Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dunčo #77834:
Tu nejde o plat, dostal teplú stoličku s ktorou sa ťažko lúči...
Reply on: Solider #77828:
myslím,že za ten plat tam bude až do smrti a veselo cucať.
Reply on: S499.1023 #77831:
tomu nechápem. sorry ale neviem čo tým myslíš.
Reply on: SDX #77715:
v oblasti 6 mas ostredky a tie su castou ruzinova ?
Reply on: Dunčo #77827:
On nie je červený zombík, on je čierny zombík.
Reply on: Solider #77818:
No veď podľa mňa tak isto.
Reply on: aquila #77824:
Céčkové pneu sa posielajú tam, kde si ich objednajú, lebo sprostý substrát je "price sensitive" a ide mu len o cenu (stačí porovnať kvalitu v LIDL-ovi či v Bille na SK a v Rakúsku) a s béčkovými autami to nie je pravda. Výrobcom sa proste nevyplatí triediť autá na nejaké kvalitatívne kategórie. Béčková kvalita sa vyrába v béčkových závodoch a ide na nenáročné trhy, pričom Slovensko medzi také nepatrí. Japonci nič také ani nemajú.
Reply on: Dunčo #77827:
Predpokladám, že buď dostane nejakú inú funkciu, alebo na svojej ostane až do dôchodku... ach, to bude doba! 😃
Reply on: Solider #77825:
Kúrnik šopa to tu budú tí červení zombíci furt? ?
Reply on: S499.1023 #77808:
Noo skoda.. tak aspon by mohli pri GO dat vsade dopyt na dvere (ako uz robia) a keby pridali klimu vodicovi a nove sedacky dovnutra.. tak to cestujuci aj vodic maju konfortom zajedno.. neviem ake diely sa montuju do GO a ake do TrM vozov po motorickej stranke ale asi v tom velky rozdiel nebude.. A aku maju zivotnost vozy po GO a aku TrM ? A este by mohli zjednotit nater.. ked zacali s tym cervenym tak uz donho pichnut vsetky rekonstruovane busy nech to trochu vyzera.. aj ked viem ze aj ten novy nater ma svojich odporcov..
Reply on: Dunčo #77823:
Nuž, na Slovensku je to tak..
Reply on: S499.1023 #77806:
ked sem moze 8 z 10tich autovyrobcov posielat B-kvalitu aut a taky continental dokonca Ceckove pneu, tak preco by sem neposielali B-ecka aj poliaci ? 🙂
Reply on: Solider #77822:
Nezmizol teda??? Ten tam bude ešte In Memoriam alebo čo do boha? To je ako Castro na Kube, toho tam dajú na čelo krajiny aj keby bol mŕtvy, vykopú a vystužia. Boha furt ako za komunistov. Drží sa to tam ako parazit zubami nechtami.
Reply on: Dunčo #77821:
Poradca (alebo zradca) terajšieho generálneho direktora, predchádzajúci direktor...
Reply on: Solider #77819:
Nestíham sa na všetko pýtať. Tak povieš mi to teda?
Reply on: Ike #77632:
"dalej mi vysvetli ako je mozne ze z Lafranconi k Botanickej trva 5ke cesta 1minutu ale 9ke 2minuty.... aha, asi bola zapcha ked merali 9ku..."
Toto tu už bolo vysvetľované, ale rád ti to zopakujem 😉 Je to možné tak, že chrono sú sekundové, a ak napríklad cesta medzi uvedenými 2 zastávkami trvá podľa chrono 90 sekúnd, a 5-ke vychádza príchod na prvú napr. 9:53:10, tak na druhú jej to vyjde 9:54:40, čiže je tam minúta, lebo sekundy v CP nevidíš. Ak to tej 9-tke vychádza na prvej 9:30:45, tak ďalšia jej vyjde 9:32:15, takže v CP uvidíš 2 minúty 😉 Už je to jasnejšie? 😉
Reply on: Dunčo #77811:
Nie si nejak pozadu, havkáč?
Reply on: S499.1023 #77808:
Asi chceli od DPB vyžehliť viacej peňazí (keďže skelet je lacnejší, ako nový voz) ?

Re #77801 zakaznik: Ako to chodí v dielni? Poviem to obrazne, ako keby si psa zamkol na 2 týždne na balkón bez príjmu stravy. Dopravný podnik, resp. dielenskí pracovníci odflakujú častokrát údržby autobusov, preto to tak dopadá. Bol by som som veľmi zvedavý, či nejaký dielenský bol na školení na Solarisy v Poľsku. Viem si odpovedať sám, určite nie. Nie všetko sa dá robiť pomocou návodu. Sám si neviem predstaviť, aby som sa babral v elektroinštalácii Gorily, veď jeden zlý krok a celý elektromotor je v háji. Som si vedomí toho, že niekde v práci na kanáli sa stala chyba. Žeby zanedbávanie P1-čiek?

Re #77806 S499.1023: Správna odpoveď sa podľa mňa skrýva za písmenom A.
Reply on: Peon #77629:
"Čo také zaujímavé so 4-mi kolesami ešte DPB má, že by na takej nízko vyťaženej linke teoreticky mohlo zastúpiť minibus?" - Destu. ?
A inak, autoškolské autobusy sa bežné linky nedajú nasadiť, lebo nie sú vybavené palubným počítačom a označovačmi, čo je nutnosť 😉

Ad zastávky na znamenie: Žiaden pokyn na "nezastavenie" oficiálne neexistuje, preto by mal vodič v každom prípade zastaviť. Ak tam však stojí jediný cestujúci, a z jeho gestikulácie je 100% zrejmé, že na prichádzajúci autobus nastúpiť nehodlá, tak vodič s takouto istotou zväčša nezastaví, ale to už je o ľudskom prístupe, nie o predpisoch, lebo žiaden predpis mu nedovoľuje nezastaviť, keď tam cestujúci stojí, nech by aj hneď vystrčil transparent "NEZASTAVOVAŤ" 😉 Ale keďže sme ľudia, a nie opice cvičené na predpisy, tak sa nezastaviť v takomto prípade dá. Ak tam ale stojí viac ľudí, z ktorých aspoň jeden neprejavuje zjavnú neochotu nastúpiť, tak logicky zastaviť musí 😉
Reply on: Valec #77794:
Máš môj plný súhlas. Niečo na tom asi bude...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.