Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Prosim vas nema niekto fotky reklam vinea bud na voze 7905 alebo 7775.Ak mate prosim dajte mi vediet na patrik979@azet.sk,icq:211-165-637.
Aj keď je nádej slabá, aj tak vyskúšam, možno niečo niekto z Vás vie, nakoľko viacerí ste vodiči, prípadne sa s vodičmi stretávate. Moja mama v pondelok stratila hnedú šiltovku, asi ju zabudla v autobuse. Myslela si že ju zabudla v práci, ale dnes si je už ceľkom istá že ju nechala v autobuse. Išla od Technopolu o 17:50 linkou 98, čo by mohla byť 98/3 a prestupovala o 18:06 na 94 v zastávke Smolenická, čo zodpovedá 94/3. Ak by ste náhodou niečo vedeli, tak budem vďačný za info.
Reply on: AAA #74406:
Rekonštrukcia, resp. kompletná novostavba trakčného vedenia od Hraničnej po Radničné námestie v súvislosti s výstavbou nových domov na Mierovej.
Reply on: S499.1023 #74405:
A čo bolo dôvodom tej neprejazdnosti?
Reply on: AAA #74404:
Pretože bola neprejazdná.
Vedel by mi niekto povedať, prečo začiatkom 90. rokov bola vtedajšia L 216 dočasne skrátená po Hraničnú a po Mierovej nepremávali žiadne trolejbusy? ?
Upozornenie pre všetkých cestujúcich na linke 83! Jazdy s vodičom autobusom číslo 2816 sa radšej vyhnite! Má zvláštnu záľubu v zaraďovaní sa do zápch, do pruhov pre nákladné vozidlá a aj tam, kde je autobusový pruh sa radšej zaradí do fronty, len aby nemusel na konci bus pruhu zaraďovať. Ako sa má presadiť MHD voči individuálnej doprave, keď takýto vodiči robia vedome zle DPB. Keď už aj dôchodcovia hromžia že nás na úseku Tesco - Patrónka obehol už piaty autobus, z toho dva z linky 34, keď mu jeden z nich dokonca zastavil aby sa mohol preradiť, tak to odmietol! Stalo sa 21.3.2007 medzi 9:00 až 9:30 v smere do mesta. ? ? ? ?
Reply on: S499.1023 #74399:
A to všetko je na väčšiu dĺžku autobusu, aby sa viacerí zmestili.
Reply on: richardhudec #74371:
diky za info, to by bolo fajn.. Nejde to z jednoho dna da druhy, pekne pomaly ale isto ?
Reply on: Max #74384:
Ta čierna tyčka slúži ako ochrana, pred konarmi stromov, aby sa vsetky busy do depa nevracali s rozmlatenymi oknami... ?
Reply on: MatusZA #74397:
Tak tak. Načo tam asi ten kĺb je? Na to, aby sa v ňom autobus zohýbal ? .
Reply on: Mike #74395:
A nebude to skôr o šikovnosti vodiča ? ?
Reply on: Max #74390:
Zdravím, som zo Žiliny a chodím kade-tade po Imhd-čku. Povedal by som, že keď je kĺb poriadne skonštruovaný, čiže keď nie je odfláknutý, tak má veľmi dlho vydržať aj na zákrutovej trati. ?
Reply on: bubboo #74393:
kvôli umývaniu to asi nebude, nakoľko predpokladám že v Londýne tie autobusy čistia strojovo, teda normálne v umyvárke. Skôr som myslel či to nebude nejaký núdzový východ alebo nárazník - keby to niekde oprel do stĺpu alebo semaforu, tak aby hneď nepoškodil rám a neporozbíjal okná.

Mike: otáčanie na Račku- sú vodiči takí aj onakí, tak isto je to s vozmi. Ale viem že sa to dá vytočiť aj cez tie dva jazdné pruhy tak, aby nezasiahol do dráhy električiek. A keď aj rovno zaberie obe koľaje (hoc to veľmi predpisové nie je) tak vodiči E ho vidia a chvíľu počkajú. Osobne v tom až taký veľký a neriešiteľný problém nevidím.
Reply on: S499.1023 #74394:
Nie, že by som chcel 4.kolónnym odborárom nadŕžať, ale minule tam jeden ik 435 vytáčal cez oba cestné pruhy, a dokonca aj cez oba električkové pruhy, teda počas zatáčania z Legio doprava prešiel časťou predku aj cez protismerný električkový pruh... ?
Reply on: Bhlokvva #74389:
Prosím Ťa, ako trpí točňa v tej križovatke? Vôbec nijako. Chodí sa tam cez dva pomerne úzke pruhy, nie cez dva a pol.
Reply on: Max #74384:
Možno na vonkajšie očisťovanie vrchných okien,či nebodak leštenie okien,na poschodovej rampe.Nemohlo by byť? ❓
Reply on: Bhlokvva #74380:
Myslím, že naozaj na Račku nieje problém otočiť kľbak, ak vodič vie ako na to tak to preňho nemôže byť problém! A v blave máme oveľa horšie "zákruty" a kĺbaky cez ne chodia. Možno sa to nezdá, ale tie kľby toho vydržia o niečo viacej. Veď práve o prestupovaní som písal, že nie pre každého to je také jednoduché (a aj na takých treba myslieť, to nemusia byť len starší, ale aj mladý), na Trnavskom už dvojnásobene pri tom počte schodov a pokazených eskalátoroch cesta, ktorá by ti trvala prejsť z jednej strany na druhú plus čakanie na vozidlo, tak na to Račko prejdeš aj pešo.....spracovanie grafikonov je problém pre celú Bratislavu a nielen pre 68, ktorá aj keď nechodila cez Račko - chodila ako chcela. Možno by stačilo grafikon upraviť a miesto presných odchodov tam dať že od do jazdí každých 4 - 8min. Takto to nejako vyzerá v mestách kde majú takéto, alebo aspoň podobné problémy. Ten počet ľudí musíš rátať ako začiatok jej trasy(prvá zastávka).......takže tam nemôže nastúpiť hneď 50 ľudí!
Reply on: S499.1023 #74388:
hups, poplietol som sa 🙂 inak ale suhlasim, to priecestie je tak nestastne spravene, ze je nebezpecne aj pre nedrahove vozidla...
Reply on: Bhlokvva #74389:
no čo ti mám na to odpísať? Nemám žiadnu moc ani záujem prekladať vodičov. Prečo by som mal? Vozidlo 4804 bolo bez poruchy. na zastavke vodič vetral, nemal poruchu dverí. Jazdu cca 30kmh rýchlosťou nepovažujem za problém vozidla. Ale predpokladám, že ako vodič 4. kolóny sa v tom vyznáš lepšie. O vytáčaní vozidiel na Račku vedia všetci. Dá sa to zvládnuť aj bez zalomenia kĺbu. To by si potom mohol rovnako argumentovať rad za radom všetky ostatné križovatky, na ktorých kĺbové autobusy zabáčajú. a obratiská tiež. Takže čo navrhuješ? Zrušiť kĺbaky? Vydrž pár rokov, aj to bude, keď všetky vyradia a nové nebudú... lebo sa budú kupovať 15m solarisy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.