj viem, o čom rozprávam.
Nebudem predsa menovať súkromníka, keď viem, že by som mu tým zasekol cestu k výkonom vo verejnom záujme.
Tak sa skús zamyslieť - napr. kto má v DP na starosti investície, preočo musel Cng. ostať ako poraca atď.
Ty si väčšia rúra, ako som si myslel. Videl by som to cca. na ropovod Družba. Máš vôbec šajnu o financovaní MHD? Alebo akejkoľvek verejnej dopravy vôbec? Hneď si aj sám odpoviem: Evidentne nie.
Re Solider: Mohol by tu prosím niekto tak ucelene napísať príspevok o dielenských pracovníkoch DPB. Rád by som sa dozvedel ako to tam chodí... ...seriózne.
Ty už teraz vieš, že tú poruchu zavinili kreténi poľskí (mäkké i sa tu píše!)? Chlapče, ty si múdry ako rádio, asi sa kamarátiš s nejakým všeznalým dielenským, ktorý vie, že sú to sračky, lebo sa to nedá kladivom opravovať. Inak by som povedal, že kretén si ty.
Asi si budem musieť ešte pred odoslaním tie svoje príspevky prečítať.
Napíšem to inak:
1. Ak máme dnes málo peňazí (tržby + dotácie) pre jedného dopravcu a ten preto musí poskytovať služby so slabou kvalitou, budeme ich mať pre dvoch dopravcov viac aby jeden z nich mohol ponúkať lepšiu kvalitu?
Re SDX: ale veď v MHD nie je konkurencia v boji o zákazníka, ale v boji vo verejnej súťaži o prevádzkovanie liniek. Taký je princíp. A vyťaženosť liniek je irelevantný údaj, lebo straty za výkony vo VZ sa mu kompenzujú `dotáciami` keď si si nevšimol.