Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Určite to predĺženie 78 k Dostižke by bolo fajn, ale zas treba počítať s tým,že 78 cez víkend nepremáva. Neviem teda ako by to brali ľudia z okolia dostižky keby tam cez víkend nešiel bus. K Antolskej by som poslal buď 68 alebo 95, ale nie 68 a aj 94. Okrem toho ak by tam šla 94 aký by to malo zmysel? Cez víkend nepremáva a potom by boli pindy,že neni linka cez víkend k Antolskej. Nedala by sa nejaká link točiť pri SAV? V tom trojuholníku? Viem,že je to neobvyklé ale tak výnimka pre busy,žeby sa spravila ?
Ešte k tomu deleniu vozov vo večerných hodinách.
Prečo nejazdiť celý deň K2+T3 (ak je to technicky možné), pričom T3 bez sedadiel, s grafitmi, proste tak ako si ju zničia a zašpinia cestujúci. A možno by to prinieslo aj viac kapacity. V ranných hodinách ako posilový vozeň, mimo špičku by sa slušný vošli do K2 a T3 by slúžila ako ihrisko pre deti a večer by sa mohla fajčiť vodná fajka.
Potom by sa mohlo platiť do K2 14,-Sk a povedzme 5,-Sk do T3 kedže o tie by sa už nik nestaral. Alebo by sme to rozdelili ešte podľa času a pásma?
Asi zvrátená predstava no nie?
Reply on: Martin Fundárek #76748:

"Z Petržalky je veľmi zdĺhavé cestovanie do lokality Kramáre 1 1/2 hodiny": Tiež som nechápal, odkiaľ vzali tých 1 1/2 hodiny. Za taký čas vlakom prejdem 130 km z Bratislavy do Brna. ? Čo som ja chodil, nikdy to netrvalo dlhšie, ako 3/4 hodiny (Technopol - SIEMENS).
"Zvážiť zriadenie novej linky NM-MN": Oni asi mysleli priamo na nástupištia. ?
"Petržalka má iba tri nosné linky - čo by ešte chceli? Taká Rača či Karlovka nemajú žiadnu.": Ta a električky? ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: jozin #76721:
Paráda.
Chýba prepojenie Petržalky so Slovnaftom - Ovsište asi nie je v petržalke.
Chýba prepojenie Petržalky s Mlynskými nivami -čo tak linky 50, 78, 88?
Zvážiť nový systém spoplatnenia podľa teritoriálnych okruhov a počtu zastávok - ZABIJÉÉÉM!!!
Z Petržalky je veľmi zdĺhavé cestovanie do lokality Kramáre 1 1/2 hodiny - to chodí korytnačkou, preboha?
Zvážiť zriadenie novej linky NM-MN - 70-ka nestačí?
Petržalka má iba tri nosné linky - čo by ešte chceli? Taká Rača či Karlovka nemajú žiadnu.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Pri intervale 95 mi môže byť jedno, že mi jedna ujde, len pokiaľ nejdem ďalej ako na Šafko. Akonáhle mienim prestúpiť povedzme na električku, znamená to čakať 12 min. To, samozrejme, nie je chyba 95, ale chyba toho, že sa nezredukoval počet električkových liniek.
Reply on: NN #76719:
Myslím, že čarbanie komfort znižuje. Teda aspoň môj. Také "dobre počarbané" okno v zimnom období, riadne narosené. Stačí sa oň len trochu šuchnúť a hneď máš čistý odev(plný farby).
Reply on: NN #76728:
Práveže z ekonomického pohľadu by sa vyššie cestovné malo skôr platiť v sedle ako v špičke.
Reply on: NN #76736:
14 sk je malo a platenie podla vytazenosti je blbost! A ty si napisal ze je malo ludi ktorym sa tie grafity nepacia.
Reply on: El Sergio #76741:
A osobne ma zaujíma, čo na to náš dvorný zástanca liniek od všadiaľ všade, z každej brány na stanicu, zo svojej brány do práce/školy, a zarputilý odporca 99. Dunčo, určite sa k tým pripomienkam vyjadri, na tvoj názor sa úprimne teším. Ako reprezentanta tej "druhej strany barikády". ?
Reply on: NN #76736:
V Belehrade som videl par vozov, co mali umelecky (ale naozaj to bolo pekne) nacmarane ECV na boku vozidla
Reply on: intony #76731:
Tí sú si vedomí len toho, že pred bránou im nestojí autobus do roboty, a preto to urýchlene treba zmeniť. Škoda sa nad tým vobec zamýšľať... ?
Ale musím povedať, že niektoré pripomienky boli rozumného charakteru - po prečítaní zopár prvých som dokonca myslel, že to je snáď nejaký sen (dokonca chce niekto ZRUŠIŤ zastávku Mlynarovičova - podotýkam ZRUŠIŤ ? ), požiadavka na lepšie spojenie nočnými spojmi, prístrešky...no proste som fakt neveril vlastným očiam. Akurát pri tých čakacích dobách som pri 88 miesto 37 čakal 83 na Námestí hraničiarov. Ale zase je pravda, že keď blúznia o 83 do Ovsišťa, toto ich asi nenapadlo... ?
Každopádne - po úvode prišlo vytriezvenie. Prišli totiž na rad zmeny v linkovaní. Tradinčné blbosti, linky odvšadiaľ na Hlavnú stanicu, 99 cez Starý most a Šafko a spať a ďalej po trase (lebo to by už nebola vyhliadková jazda), polovica pindov klasicky z Ovsišťa, nemocnica Antolská potrebuje tiež 5 liniek, chýba spojenie Antolská - Kutlíkova - Šustekova (pýtam sa - kadiaľ asi tak jazdí 99? ? ), 98 by mala zachádzať k Technopolu (?) - tomuto vobec nerozumiem, čo tým chceli povedať, "nebezpečné" TPD, 95 v starej trase... ?
Ďalej už fakt nemám silu, blbosť nad blbosť. ?
jediné rozumné veci mi tam prišli k linke 80 (paradoxne od šedej mafie ? ) - nedostatočná kapacita v špičkách a to predĺženie na cintorín (aspoň niektoré určené spoje) by tiež stálo za zamyslenie. ?
Jasne, ale podla mna by si uz 78 konecne zasluzila cez vikend 20 minutovy interval vzhladom na to, ako vyzera cez vikend doprava z Vrakune a dalej robi dobru spojku medzi jednotlivymi linkami, co idu do centra (dost chyba spojenie Ruzinov - Zimny stadion, Trznica - Mala scena atd.) A pre Petrzalku by sa zisla na Ovsiste. ? Ja viem, utopia.
Reply on: ufo #76735:
Samozrejme, že by sa dalo, ale to čo sa píše tam je na 88% lenivosť a neschopnosť tamoších cestujúcich.
Reply on: SDX #76730:
vysoke ceny MHD znamenaju 14Sk zakladny 10min listok za ktory sa neodvezies skoro nikde, pozri si ceske platy a ceske ceny. co je chore na plateni podla vytazenosti, je zaujimave ze to chore nepride ludom napr. pri plateni telefonu... pokial viem tak v MHD sa nenachadzaju momentalne ziadne hodnotne umelecke grafiti, ani obrazky od malych deciek ale len cmaranice od pubertakov, tie sa naozaj pacia malokomu okrem nich samych

odporucam naucit sa citat a pouzivat viac rozum nez sa budes niekoho pytat na fetovanie, asi sudis podla seba...
Reply on: intony #76731:
Kazdopadne je v Petrzalke co vylepsovat, napr. 78 na Ovsiste, 99 tocit na Farskeho ako je teraz 78, 87 tocit pri Dostihovej drahe (konecna pri Ovsisti je na nic, 87 neprejde ziadnym uzlom v Petrzalke...) A dalo by sa dalej zlepsovat.
Ja dosť dobre nechápem ich logike. Na jednej strane chcú XY liniek, ktoré by sa pekne pomotali v Petržalke, na druhej strane krtizujú linku 99, že sa motá po celej Petržalke a dá sa s ňou dostať ku všetkým dôležitým Petržalským bodom.

Pripada mi to tak, že by som kľudne mohol zajtra zorganizovať nejakú petíciu, nech na Dlhé diely, do Karlovej Vsi, do Dúbravky a do Devínskej Novej Vsi zavedú 11 liniek podľa vzoru 30 000 obyvateľov samotného konca Petržalky. ?
Reply on: intony #76731:
zvedavý s tvrdým y.
Počítal koľko liniek by chceli obyvatelia napr. Lúk VIII. K uspokojeniu ich 20 000 obyvateľov stačí iba 11 a to 59, 68, 94, 95, 99, 90, 92, 93, 91, 98, 191. ❗ ?
Mňa najviac zaráža, že 120 000 obyvateľov Petržalky má neustálu potrebu cestovať na Hlavnú stanicu, ASMN a do Slovnaftu, keďže 97 tak veľmi chýba.
A to som ešte zvedaví, či sú všetci čo navrhujú takéto momotiny vedomí, že by to znamenalo koniec dnešných krátkych intervalov nosných liniek, pretože by už neboli nosné linky.
☠ ☠ ☠
Reply on: NN #76728:
Vysoke ceny MHD znamenaju co? Cestovne? To nemyslis vazne!!! A platit podla dennej doby? Chore! A kazdy koho ja poznam nema rad (nepacia sa mu) tie grafity. Co fetujes?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.