Céčkové pneu sa posielajú tam, kde si ich objednajú, lebo sprostý substrát je "price sensitive" a ide mu len o cenu (stačí porovnať kvalitu v LIDL-ovi či v Bille na SK a v Rakúsku) a s béčkovými autami to nie je pravda. Výrobcom sa proste nevyplatí triediť autá na nejaké kvalitatívne kategórie. Béčková kvalita sa vyrába v béčkových závodoch a ide na nenáročné trhy, pričom Slovensko medzi také nepatrí. Japonci nič také ani nemajú.
Noo skoda.. tak aspon by mohli pri GO dat vsade dopyt na dvere (ako uz robia) a keby pridali klimu vodicovi a nove sedacky dovnutra.. tak to cestujuci aj vodic maju konfortom zajedno.. neviem ake diely sa montuju do GO a ake do TrM vozov po motorickej stranke ale asi v tom velky rozdiel nebude.. A aku maju zivotnost vozy po GO a aku TrM ? A este by mohli zjednotit nater.. ked zacali s tym cervenym tak uz donho pichnut vsetky rekonstruovane busy nech to trochu vyzera.. aj ked viem ze aj ten novy nater ma svojich odporcov..
Nezmizol teda??? Ten tam bude ešte In Memoriam alebo čo do boha? To je ako Castro na Kube, toho tam dajú na čelo krajiny aj keby bol mŕtvy, vykopú a vystužia. Boha furt ako za komunistov. Drží sa to tam ako parazit zubami nechtami.
"dalej mi vysvetli ako je mozne ze z Lafranconi k Botanickej trva 5ke cesta 1minutu ale 9ke 2minuty.... aha, asi bola zapcha ked merali 9ku..."
Toto tu už bolo vysvetľované, ale rád ti to zopakujem Je to možné tak, že chrono sú sekundové, a ak napríklad cesta medzi uvedenými 2 zastávkami trvá podľa chrono 90 sekúnd, a 5-ke vychádza príchod na prvú napr. 9:53:10, tak na druhú jej to vyjde 9:54:40, čiže je tam minúta, lebo sekundy v CP nevidíš. Ak to tej 9-tke vychádza na prvej 9:30:45, tak ďalšia jej vyjde 9:32:15, takže v CP uvidíš 2 minúty Už je to jasnejšie?
Asi chceli od DPB vyžehliť viacej peňazí (keďže skelet je lacnejší, ako nový voz) ?
Re #77801 zakaznik: Ako to chodí v dielni? Poviem to obrazne, ako keby si psa zamkol na 2 týždne na balkón bez príjmu stravy. Dopravný podnik, resp. dielenskí pracovníci odflakujú častokrát údržby autobusov, preto to tak dopadá. Bol by som som veľmi zvedavý, či nejaký dielenský bol na školení na Solarisy v Poľsku. Viem si odpovedať sám, určite nie. Nie všetko sa dá robiť pomocou návodu. Sám si neviem predstaviť, aby som sa babral v elektroinštalácii Gorily, veď jeden zlý krok a celý elektromotor je v háji. Som si vedomí toho, že niekde v práci na kanáli sa stala chyba. Žeby zanedbávanie P1-čiek?
Re #77806 S499.1023: Správna odpoveď sa podľa mňa skrýva za písmenom A.
"Čo také zaujímavé so 4-mi kolesami ešte DPB má, že by na takej nízko vyťaženej linke teoreticky mohlo zastúpiť minibus?" - Destu. ?
A inak, autoškolské autobusy sa bežné linky nedajú nasadiť, lebo nie sú vybavené palubným počítačom a označovačmi, čo je nutnosť
Ad zastávky na znamenie: Žiaden pokyn na "nezastavenie" oficiálne neexistuje, preto by mal vodič v každom prípade zastaviť. Ak tam však stojí jediný cestujúci, a z jeho gestikulácie je 100% zrejmé, že na prichádzajúci autobus nastúpiť nehodlá, tak vodič s takouto istotou zväčša nezastaví, ale to už je o ľudskom prístupe, nie o predpisoch, lebo žiaden predpis mu nedovoľuje nezastaviť, keď tam cestujúci stojí, nech by aj hneď vystrčil transparent "NEZASTAVOVAŤ" Ale keďže sme ľudia, a nie opice cvičené na predpisy, tak sa nezastaviť v takomto prípade dá. Ak tam ale stojí viac ľudí, z ktorých aspoň jeden neprejavuje zjavnú neochotu nastúpiť, tak logicky zastaviť musí
Dunčo