Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dunčo #77405:
To je problém, áno, ale nie môj... máme nového generála, tak nech sa činí, keď má dve vysoké školy, odborník na MHD...
raz to aj tak budú musieť uzavrieť. Ak to nespravia toto leto, tak kedy? O rok - keď bude (ako tradične) uzavretá trať do Dúbravky, aj trať na Hl.st.?
Reply on: Dunčo #77401:
a nebol som to ja? Totiž smerom na Trnko, keď vidím, že akurát som zmeškal signál, viem že mám vyše 60 sekúnd, tak sa s tým vlečiem krokom, teda zotrvačnosťou, aby som tam akurát došiel. Načo sa ponáhlať, potom musieť brzdiť a stáť na semafore a znova sa rozbiehať? ?
Reply on: Dunčo #77406:
Dúbravčice sú lepšie, lebo ak sa nemýlim, má tam byť aj a-busová vozovňa, pre ktorú je to lepšie miesto ako Krčace, a možno v ďalekej budúcnosti (výsavba trate do Lamača, jej prípadné predĺženie) by tam mohli byť aj t-busy.
Reply on: SDX #77407:
Asi tak. Neviem či správne poviem tú vetu ale skúsim :"Ten kto nepozná svoju minulosť nemá budúcnosť." Žeby čistá symbolika s tými odstavenými Sanosmi na Nivách a týmito opustenými historičákmi? Ak hej, tak rovno pochovajme aj DPB a jadzime na bicykloch.
Reply on: Dunčo #77395:
Ja som tam par dni dozadu videl historicke vozy.. tie uz preniesli, alebo ich nechali buducemu majitelovi nech si ich zosrotuje ??
Reply on: AAA #77403:
Ja som vtedy myslel, že je to nová odstavná plocha. Inak nejaká vozovňa sitovaná bližšie k centru by bola dobrá vec. Dačo na spôsob, by som to nazval "minivozovňa" som videl pred tromi rokmi v Budapešti. Bolo tam možno miesta pre 20 až 30 súprav električiek, asi tak na obsluhu tej linky ktorá tam premáva. Nebolo to nič veľké ale. Tak či by sa dačo také u nás neujalo, teda ak je to to čo myslím. Napr. v Karlovke alebo na Krčacoch také dačo, pre linky 9 a 12. Ozaj vozovňa na Krčacoch namiesto tej na konci Dúbravky by nebola lepšia?
Reply on: Max #77398:
Inak rekonštrukcia by bodla tej trati to niet pochýb ale kde vziať autobusy na náhradnú dopravu? To je problém. Len cez leto si to viem predstaviť keď majú linky redšiu premávku a tiež električky premávajú s 15min intervalom. V iný čas to nejde.
Reply on: Max #77400:
Medzizastávkové vzdialenosti električiek 500-600 metrov v BA by sa dali spočítať na prstoch dvoch rúk...
Reply on: Dunčo #77402:
To neviem, aj ten dôvod čo som napísal, prečo tam boli je skôr moja domnienka, ktorú tu možno niekto fundovanejší vyvráti.
Reply on: AAA #77399:
aha,dik. Lebo doteraz si to pamätám a premýšľal som nad tým. A dodávali ich sem ako? Cez Dunaj ľoďou?
Reply on: Max #77398:
však tam vždy ide pomaly to som si všimol, ale raz sme šli strašne pomaly až som mal dojem, že vypli prúd alebo sa strhlo vedenie, že ideme akoby len zo zotrvačnosti. ?
Reply on: intony #77397:
presne, optimálna medzizastávková vzdialenosť pre električku je 500-600 metrov (napr. Račko - Deža Ursínyho), čiže pešia dostupnosť maximálne 250-300 metrov, čo je myslím prijatelné aj pre duochodcov.
Reply on: Dunčo #77396:
V tom roku 1998 tam možno boli odstavené ešte pred dodaním DPB.
Reply on: Dunčo #77393:
Ono električka teoreticky má zelenú z Ružinova až po Trnko aj teraz - až na jedno dlhé čakanie na svetlách na Miletičke, dezolátnu trať na tej istej ulici, dávanie prednosti, brzdenie a stánie kvôli autám stojacim krížom cez trať na Ružinovskej a blbcom, čo just vletia autom rovno pred idúcu tramvaj... ?
Reply on: Dunčo #77393:
Aj keby mala električka zelenú na celej radiále, tá zastávka tam jednoducho nemá čo robiť ❗ Električkám by mali zastávky rednúť, nie pribúdať.

Re #77392 Max: Typické medzizastávkové vzdialenosti na bratislavských električkokových tratiach. Tam kde je viac ako 200-300 metrov, treba ich unifikovať, aby nepresahovali priemer... ?
Jeden čas ešte tak v 1998 a 1999 som pri ceste busom cez Prístavný most videl v prístave parkovať Ikarusy 415 a 435. Mali tam odstavnú plochu vtedy alebo čo?
Reply on: KLF #77394:
Nie, nebola. Už je v prevádzke ale asi mesiac a pol. Len kedže museli opustiť staré priestory pri Einsteinke tak akonáhle to začalo pripomínať vozovňu nasťahovali sa tam.
Reply on: milannco #77389:
Daco mi uniklo ? Doteraz bola ta vozovna v Petrzke zavreta ?
Reply on: Max #77392:
Je to tu postavené na hlavu. Totiž vieš tam kde občania nepoznajú také dačo ako redukcia liniek alebo zastávok tak chcú ešte viac. Čo sa týka tej zastávky dal by som ju tam len vtedy ak by si električka mohla dať na zelenú od Astronomickej až na Trnavské mýto. Potom by to aj šlo spraviť tú zastávku a časová strata by sa vykompenzovala.
Reply on: intony #77378:
len doplním, že medzizastávková vzdialenosť Trnavské mýto - Štatistický úrad je cca 250 metrov a odtiaľ po zast. Záhradnícka asi 330 metrov. čiže všetko v pešej dostupnosti. A keď už tam silou mocou chcú mať zastávku, tak prosím - Bus a Tbus - nech to spomaluje autá a nie nosný dopravný systém!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement