Reply on: Emo #76921:
Ee, to som sa dosť sekol s tou L1 do Petržalky. Nejak som si pomýlil jej súčasnú trasu. Tú by som nechal v terajšej trase a miesto toho dal do Petržalky L14. Premýšľal som aj nad ďalšími zmenami:1. Zrušiť L2, získané vozy dať na L4. Tým by sa posilnila aj kapacita na Karloveskej radiále, potrebná ako soľ. Cestujúci na Hlavnú stanicu by na Trnavskom mýte prestúpili na L61, 74, 201 prípadne 63, 204, 209. Tu je však jeden problém: Tieto linky by museli pobrať cestujúcich zo zrušených liniek 2, 3 a 8, čo neviem, či by kapacitne zvládli.
2. Zlúčiť linky 4 a 12 (v predošlom príspevku som síce písal o jazdení L12 do Petržalky, ale to by nemuselo byť nutne) do linky s číslom 4 v trase Dúbravka - nábrežie - Šafárikovo nám. - Špitálska - Trnavské mýto - Zlaté Piesky. Späť v rovnakej trase, ale samozrejme cez Jesenského a Mostovú. Slabinou by bolo to, že ľudia smerujúci zo Šafka Karlova Ves/Dúbravka by museli ísť najprv na Kamenné nám. a potom až do Dúbravky.
Viem, nie je to dokonalé, ale nič lepšie ma nenapadlo. ?
Dunčo