Chcel by som sa opýtať, načo je v novej vozovni zábradlie do údržbového kanála? Čo tam chcú jazdiť s tankami, keď autobusy majú také nízke podvozky? Ak nie, tak potom veľmi nechápem, čo v tom kanáli chcú robiť...
[offtopic]
Re #77423 Ike: Ne, že by som Gumball 3000 nejak vyzdvihoval, ale... "...se nejedná o nějakou ilegální akci rozmařilých pracháčů, jak to bývá často v médiích prezentováno. Především jde o lifestylovou záležitost plnou večírků, celebrit a médiální pozornosti. Organizátoři Gumball 3000 prezentují akci jako jízdu, ne závod. (...) Nikde není psáno, že účastníci musí jet rychle, i když k tomu supersportovní vozy, kterými jedou, pochopitelně svádí. (...) A zatím se nikdy nestal vítězem první závodník za cílovou páskou."
[/offtopic]
Keď sa vám nepáči obmedzenie mhd kvoli rally, tak väčšie obmedzenia ešte prídu... Tunel Sitiny otvorí prejazd monopostu F1 mestom od tunela cez Lafranconi a Apollo. zdroj: ta3
áno, veď prospech bratislavčanov je aj Ďurkovského osobným prospechom, čiže matematicky vyjadrené: čím viac zastávok, tým spokojnejší cestujúci; čím viac zast., tým dlhšia jazdná doba = tým viac zaplatia za cest. lístky = tým viac mesto zarobí, nie? ?
A nebolo to oproti pristavu cez pristavnu ulicu? Pri garazach? Tam bol svojho casu colny sklad. (Mozno stale je.) A napriklad SORy a Renault vezicky tade prichadzali.
To s tou zástavkou pred Centrálom snáď nemyslia vážne! (Prudko mi to chýba k SMRTI nasraný smajlík!) A že "Čiže sledujem predovšetkým prospech Bratislavčanov."! Sleduje záujmy akurát tak toho, aby na verejnú dopravu nemuseli dať, pokiaľ možno, ani korunu viac, než je nevyhnutné!
to uz v Bratislave nie je mozne rekonstruovat trat za prevadzky? Kriznu islo rekonstruovat za plnej prevadzky a pritom je to dva krat tak frekventovana trat ako Mileticova. Pokial si pamatam rekonstrukciu trate v Karlovej Vsi tak tam sa tiez velmi dlho jazdilo po jednej kolaji a na dost dlhych usekoch. Chapem ze useky ako Vazovova tak rekonstruovat nejde, ale Dubravka alebo Mileticova - tam nie je dovod to nerobit za plnej prevadzky.
To je problém, áno, ale nie môj... máme nového generála, tak nech sa činí, keď má dve vysoké školy, odborník na MHD...
raz to aj tak budú musieť uzavrieť. Ak to nespravia toto leto, tak kedy? O rok - keď bude (ako tradične) uzavretá trať do Dúbravky, aj trať na Hl.st.?
a nebol som to ja? Totiž smerom na Trnko, keď vidím, že akurát som zmeškal signál, viem že mám vyše 60 sekúnd, tak sa s tým vlečiem krokom, teda zotrvačnosťou, aby som tam akurát došiel. Načo sa ponáhlať, potom musieť brzdiť a stáť na semafore a znova sa rozbiehať? ?
Dúbravčice sú lepšie, lebo ak sa nemýlim, má tam byť aj a-busová vozovňa, pre ktorú je to lepšie miesto ako Krčace, a možno v ďalekej budúcnosti (výsavba trate do Lamača, jej prípadné predĺženie) by tam mohli byť aj t-busy.
Asi tak. Neviem či správne poviem tú vetu ale skúsim :"Ten kto nepozná svoju minulosť nemá budúcnosť." Žeby čistá symbolika s tými odstavenými Sanosmi na Nivách a týmito opustenými historičákmi? Ak hej, tak rovno pochovajme aj DPB a jadzime na bicykloch.
Beus